Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

    Hey Kitefreak, gaat echt goed daar zeg!!!
    Ben er ook bijna klaar voor
    {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

    Comment


      #77
      Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

      Eindelijk wat leven in mijn topic. Leuk dat jullie volgen en bedankt voor de toffe reacties.
      Ik hou het kort deze keer, want 1 foto zegt meer dan 1000 woorden.
      Kleine tent a.s. maandag bloeidag 1:
      DSCF5353.jpgDSCF5357.jpg
      Grote tent bloeidag 14:
      DSCF5370.jpgDSCF5404.jpgDSCF5371.jpgDSCF5410.jpgDSCF5372.jpgDSCF5373.jpgDSCF5375.jpgDSCF5378.jpgDSCF5379.jpgDSCF5381.jpgDSCF5387.jpgDSCF5390.jpgDSCF5408.jpg
      Is het wat?
      Binnenkort ga ik beginnen met het brouwen van mijn organic blooming tea. Hierover zal ik ook verslag uitbrengen.

      Greetz Kitefreak
      Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
      Blow it and you'll know it!!

      Comment


        #78
        Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

        dus we hebben binnenkort een high tea? grinnn.. ziet er weer super uit kite! echt mooi oerwoud

        groet,

        Theo

        Comment


          #79
          Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

          Tneon bloeidag 3:
          Vandaag heb ik de planten onder Tneon weer gedieft. Er is aardig wat blad en takken uitgekomen waar anders fluffy spul aan was gekomen.
          DSCF5444.jpg
          Het is duidelijk te zien dat ze weer een scheutje voeding lusten. Volgende waterbeurt zullen ze een scheutje bio bloei krijgen. Ik probeer de lampen er zo dicht mogelijk op te houden en dat gaat goed. 1x heeft een bladpunt tegen de lamp aangestaan en is iets verbrand. So what!
          DSCF5442.jpgDSCF5437.jpgDSCF5438.jpgDSCF5439.jpg
          HPS bloeidag 17:
          De planten zijn nu al moddervet en de blooming tea moet nog komen!!! Ik wacht rustig af totdat de planten aangeven dat ze wel een extra boost kunnen gebruiken. Uiteraard krijgen wel wekelijks en lage dosis bio bloei. Ik merk dat ze deze week minder water verbruiken. 2 dagen geleden heb ik ze 16ltr gegeven en nu stond de tensio op 200Mbar. Dit kan wel eens het voorteken zijn dat de planten zich nu volledig op de topontwikkeling gaan richten.
          Alles is nog steeds lekker groen en een heerlijke geur hangt erin de ruimte. Lekker hoor dat cheezy, skunky geurtje.
          DSCF5457.jpgDSCF5462.jpg
          Toppen zijn goed in de maak en sommige takken zijn bedekt met bloemen vol THC.
          Als alles goed verloopt kan dit wel eens een heerlijk, smakelijk rokertje worden.
          DSCF5448.jpgDSCF5451.jpgDSCF5464.jpgDSCF5465.jpgDSCF5461.jpgDSCF5468.jpgDSCF5471.jpg

          Greetz Kitefreak
          Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
          Blow it and you'll know it!!

          Comment


            #80
            Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

            ik vind ze er heel gezond uit zien, lekker veel sneeuw erop ook geheh

            Comment


              #81
              Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

              Ja ik ben er ff met de poedersuikerbus overheen gegaan.
              Ik ben me nu meer/verder aan het verdiepen in het brouwen v/d organic tea. Er zijn een paar basis regels waaraan je moet voldoen, maar qua toevoegingen en samenstellingen heb je 1001 mogelijkheden.
              Resultaten zijn echt verbluffend te noemen en er staan heel veel filmpjes over op internet.

              Greetz Kitefreak
              Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
              Blow it and you'll know it!!

              Comment


                #82

                Comment


                  #83
                  Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                  Blow it and you'll know it!!

                  Comment


                    #84
                    Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                    In de grote bak heb je de mooiste 5 zaailingen geplant? onder de T-neon zijn de iets mindere terechtgekomen.

                    Nu heb ik ook al meerdere keren meegemaakt, dat sommige vandie feminized planten na het planten om onverklaarbare reden

                    klein blijven, terwijl ze nog alle ruimte hebben, en niet hoeven te concureren.

                    Misschien is dat de reden, wat Sudoma ook al zei, dat ze niet zo hard gaan.

                    Kitefreak, voor de T-neon bak heb ik een tensiometer te leen , als je dat handig vind.

                    groeten, Viking

                    Comment


                      #85
                      Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                      Haha ik ben benieuwd naar wat voor een thee je gaat brouwen.
                      Ga je een deel behandelen en een ander deel niet (placebo groep)?

                      Kijken of het ook zijn vruchten afwerpt
                      {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

                      Comment


                        #86
                        Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                        @Viking: In de grote bak huizen idd de 6 mooiste zaailingen, 2 in het midden, onder Tneon staan de resterende 2.
                        De planten zijn niet bepaald klein, maar ontwikkelen gewoon wat langzamer. Zelf denk ik echt dat bepaalde processen in de plant trager gaan onder Tneon.
                        Even een tensiometer in de kleine bak zou niet verkeerd zijn!!!

                        @Diploide: Zal niet mogelijk zijn om een bepaald deel te behandelen, gezien de dames met de voetjes in dezelfde aardebak staan en het wortelgestel v/d planten met elkaar vergroeid zijn.

                        Greetz Kitefreak



                        Last edited by kitefreak; 13 May 2012, 05:25.
                        Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                        Blow it and you'll know it!!

                        Comment


                          #87
                          Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                          Er zijn wat basis regels zoals:zeer veelmogelijkheden. Minder is meer, dus geen overdoseringen!!

                          Je hebt nodig:
                          -Emmer, vaas of maatbeker
                          -Luchtpomp
                          -Splitter voor luchtslang
                          -2 bruisstenen (liefst 2 maten)
                          -Theezak (dit kan een panty, sok of kaaszak zijn)
                          -Iets om de theezak v/d bodem te houden (ik gebruik hiervoor een gordijnhaak)
                          DSCF5473.jpg

                          DSCF5480.jpg

                          Werkwijze:
                          -Vul de emmer of vaas met de hoeveelheid kraanwater die je wilt gebruiken voor je thee
                          -Split de luchtslang en leg de (grootste) bruissteen op de bodem . De ander hang je er los in.
                          -Laat dit water min. 2 uur beluchten om alle chloride eruit te bubbelen
                          DSCF5478.jpgDSCF5484.jpgDSCF5488.jpgDSCF5490.jpg
                          -Hang de theezak in de emmer of vaas (deze niet op de bodem laten rusten)
                          -Stekker erin en het brouwen kan beginnen
                          DSCF5491.jpgDSCF5493.jpg
                          -Naar min. 8 uur de kleine bruissteen uit de teabag verwijderen en in je brouwsel hangen
                          -Teabag mag verwijderd worden, dan wel eerst goed uitknijpen, maar dit is niet noodzakelijk
                          -Naar min. 18 uur is je thee klaar voor gebruik
                          -Naar max. 36 uur zal je thee aanzienlijk minder waardevol zijn
                          -Aanlengen met een verhouding van 1 op 10 tot 1 op 50

                          Tijdens het brouwen kunnen er spetters en schuim ontstaan! Hiervoor heb ik mijn vaas in de emmer gezet.
                          DSCF5496.jpgDSCF5498.jpg
                          Het brouwsel is bijna klaar en zal worden gemixt met 15ltr kraanwater. Deze 16ltr zal onder de dames verdeeld worden.
                          Hopelijk kunnen ze deze elixer waarderen!!!


                          Greetz Kitefreak


                          Last edited by kitefreak; 13 May 2012, 05:30. Reden: 2 foto's manco
                          Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                          Blow it and you'll know it!!

                          Comment


                            #88
                            Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                            Is wel een karwei om dit iedere keer maken of zie ik dat verkeerd? Hoelang kan je dat opslaan?
                            {_̅_̅_̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅ju̲̅a̲̅n̲̅a̲̅_̅_̅()ڪے~

                            Comment


                              #89
                              basis regelsDSCF5506.jpgDSCF5515.jpgDSCF5517.jpg
                              Het bezinksel wat in de vaas zit word niet gebruikt. De inhoud v/d theezak kan je evt. uitstrooien over de aarde of gebruiken in je tuin.

                              Ik heb het brouwsel gemixt met 15ltr kraanwater en verdeeld onder de planten. Ook de 2 dames onder Tneon mochten meegenieten, want dat was dringend nodig. Ben blij dat ik ff van Viking een tensiometer mag lenen.
                              DSCF5507.jpg
                              Ze gaan lekker, maar dan moet je ze wel water geven... Ik heb ze snel 4,5ltr gegeven en daarna gauw het tentje dicht geritst.
                              De bloemen zijn rijkelijk verdeeld en de top opbouw is goed opgang. Alle toppen zitten ook mooi op gelijke hoogte.
                              DSCF5523.jpgDSCF5524.jpg
                              Het resterende water(11,5ltr) heb ik onder de andere planten in de grote aardebak verdeeld. Mijn tensiometer(kan niet meer zonder blijkt wel) gaf 300Mbar aan, dus die slok lusten ze wel.

                              Met veel liefde heb ik hun levenselixer gebrouwen en heb ze dat ff haarfijn verteld in een gezellige high tea. Ook maar ff gemeld dat ik altijd vrolijk van ze word zodra ik mijn tentje open doe.
                              Prachtige dames, mooi in de make-up en met een heerlijk parfum!!!
                              Welke man wilt dat niet??
                              DSCF5544.jpgDSCF5527.jpgDSCF5531.jpgDSCF5535.jpgDSCF5537.jpgDSCF5539.jpgDSCF5549.jpgDSCF5550.jpgDSCF5552.jpg

                              Greetz Kitefreak
                              Last edited by kitefreak; 15 May 2012, 18:22.
                              Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                              Blow it and you'll know it!!

                              Comment


                                #90
                                Re: Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun

                                Nice one kite, schoon blokje vol wiet die 7nde foto ^^
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X