Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
zeker weten en een heel lekkere keus, zeer benieuwd naar die trainwreck, de jack herrer die ligt hier naast me droog en die lemon skunk ja die moet ik gewoon zetten
yub daarom net 3 rugoperaties is het er niet op gebetert dus na een dagje hard werken verlang ik toch wel net naar die ene die me in de bank doet hangen
net eens mijn 2 geknipte afrodites gaan bekijken, bitterweinig maar supervette wiet blijkbaar even klein takje proberen knakken en jaja lekker knak zei dat dus dat word vandaag nog geproeft ben benieuwd, zal trouwens niet lang meer duren voor ik het proef denk dat de 2 miniboompjes dinsdag droog zullen zijnde berry's die heb ik gisteren ook eens bekeken en die begint stilletjesaan naar amber te gaan dus die zullen ook niet zolang meer staan en moet zeggen, als ik over het stammetje of een tpje wrijf tja echt wel een frisse,leuke fruitige berrygeur zou zelfs zeggen cranberrygeur ben echt benieuwd naar deze soort met wat ik nu al merk kan dat niet misgaan de 4 afjes de sweet skunks die gaan lekker door wel blijf ik met de claw zitten, en heb ik een klein magnsesiumprobleempje denk ik maar dat is nog even wachten ben ik mee bezigverder niet echt veel te melden daar het toch een waardeloze ronde is/was maar belangrijker is wat ik uit deze ronde allemaal meeneem van informatie that's all folks
Laat het je smaken het lekker gedroogd spul. Hopelijk zit er een lekker hangertje tussen voor jou en je rug. Nog geen ideaal mediwiet-soortje gevonden om eens te growen daarvoor?
jeep peace je moet eens kijken op azarius bij de zaden in de kolom links vind je dan de breeders en daar tussen staat er medicinaal ofzo en dat zijn de soortjes die je zoekt mss vind je daar wel iets intressants
Ik moet nog zien dat ik 10 gram per plantje eraf ga halen..lol.
Als die afrodite het bankhangerseffect geeft dan kun je daar toch mee doorgaan of zoek je nog iets sterkers?
Comment