Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

    Klote... Je zei een tijdje terug dat 0.0 mensen van je hobby wisten? En toch lijk je te weten wie het was? Grtz
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

      gewoonweg geen woorden voor buiten woorden die ik hier best niet ga beginnen plaatsen, ik hoop dat je 100% zeker bent over het hoe en wat en wie fruitboer!!!! kom dat tegen man man mag er niet aan denken, dat is meer dan 1 bezoekje waard, die moet levenslang een bezoekje krijgen!!!!
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment


        Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

        Spijtig maat.
        Komt wel goed niet na denken en ook niet zoeken wat en hoe.

        Iedereen heeft een slechte tijd gehad zo doe je de volgende keer beter en beter.
        Dus tijd voor een guerilla kweek heb je al een plaats gevonden.

        Comment


          Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

          Spijtig,,

          Ik lees al een tijdje verslagen op dit forum, en moet zeggen ik moest twee uur geleden naar de shop(wiet was op) maar zit hier nu nog te lezen en DAN DIT, WTF.
          Verder kan ik je zeggen dat je zeker een winnaar bent, en ik vind dat je nog kan winnen. De contest ging over het beste kweekverslag van deze site.
          En dat is DEZE BIJ VERRE. Niet dat de andere minder waren, het waren de beste tot nu.

          Vooralsnog hoop ik je nog tegen te komen op het forum met andere verslagen,

          P.s.

          "I Smell a rat" (weet dat alleen levenloze sukkels die gedoemd zijn om te falen anderen verraden)

          Comment

          Bezig...
          X