Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

Ah je bent al aan het typen dan, met dat uitgebreid verslag van je
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Nee hoor, reden dat dat altijd zo laat is heeft met de timing van het licht in de bloeitent te maken. Dit staat van 18u -> 6u. Ik betreed de kweekkamer dan ook enkel als in die tent het licht aan is. Wil zeggen om 18.00 ff alles checken. Foto's maken (+- 120 per sessie), planten verzorgen, foto's uploaden naar pc, uitkiezen welke ik in de update steek, alle foto's benamen zodat ik makkelijk de collages kan samenstellen. Tekst in de collage steken. Daarna begin ik pas aan de tekst van het verslag, meestal tussen 22.30 en 23.00. Dus de update zelf is dan meestal pas na middernacht beschikbaar. Er komt wel wat werk bij kijken...

Vanavond zal die update er trouwens nog wat later zijn, moet namelijk van 18u -> 20.30 naar de info sessie van de school waar ik men studies ga aanvatten (deze gaan helpen bij de taalvakken en de dingen die moeilijk zelfstandig te studeren zijn). Met als gevolg dat ik later aan alles zal beginnen en dus ook pas in de loop van de nacht er mee klaar zal zijn.
      Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

Update 19 januari 2013:

19-1-15 Overzicht.jpg 13-1-19 SB1.jpg 13-1-19 SB2.jpg13-1-19 SB3.jpg 13-1-19 SB4.jpg 13-1-19 SB5.jpg13-1-19 SB6.jpg 13-1-19 SB7.jpg 13-1-19 SB8.jpg

Vandaag kregen ze elk ook een waterbeurt van 0,4L per plantje. Dit wederom met een dosis Wortelstimulator (1ml/L) en een dosis enzymen (0.5ml/L). De basisvoeding laten we nog even achterwege. Ze kregen nog steeds een aantal douches per dag tot vandaag, dit ga ik nu nog maar 1x per dag doen om er nadat ze overgepot zijn, helemaal mee te stoppen.

Dat voedingschema van GOUT ziet er voor de kweek op aarde als volgt uit:

Voedingsschema GOUT.jpg

Onze wedstrijdsponsor Spliff Seeds richt op zijn website een pol in naar het beste verslag.

Neem een kijkje op www.spliffseeds.nl en breng je stem uit...

en dan liefst op mij uiteraard!!!
        Neem ook een kijkje bij de andere knallers!!!!!

K1 SpliffContest

Fl13r3flu1t3r

HashiZall

Maxican

Comment

Ziet er mooi uit, ik snap het hele schema op een ding na en ik zou het fijn vinden als het toegelicht werd. wat word bedoelt met: ''als de beginwaarde hoger is dan moet dit verschil steeds bij de ec waardes worden opgeteld''

Comment

.....Ik weet uit betrouwbare bronnen wel wie de contest gaat winnen maar ik zeg niks. Zwart-wit foto's, soooooooooo classy
            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralf0354 View Post
              Ziet er mooi uit, ik snap het hele schema op een ding na en ik zou het fijn vinden als het toegelicht werd. wat word bedoelt met: ''als de beginwaarde hoger is dan moet dit verschil steeds bij de ec waardes worden opgeteld''
              Volgens mij wordt daarmee bedoeld de EC waarde van je kraanwater. Als die bijvoorbeeld 0,8 EC is i.p.v. 0,5 EC waarvan een schema uitgaat dat tel je het verschil (0,3 EC) er bij op om de juiste hoeveelheid voeding te geven. Weet iemand die aan EC meten doet of ik dit goed zeg? Ik heb er immers zelf geen ervaring mee.

Comment

Maxican heeft hier gelijk Ralf0354, staat bij de opmerkingen in het schema ook verklaard.

Het verschil in min. waarde moet je bij de max. waarde ook doorvoeren. Als je dus een startwaarde hebt die hetzelfde is (zoals hier) volg je de Ec waardes zoals op het schema (ik blijf gemiddeld sowieso 1 tot 2 punten lager). Mijn startwaarde komt overeen, en ik zou dus tot 1.6 moeten gaan de laatste weken.

Is je kraantjeswater zachter bv 0.3 als startwaarde, dan zal je maar tot 1.4 gaan in de laatste weken.

Is het echter harder bv 0.8 (verschil is + 0.3) dan zal je tot 1.9 gaan in de laatste weken.

Omwille van deze reden heb ik ook men meters netjes geijkt aan de start van de run (zie start van verslag),

METEN IS WETEN!!!!!!!

Comment

mooie maar moeilijke contest om te gaan uitmaken wie zal winnen, jullie doen elkaar echt wel de das om de verslagen zijn echt top van allemaal maar ooooh zo moeilijk te kiezen wie het beste zal zijn
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Ok bedankt voor de uitleg ik snap het nu.

Comment

het ziet er goed uit fruitboer mooi verslag trouwens

Comment

Tussentijdse flash:

Omdat ik 0,0 mensen heb die op de hoogte zijn van mijn kweekhobby (buiten het JD forum en Mr Z. die niet op internet vertoeft , wil ik jullie alvast nog een keer vragen om dagelijks een bezoekje te brengen aan www.spliffseeds.nl en een kijkje te nemen naar de homepagina met daarop volgende pol:

BEST GROW REPORT
                        Who has the best grow report from the Spliff contest on Jointjedraaien.nl

K1 SpliffContest

Fl13r3flu1t3r

HashiZall

Fruitboer Spliff Seeds Contest

Maxican

Omdat ik het echt wel van de JD stemmers moet hebben om concurrentieel te zijn op dit vlak reken ik echt op jullie stemmen om iets of wat tegen de concurrentie op te kunnen.

Alvast bedankt!!!

Comment

Ge hebt er een stem erbij fruitboer! en gooaan

Comment

er is hem in ieder geval 1 ding bij gebleven van school en das verslagen maken
                            je dame staan er mooi bij kerel houden zo.
                            Ben benieuwd wat die twin van zichzelf gaat laten zien ziet er wel grappig uit zo

Comment

komt goed hier !! 9000 hits op 36 uur !!!
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Voordat ik een reactie wilde plaatsen, wilde ik eerst wat groens zien.

En dat is gelukt in heel de contest, waar iedereen zijn best doet!

Mijn complimenten voor dit uitgebreide verslag met de nodige technische middelen. (moet je ook maar kunnen))
                                Veel gestelde vragen over het forum
                                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                                420Shop.NL
                                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Bezig...
                                X