Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Mataro Blue 5x Original Berry

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: 5x Mataro Blue 5x Original Berry

op 1 na zijn ze allemaal bovengekomen, de ene wat makkelijker dan de andere, is wel van die afrodite's 1 dat niet bovengekomen is en nog niet ontkiemd... nooit meegemaakt zoveel troubles en niks dat anders is dan anders...ligt dat nu aan de breeder of wat is dat....de werkwijze die ik volg en aanhoud is nog steeds hetzelfde als bij mijn vorige rondjes...nie druk in maken zeker en gewoon hopen dat ze knallen nu en een mooie beloning geven, word hopelijk een mooie oudejaar want dan zullen de afrodite's normaal klaarzijn
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Gezellig onder de kerstboom een pakje vol wiet

Comment

veel succes deze ronde

Comment

Zien er goed uit.
            Heb dus 1 stek(opvolger) die ook zo 2 weken oud is dus hopelijk krijgen we samen een kerstkado

Comment

Succes en nu met knalwiet het nieuwe jaar in.

Comment

thx mannen ondertss staat teller op 9 boven de grond, 1 dat nog niet gekiemt was en 1 die ik deze morgen mogen begraven heb R.I.P. als de 9 bovengronds nu goed blijven als ze in bloei gaan dan zijn we goed weg en word het hopelijk knallen met de feestdagen deze week toch eens een deftige PH-meter gaan aanschaffen want begin een vermoeden te krijgen dat het aan het water ligt want mijn madam zegt me nu plots dat we precies harder water hebben dan vroeger... kan dat dat ik zo een problemen krijg die ik nu gehad heb door het water????iemand mischien????

Comment

Ja dat kan ... Je zou soms aardig verschieten van de ph en ec van aarde :p ik heb er ene van bluelab, een combimeter, echt zeer tevreden van!

Comment

dus eerst nooit problemen en plots ander water in de leidingen ofzo...nuja deze week ph-meter halen voor zekerheid, ondertss kan ik dan mijn voeidng nog verfijnen ook al moet dat niet volgens HESI

Comment

Ander water uit leding
                      gebruikt je meter eerst met gekochte water waar ph op staat.
                      Ik had dat dingen wel gebruik 1keer is zo ander keer is zo ik weet niet mss komt het door de goedkope materiaal.
                      Die had ik ooit geleend van een kennis,zo een rode meter van canna als ik het goed weet.

ik denk dat je naar de site van je water leverancier kunt gaan kijken mss staat die daar wel wat de ph is van jou water.
                      succes nog

dit staat bij mij
                      Beschrijving parameter Eenheid Mediaan Minimale norm Maximale norm
                      ZUURTEGRAAT 7,8 6,5 9,2
                      Last edited by Zenne; 15 October 2012, 19:32.

Comment

morgen ph meter halen in shop, ondertss zijn er 2 geadopteerde zussen bijgekomen die nu 3 weken in bloei staan, heb die mooi aan de kant gezet in de tent en die staan 37cm van de lamp, mijn jonkies 42cm, enige nadeel zal mischien zijn dat de geadopteerde zusjes nu 8u langer licht zullen hebben voor een dagjebenieuwd wat dat gaat gevendus met andere woorden gaan de jonkies vandaag op 12/12, ook hier benieuwd hoe groot ze zullen worden, heb er 4 die 7 dagen oud zijn en de rest zal een paar dagen zijn, denk 4 dagenzij tg al niet weg zoals het moest dus maar een testronde van maken uh juist, de 2 geadopteerde zijn black jacks
                        Last edited by Medical-Spliff; 15 October 2012, 21:02.

Comment

Je bent er lekker druk mee peacemaker, dat moet goed komen allemaal. Ben benieuwd naar de geadopteerde zusjes...

Comment

probleem gevonden!!!!! ik werk met growmix en daarmee moet ik eerste 3 weken geen voeding en geef ik enkel water, nu ben ik dus te weten gekomen dankzij mijn ph-meter dat mijn water een waard van ph 8,2 had!!!!!! what the f*ck zeg!!!! heb dat water nu mooi afgezuuurd naar 5,9 dus nu zal dat serieus verschil geven, als ik mijn water met mijn voeding meng zit ik op 6,7 wat aanvaardbaar is ergens maar lang niet optimaal, ook hier heb ik nu afgezuurd naar een waarde van 6!!! de jonkies mogen nu alles nog drinken de komende dagen en dan zullen de jonkies pas optimale voeding en/of water krijgen, dus normaal moet alles nu opgelost zijn met dank aan smowkie ook die me de nodige uitleg verschaft heeft

Comment

Veel succes met je ph aanschaf, je zal er wel lang plezier van hebben, op naar een mooie groene ronde :p

Comment

heb er nu al mijn plezier aangehad, nu weet ik tenminste de juiste waarden van alles, met hesi is het idd niet nodig om met meters te werken dat bewijst die 6,7 waarde maar optimaal is het lang niet natuurlijk dus nu ik alles weet en kan verfijnen(afzuren) zal dit maar mijn grow ten goede komen, natuurlijk zal ik nu al serieuze hinder gehad hebben door dit probleem maar dat zal snel optimaliseren volgens mij, nu toch

Comment

Bezig...
                                X