Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Mataro Blue 5x Original Berry

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Mataro Blue 5x Original Berry

ja komt allemaal goed peuker, het word er niet erger op dusja dat is al veel dat het niet erger word en de dames rijpen lekker verder af dus loopt wel los maar volgend rondje wil ik terug groenen bladeren hebben zoals mijn afjes die nu hebben die staan mooi groen, wel trips gevonden maar ben die al aan het behandelen, was te verwachten dat ik er ging krijgen op die afjes maar die worden morgenochtend net voor de lamp uitgaat voor hun 2e beurt besproeit maar nu goed en niet zo extreem als met de verminkte dames, dan is het nog eens 10 dagen later en dan zou ik de cyclus moeten doorbroken hebben van de trips die ik op de afjes gekregen hadwill destroy them all
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

ja dat vind ik ook die aftjes zullen het wel goed doen ze staan idd mooi goen en die trips zal wel verdwijnen en zoals je zegt niet zo extreem besproeien zoals bij die andere dan komt het wel inorde ik zal duimen voor je ik heb allesinds al veel gelezen over die A.R.T.S en normaal gezien zou dat wel goed spul moeten zijn

Comment

zou het beste moeten zijn volgens men mij verteld is net als het product voor spint aan te pakken, is trouwens ook biologisch dus kan nog in je bloei gebruikt worden ook

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

zo net eens goed gekeken naar de dames en was mis in één van mijn vorige postjes het zijn dus nog 5 original berry's en 2 afroditesde 2 afrodites geef ik nog tot woensdag normaal want die zitten al goed milky, dan gaan ze tot vrijdagavond de donkere wereld in en worden ze geknipt en gedroogd de 5 original berry's die zullen naar schatting nog een week of 3 max nodig hebben als ik zover raak, de afjes tja die schat ik nog een weekje of 4-5 daar ik natuurlijk op 12/12 cyclus draaizo dat is het terug een beetje, goede vooruitzichten want er staat mij een heel vette soort te wachten, afrodite niet normaal wat een vette soort

Comment

zo deze ochtend vroeg net voor lamp uitging zijn de berry's en de auto sweet skunks besproeit tegen trips daar ik er terug zag op de sweets, heb ondertss tg maar de 2 afrodites weggenomen en in de donker gezet, morgen worden die geknipt, morgenavond heb ik iets leuks te doen

Comment

proficiat peace die zullen wel smaken veel knip plezier

Comment

die zien er echt megavet uit peuker en zullen zeker smaken, ondertussen beetje rondgesurft en als ik een tip mag geven aan growers die kannabia willen testen, ga naar de site van kannabia zelf en lees in het nederlands wel te verstaan de ndoige uitleg die kannabia zelf geeft want volgens ik merk zijn kannabia mooie lekkere soorten maar wel héél kleine planten de meeste, zo heb ik terug gevonden van de berry en de afrodite van die tg zeker minimum 2 weken groei te geven en dan zouden ze volgens kannabia nog maar 40cm groot worden...goed informeren en per soort staat erbij hoelang je het best groeit op 18/6 voor een normale plant te hebben...had ik dat nu maar gevonden in het beginmaar als niks verkeerd gaat of niks verkeerd doet dan leer je je ook niet veel en laat net dat zijn wat ik deze ronde meer dan gedaan heb, véél geleerdvolgende degustatie peuker zal ik er wat meepakken afrodite

Comment

het lijkt wel of ze de oorlog hebben meegemaakt
                maar er zal toch een lekker wietje van afkomen
                veel succes met je volgende ronde

Comment

Ik vind ze er lekker vettig uitzien, zal wel lekker dampen
                  volgende kweek nog beter he
                  ga je zeker weer volgen
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

thx kurtson en een oorlog hebben ze zeker meegemaakt maar ze komen er wel als overwinnaar uit de dames

thx berry ryder en de volgende ronde wil ik idd terug een knalronde maker, ben enkel nog aan het twijfelen om het soort van kweekverslagje te starten vanaf dag 1 ofwel vanaf ik in bloei gazal zeker te volgen zijn

Comment

Ik zou zeggen vanaf dag 1, blijft toch leuk om ze vanaf het begin te zien

Kweekverslag 4x big bang autoflower (low budget) vervolgEerste kweek.... je weet zelf!

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peacemaker View Post
                        die zien er echt megavet uit peuker en zullen zeker smaken, ondertussen beetje rondgesurft en als ik een tip mag geven aan growers die kannabia willen testen, ga naar de site van kannabia zelf en lees in het nederlands wel te verstaan de ndoige uitleg die kannabia zelf geeft want volgens ik merk zijn kannabia mooie lekkere soorten maar wel héél kleine planten de meeste, zo heb ik terug gevonden van de berry en de afrodite van die tg zeker minimum 2 weken groei te geven en dan zouden ze volgens kannabia nog maar 40cm groot worden...goed informeren en per soort staat erbij hoelang je het best groeit op 18/6 voor een normale plant te hebben...had ik dat nu maar gevonden in het beginmaar als niks verkeerd gaat of niks verkeerd doet dan leer je je ook niet veel en laat net dat zijn wat ik deze ronde meer dan gedaan heb, véél geleerdvolgende degustatie peuker zal ik er wat meepakken afrodite
                        idd als je weet wat je verkeerd gedaan hebt ben je al een hele stap vooruit en kan die ervaring mee naar de volgende ronde ja is goed zou die toch eens willen proeven zelfs de naam klinkt goed in de oren hehe ik twijfel er zelfs niet aan het zal wel in orde zijn! tot de volgende degustatie dan maar hehe

Comment

yub de 2 afrodites hun laatste 12 levensuurtjes in de donker zijn bijna voorbij, vanavond knip knip

Comment

knip knip, ik ben benieuwt peace, laatste levenuren van de godinnen

sigpic

Comment

ben ook benieuwd, heb ze nu al even niet meer gezien de 2 godinnen, vanavond plaats ik wel paar pics van de godinne

Comment

wij wachten, net als jij vol spanning

sigpic

Comment

Bezig...
                                X