Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

    De meter is redelijk stabiel en heeft inderdaad een grondsonde. Toen ik hem dagelijks nog gebruikte ijkte ik hem wekelijks.
    Er zal op meerdere plaatsen gemeten worden en daaruit zal het gemiddelde berekent worden. Uit ervaring weet ik dat de zuurtegraad, in aardebakken, plaatselijk erg gevarieerd is.
    Straks ff foto's schieten!

    Greetz Kitefreak
    Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
    Blow it and you'll know it!!

    Comment


      #32
      Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

      De lamp in de kleine tent was al uit, maar toch even open geritst om snel een fotootje te maken.
      DSCF5099.jpgDSCF5100.jpg
      De grote tent is voorzien van 2 tl-balken. Deze gebruik ik voor sproeibeurten, plant inspectie, foto's maken en alle andere werkzaamheden als de lamp net uit is gegaan. Op deze manier kan je evt. ook overdag(lees als de lamp aan is) je planten van sproeibeurten en dergelijke voorzien. Schakel je Hps of andere lichtbron uit middels de schakelklok en laat de tl-balken branden. Je planten hebben gewoon wat wolken voor de zon en daarbij hoort natuurlijk een beetje regen. Of een zonsverduistering kan natuurlijk ook. Ik heb er nog nooit hinder van ondervonden................Wel zorgen dat de tl eerder aangaat en later uit.
      Nu wat foto's van de planten.
      DSCF5103.jpgDSCF5115.jpgDSCF5104.jpgDSCF5109.jpgDSCF5119.jpg
      Nog geen week geleden kwamen de eerste uitlopers door het steunnet heen en nu prijken ze er al ver boven. Ze ontwikkelen razendsnel en uitlopers everywhere. De tensio gaf 230Mbar aan, dus vanavond krijgen ze weer een klets van 18ltr vers kraantjeswater.

      Greetz Kitefreak
      Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
      Blow it and you'll know it!!

      Comment


        #33
        Last edited by viking; 9 April 2012, 20:29. Reden: ik bedoelde roofmijten

        Comment


          #34
          Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

          Viking ontmaskerd!!!!!!!! Silstar WF ??.........Mijn leermeester!!!!!!! Welkom in mijn topic, ben vereerd, je bent een welkome aanvulling!!!
          Idd geen @#%$ spint te verkennen en dat wil ik graag zo houden.
          See ya soon.
          Ik heb de planten net weer 18ltr kraantjeswater gegeven met wat supervit. De grootste uitlopers zijn gebonden op het steunnet om zo een mooi egaal oppervlak te krijgen. Ook de kleine tent heeft toch wat te drinken gekregen, 1,5ltr op precies te zijn.

          Greetz Kitefreak

          Thanks Viking!!!! Schikt je morgenavond? Ik vraag en jij draait, of is het nou andersom!?? hahaha
          Last edited by kitefreak; 8 April 2012, 22:00.
          Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
          Blow it and you'll know it!!

          Comment


            #35
            Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

            De T-neon is opgehaald en krijgt vanavond een plaatsje in de kleine tent. Mijn dank is groot Viking! Er zaten alleen 6500k(groei) buizen bij, maar dat is voorlopig genoeg. Binnenkort zal ik ff twee 2700k(bloei) buizen bestellen. Deze zullen samen met het armatuur retour gaan naar de rechtmatige eigenaar, zodra de ronde voorbij is!! Zo meteen ophangen en een fotootje maken.

            Greetz Kitefreak
            Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
            Blow it and you'll know it!!

            Comment


              #36
              Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

              Hey man! Ziet er goed uit en lekker groen!

              Word denk ik wel een vol netje ben benieuwd.
              {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

              Comment


                #37
                Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                Zier er erg lekker uit, hopenlijk word het veel.!

                Comment


                  #38
                  Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                  Het netje zit al aardig vol ja, wordt tijd voor de bloei he.


                  Oorspronkelijk geplaatst door kitefreak View Post
                  Thanks Sudoma! Probleempjes?
                  Ja 10/10 zaadjes waren herma's hadden allemaal zowel mannelijke als vrouwelijke verschijnselen maar das niet erg. Heb nieuw zaad gekregen en ben blij dat sannie zo goed gereageerd heeft.

                  Maar goed.
                  Wanneer ga je de bloei in? Ze zien er vitaal zeer gezond uit en als de bloei ook zo verloopt als de groei dan heb je niks te klagen haha. Op naar een paar honderd gram

                  Comment


                    #39
                    Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                    @Sudoma: De klok staat ruim een week op 12/12 en de t-neon gaat v/h weekend op bloei.

                    Morgen komen de bestelde 2700k buizen binnen samen met wat guanokalong powder(2-15-2) en palm tree ash(0-3-14)DSCF5125.jpgDSCF5127.jpg
                    De planten in de andere ruimte beginnen het net aardig op te vullen. De uitlopers verkleuren iets. Dit is voor mij een teken om wat extra te gaan voeden...
                    Morgen zijn ze aan de beurt.
                    DSCF5134.jpgDSCF5145.jpg

                    Greetz Kitefreak
                    Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                    Blow it and you'll know it!!

                    Comment


                      #40
                      Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                      hey Kitefreak,
                      die bakken met grond i.pv. plastic containertjes, is geweldig man, plantenwortels hebben zo veel meer ruimte.

                      Je hebt goed WEINIG bio supermix door de grond gemengd, hetgeen goed is voor de ontwikkeling van de Mycorhiza's, die houden niet van


                      veel Phosfor. Maar je gaat nog bijmesten met bio bloei, en later, als de topontwikkeking flink op gang gekomen is, nog extra boosten met de
                      thee die je gaat maken. En dit alles moet dan gaan leiden naar een superoogst, 125 gram per plant ofzo .

                      Bedankt voor de bloei buisjes , die heb ik nog nooit zien branden.

                      We volgen, en wachten in spanning af hoe dit verloopt.

                      Viking

                      Comment


                        #41
                        Last edited by kitefreak; 14 April 2012, 21:09.
                        Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                        Blow it and you'll know it!!

                        Comment


                          #42
                          DSCF5158.jpgDSCF5152.jpgDSCF5154.jpgDSCF5156.jpgDSCF5159.jpg
                          In de grote tent gaat alles zijn gangetje. Het net is rijkelijk gevuld en de planten behouden hun mooie frisse kleur. Je kunt goed zien dat de planten een redelijk gelijke hoogte hebben bereikt. Al denk ik dat er mss nog wel wat cm's bijkomen. Ze zitten vol met uitlopers en het is duidelijk te zien waar straks onze oh zo heerlijke topjes aankomen. Toch is het nog geen 1ste dag echte bloei. De tensio stond op 140Mbar, dus daar hoefde ik vandaag niks aan te doen. Verder heb ik er eigenlijk weinig over te melden......kijkt u zelf maar.
                          DSCF5164.jpgDSCF5167.jpg

                          Greetz Kitefreak
                          Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                          Blow it and you'll know it!!

                          Comment


                            #43
                            Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                            Ziet er supper uit
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

                            sigpic

                            Comment


                              #44
                              Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                              mooi vol,mooie kleur,super

                              Comment


                                #45
                                Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                                Ziet er lekker groen uit! Word zeker een goed gevuld bos
                                {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

                                Comment

                                Bezig...
                                X