Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Mataro Blue 5x Original Berry

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

5x Mataro Blue 5x Original Berry

Psicodelicia volgende??

Comment

Re: 5x Mataro Blue 5x Original Berry

haha kieken, idd ofwel 10x black jack ofwel word het 5x cream caramel en 5x psicodelicia
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Leuke keus... en worden het af jes?

Eerste kweek.... je weet zelf!
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

nee nee fems

Comment

hoort er goed uit die nieuwe soortjes die je wilt zetten ik zal je volgen als je terug start met een nieuw topic grtz

Comment

zal ik normaal wel doen maar een echt echt "kweekverslag" is het nu ook niet want als ik sommigen hun kweekverslagen ziedus altijd welkom he peuker

Comment

zo net mijn shoplijstje gemaakt 10x black jack, hitte schild super spreader, nieuwe kap en fles pk13/14 ipv fosfor van HESIdeze zullen allen genuttigd worden in de volgende ronde die ik totaal anders ga aanpakken, met de nieuwe spulletjes en alles wat ik weet waar het misliep moet het nu terug knallen zijn maar eerst nog dit rondje snoeien volgende week, allen worden ze gespoeld op de autos na natuurlijk

Comment

klinkt goed peace laat je maar gaan hehe komt wel inorde

Comment

Dus de sint was vroeg dit jaar?

Succes met je volgende ronde kerel en met de spullentje die je gehaald heb zal het wel goed moeten komen

Comment

thx peuker

@cannarebel: nee mijn bestelling is doorgegeven aan de sint dus tegen volgende week heb ik zeker alle spullen binnen, daar het nu beetje minder leuk is de grens over te gaan gaan we een klein groepsbestelling doen

Comment

zo ben er nog eens met fotos van de verminkte dames maar voor al die problemen te hebben geven die dames wel héél vette wiet dus denk er echt over na toch nog eens een nieuw rondje te doen in de toekomst met 1 of 2 van deze soorten, ze zien er echt megavet uit alle dames krijgen enkel afgezuurd water PH-6 en dit toch al een weekje, ik blijf afgezuurd water geven tot ze af zijn normaal, de dames zijn aan het afbloeien stilletjes aan en toch kan het zijn dat ze nog paar weekjes nodig hebben want zit nu week 8 bloei en die berrys hebben normaal 12 weken nodig...de soorten kan ik nu wel uit elkaar halen en staan normaal nog 4 berry's en 3 afrodites, die ene mataro zal tg gesneuveld zijn met ballen...de afjes doen het goed dus die hebben nog wel wat weekjes te doenhier alvast fotos van de berrys en de afrodites, die afrodites gaan ten laatste volgende week zondag gehakt worden zo als er iemand zijn reactie gegeven heeft zal ik de afjes nog eens posten want kan niet alle foto's posten, shoot
                        Attached Files
                        Last edited by Medical-Spliff; 23 December 2012, 16:34.

Comment

Zoals je will peace laat de volgende batch foto's maar komen
                          Je mag stoppen met de mishandeling eh

Grtz
                          sigpic

Comment

Ik heb eens een stukje terug zitten bladeren, maar wat was dat precies voor spul dat je erop gespoten hebt ?
                            Velgro ken ik niet, en google vindt ook niets wat erop lijkt. Heb je een linkje, of foto ofzo ?

Ze staan er triest bij, maar zolang er nog groen in het blad zit, doen ze het nog, en zolang ze niet rotten worden ze alleen maar beter.
                            Nog even tandenknarsend toekijken eh...en dan over een tijdje snel dat blad eraf, drogen en verbranden
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

thx bubba en QnQ hier de afjes

@QnQ, dit is het spul die ik meegekregen had voor de trips aan te pakken maar heb het een beetje overdreven en daarom heb ik al die problemen gekend met het blad, heb te zeker willen spelen dus je ziet zelfs een biologisch spul kan anders uitvallen, hier dit is wel de nieuwe verpakking van de velgro merk ik op, zal vanavond nog eens een foto van mijn flesje nemen maar uiteraard is het hetzelfde product... blad zit er zeker nog en ook groen blad en volgens ik merk trekt het blad hier en daar toch wel héél stilletjes bij, voluit vooruitgaan doen ze al lang niet meer, heb paar grote problemen gehad maar ook paar dingen verkeerd gedaan deze ronde, alle fouten die gebeurd zijn al dan niet door mezelf weet ik allemaal en dat is belangrijkste maar ben wel verwonderd dat met zo een problemen er nog zo een vette wiet zal afkomen, ord nog even knarsetanden maar dat loopt nromaal net lekker los denk ik, ze rijpen verder en blijken er zich verder weinig van aan te trekken dat hun bladen zo mishandeld zijn
                              Attached Files
                              Last edited by Medical-Spliff; 23 December 2012, 16:34.

Comment

zolang hun toestand niet verslechtert komt het wel inorde peace het zal wel een goeie paftje zijn die ervan af komt

Comment

Bezig...
                                X