Re: 5x Mataro Blue 5x Original Berry
u vraagt ik draai K1
zal het eens proberen é
was trouwens de Original Berry die ik had van kannabia
veel te laat de juiste info erover gevonden maar goed, teleurstellend wat ervan is gekomen maar dat is mijn eigen fout geweest door na week al 12/12 te gaan plus dan die trips... Ik had 2 Ob's die weinig of niks van last gehad hebben, buiten de te korte groei, deze soort staat op site van kannabia aangegeven als zeker 3 weken groei geven en eerlijk gezegd zeker NIET korter groeien dan die 3 weken want kannabia zelf spreekt van optimale opbrengst als je 3 weken groei geeft en dan zeggen ze 40gr/plant optimaal, is kleinere plant en word maar een 50cm groot ofzo dacht ik, wil het checken maar kannabia is offline
over de smaak kan ik enkel zeggen dat deze echt wel een knaller is van smaak en van geur, net voor de knip was het alsof ik frambozen ofzo aan het kweken was, zo fruitig was de geur die hem dan ook verderzette in de smaak, niks houterigs ofzo van smaak, gewoonweg fruitig en zéér lekker, is er eentje om eens terug te zetten dat is zeker maar zoals ik al zei 3 weken groei minimum
alsook had die bij mij een heel zachte smaak die echt very smooth binnen in je keel ging, kan niks negatiefs over de soort zeggen van smaak/geur/wiet zeker niet maar minder dan 3 weken groei en je zal zeker niet tevreden zijn K1 maar anders wel een aanrader
de smaak is puur cranberrytaste vind ik
u vraagt ik draai K1
was trouwens de Original Berry die ik had van kannabia

Comment