Lijkt dit ergens op?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kinkydj
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2012
    • 283

    #76
    Re: Lijkt dit ergens op?

    Thnx fast.

    Comment

    • AudioSystemRolla
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 1709

      #77
      Re: Lijkt dit ergens op?

      ziet er goed uit hoor , wat een bomen zeg !
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

      Comment

      • Smowkie
        Elite Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 2684

        #78
        Re: Lijkt dit ergens op?

        Wat een planten zien er echt goed uit, veel succes met de afbloei!!!

        Comment

        • kinkydj
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2012
          • 283

          #79
          Re: Lijkt dit ergens op?

          Dank voor de reactie Audio en Smowkie.
          Die afbloei geloof ik wel, alleen dat knippen straks pffffffffffff . Maar voor een goed doel hahaha.

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #80
            Re: Lijkt dit ergens op?

            Ik vind dit een mooi topic. Goed verzorgde planten en leuke info eromheen. Een pluim waard!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • HomeGhost
              Advanced Stoner
              Member
              • Apr 2012
              • 55

              #81
              Re: Lijkt dit ergens op?

              Ziet der mooi uit.... "Eigenwijs is ook een vorm van wijs "

              Volgt

              Gr. HomeGhost
              “Tipping is for birds…”
              Reservoir Dogs

              Comment

              • carlorowan
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2010
                • 210

                #82
                Re: Lijkt dit ergens op?

                Wow, prachtige planten vooral die arjan's haze Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, succes!

                Comment

                • Thurgood Jenkins
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 695

                  #83
                  Re: Lijkt dit ergens op?

                  Lekker bezig!
                  "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                  Comment

                  • kinkydj
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2012
                    • 283

                    #84
                    Re: Lijkt dit ergens op?

                    Dank heren voor de complimenten en reacties.

                    Blijf t maar in de gaten houden want ik ben de komende 2 maanden nog niet klaar met updates denk ik
                    Eer die Hazen klaar zijn pfffff.

                    Strawberry groeit nog steeds in de hoogte. 2 meter 15 op het moment. De megabuds gaan lekker met de bloei.
                    Arjan #1 ga ik via wat draden horizontaal laten groeien. Soort primitieve scrog.
                    M'n tent kan de hoogte echt niet aan anders en samen in de bak met de supersilver is ze te zwaar om te verplaatsen en later bij bloei droog te zetten als t regent.
                    Nogmaals, voor mij NOOIT meer 2 planten in één bak !!
                    Volgende keer weer wat pics erbij

                    Comment

                    • keygenkaotic
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2012
                      • 100

                      #85
                      Re: Lijkt dit ergens op?

                      Hey kinkydj, lekker bezig hoor Komt helemaal goed! Ik ben jaloers op je aardbeitjes

                      Comment

                      • HomeGhost
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Apr 2012
                        • 55

                        #86
                        Re: Lijkt dit ergens op?

                        Avond Kinky

                        Ik denk dat dat komt omdat ik de ennuh SS in een vroeg stadium getopt heb,en uiteindelijk met 4 hoofdtoppen ben uitgekomen,waardoor hij iets breeder lijkt.
                        En die andere SS heb ik geknakt rondom, lijkt dus ook weer breeder als alle onderliggende topjes ophoog kruipen..

                        Gr. HomeGhost
                        “Tipping is for birds…”
                        Reservoir Dogs

                        Comment

                        • kinkydj
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2012
                          • 283

                          #87
                          Re: Lijkt dit ergens op?

                          @ Keygen, thnx, ik ben pas helemaal tevreden als de aardbei netjes gedroogd in een pot zit, maar mooi is ze zeker.
                          Volgend jaar ga ik zeker weer een grote zetten.

                          @home, ok daar zal dan zeker het verschil inzitten. Het zit in de plannen voor volgend jaar om ook eerder te gaan toppen. Wil max. 1 meter 80 hebben.

                          En dan een vraagje voor iedereen die hier komt,....

                          Wie kent een autoflower soortje dat ongeveer hetzelfde wegrookt als de White Widow??

                          De berry bomb
                          8-13 berry.jpg

                          Super silver (linkerplant)
                          8-13 silver.jpg

                          Arjans haze #1
                          8-13 haze#1.jpg

                          En m'n kindje de strawberry met mooie dikke stam

                          8-13 dikke stam straw.jpg8-13 straw 2,15.jpg

                          Comment

                          • Smowkie
                            Elite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2011
                            • 2684

                            #88
                            Re: Lijkt dit ergens op?

                            wow Volgens mij ben jij GOED bezig

                            Comment

                            • AudioSystemRolla
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2012
                              • 1709

                              #89
                              Re: Lijkt dit ergens op?

                              zien er erg goed uit hoor !
                              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                              Comment

                              • keygenkaotic
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2012
                                • 100

                                #90
                                Re: Lijkt dit ergens op?

                                Nja, je weet natuurlijk nooit exact wat het word tot het tussen je vloeitje ligt Maar het ziet er alvast erg veelbelovend uit! Heb ook eens wat strawberry gekocht in de grasshopper in eindhoven en vond die echt lekker smaken! Al weet ik niet of dat ook Haze was..

                                Comment

                                Bezig...