Oorspronkelijk geplaatst door Corleone1933
View Post
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De boerderij van Norseman
Collapse
X
-
In deze setting zou ik de vloer beleggen met rubberen matten (Action) en de slabs uit de verpakking halen en de tafel er mee vullen. Slabs direct in de lekbak leggen kan resulteren in droge plekken in het medium. Kan maar hoeft niet, echter waarom zou je dat willen riskeren? Dus, vandaar de rubberen matten.
- Likes 2
-
De trichomen nog ff bekeken en het gaat toch gebeuren dit weekend, waarschijnlijk zondag.
Qua knapperige toppen heb ik geen echte noodgevallen meer ontdekt, sommige lijken crispy maar voelen nog wel gewoon normaal aan.
Maar het heeft naar mijn mening geen zin om langer te wachten dan een paar dagen. En het is toch wel een weekendklusje.
20250221_172307.jpg
Last edited by norseman; 21 February 2025, 17:42.
- Likes 6
Comment
-
kelderkastje bedankt! Maar het echte zwoegen is pas over een weekje (of twee)..
-
Tumble trim? Anders idd een hele klus zijn. Maar gaat een mooi bergje zijn ook uiteindelijk !
-
De vloedtafel mag een nachtje spoelen met een sterke oplossing van PH- poeder.
20250224_190634.jpg
20250224_192840.jpg
- Likes 3
Comment
-
- Likes 11
Comment
-
Thanks!
Takketoelli. Ik ben eigenlijk een echte haze roker en hou vooral van het opliftende effect. Ik combineer wiet roken graag met activiteiten, zoals het huis verbouwen. Ik zoek inspiratie en diepgang in gedachten en niet zozeer een couch-lock. Maar ieder zijn voorkeur
-
Ik zoek altijd diepgang in het aquarium.
-
Dat opliftende heeft niet zoveel met amber melkie te maken, maar meer met sativa indica
Om die reden kweek ik ook beide, al zal ik altijd een indicafanatica blijven. Maar echt veel verschil zit er met die hybrides tegenwoordig niet meer in
Maar al mijn wiet moet de mogelijkheid kunnen geven tot bankplakken inderdaad, dus veel amber. Of ik zover ga dat ik vastplak ligt weer aan de hoeveelheid die ik rook. Dat is dan de keuze he
Zo ervaar ik het allemaal tenminste
-
Ondertussen staat Pedro nog in het (nu nog) koelste plekje van het huis. Hij is de stille getuige van de transformatie. Nog een paar maandjes dan krijgt hij een groter zakje en zal hij nog verder erecteren (of hoe dat heet).
20250228_173720.jpg
- Likes 5
Comment
-
- Likes 5
Comment
-
Takketoelli ik zal je op de hoogte houden. Ook voor mij de eerste keer dat ik ermee werk.
-
Een omgevingslv van 11 % resulteert in een 58% opt einde. Wat doet de truc hier, wss iets gelijk aan boveda fni?
-
Knipperdeknip deel 2..
20250303_192713.jpg
Wat een werkje weer..
Screenshot_20250303_193340_Gallery.jpg
(hoe moet je gifjes posten hier)
- Likes 4
Comment

Comment