Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

    fruitje lekker bezig, de 2ling is leuk man.
    het schiet aardig op zo.

    suc6

    Comment


      #47
      Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

      Leuk dat jullie het volgen

      DJ Felix ->

      Smowkie -> Het eerste dat bij me opkwam was dat als die half zo proeft als Spliff Seeds hem beschrijft, ik al heeeeeeeel tevreden zal zijn

      Poepzak -> 7 ja-nu-(in-je)AARI

      Mildred -> Ja, die tweeling is super. Ik vermoed dat ik ze samen zal laten staan. Ben geen chirurg, een siamese tweeling splitsen zie ik niet zitten. Al rest er nog de mogelijkheid om de kleinste binnen een weekje af te snijden, en proberen te stekken. Heb ik nog een leuk nakomertje en komt de echte werking van die couveuses er beter door, want daar dienen ze eigenlijk voor...
      Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

      Comment


        #48
        Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

        Mooi van start gegaan en experimenteerlustig, daar houd ik wel van. We schuiven dus zeker aan n kijken af en toe mee. Doe tweeling is ook leuk zeg. Je hoort en ziet het wel vaker. Zelf heb ik dit nog nooit gehad maar de ervaring leert dat eentje heel zwak blijft en de sterkere deze rap gaat overschaduwen. Maar ik zou ze gewoon beide hun gang laten gaan.

        Comment


          #49
          Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

          weet je zeker dat ze vast zitten aan elkaar de tweeling, ze hebben bij elkaar in het zaadje gezeten maar
          geloof dat ze appart van elkaar groeien en dus hun eigen stam en wortelvoet hebben.
          maar idd je kan ze beter bij elkaar laten staan. zonde als ze het lootje leggen ist niet.

          groetjes

          Comment


            #50
            Last edited by Fruitboer; 8 January 2013, 12:35.
            Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

            Comment


              #51
              Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

              jupla zien je tweeling ook aan het bewonderen
              maar zo als ik kan zien op de foto staan ze gelijk van elkaar
              nu zien ook geen prof maar a je voorzichtig ziet en de aarde een beetje bij beetje los maakt zou je mss
              wel eens kunnen kijken of er twee zijn.
              eerlijk ik zou ze ook wel samen zetten maar wie zie ik e
              alls ziet er mooi uit!
              dikke duim en bank vooruit

              Comment


                #52
                Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

                Fruitboer,je verslagen zijn fijn om te lezen.
                Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                Comment


                  #53
                  Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door mildred View Post
                  weet je zeker dat ze vast zitten aan elkaar de tweeling, ze hebben bij elkaar in het zaadje gezeten maar
                  geloof dat ze appart van elkaar groeien en dus hun eigen stam en wortelvoet hebben.
                  maar idd je kan ze beter bij elkaar laten staan. zonde als ze het lootje leggen ist niet.

                  groetjes
                  2 worteltjes.jpgsiames10.jpg
                  Het komt voor dat er echt twee aparte kiempjes in 1 zaadje zitten en dat worden dan 2 aparte plantjes. Hun wortels verstrengelen zich wel idd heel snel en splitsen is bijna niet mogelijk. Verder komt het ook voor dat ze samen 1 penwortel hebben maar er twee plantjes uit groeien, sterker nog zelfs een plantje met twee penwortels komt voor. Dit zijn allemaal gevolgen van een genetische mutatie. Verder zij je ook wel eens zaadjes die uit partjes, zoals een manderijntje bestaan, in elk partje zit dan een kiempje maar deze zaden komen meestal niet uit.
                  Je zou snel geneigt zijn om te denken dat zoon plantje met twee penwortels het misschien heel goed zou doen. Maar als dat zo zou zijn dat had deze mutatie zich reeds duizenden jaren geleden doorgezet en had cannabis nu altijd 2 wortels. Voordeel haal je er dus niet mee het is gewoon een leuke speling der natuur.

                  Comment


                    #54
                    Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

                    Dus als Fruitboer uit z'n tweeling zaden zou kunnen halen, dan zijn dat gegarandeerd allemaal tweelingen?
                    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                    Comment


                      #55
                      Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan View Post
                      Dus als Fruitboer uit z'n tweeling zaden zou kunnen halen, dan zijn dat gegarandeerd allemaal tweelingen?
                      Dat lijkt me niet per direct het geval. Je zou dan de juiste kruising moeten hebben denk ik.

                      Comment


                        #56
                        Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

                        Hey Flint, bedankt voor de info. Ikke84 & Sole Mio leuk dat jullie er ook bij zijn, er is nog plaats genoeg hoor.

                        Ondertussen is het besluit gevallen. Flint maakt me nieuwgierig naar de mutatie... Ze blijven samen... Wanneer de planten geoogst zijn ga ik de kluit inspecteren en rustig met de tuinslang de aarde wegspoelen zodat de volledige wortel bloot komt te liggen en we eens kunnen kijken om wat voor mutatie het uiteindelijk gaat.

                        Als ik dit nu zou doen zal ik vast en zeker brokken maken. Morgen volgt er weer een grote update. Er kwamen drie koningen langs en die brachten nog een uitzonderlijke baby mee die een tijdelijke verblijfplaats zocht. We spelen dus even stiefpapa en ze mag de strawberry's een tijdje vergezellen.

                        @ Rodigan -> Met het mannetje (Harbinger) op de vensterbank bestaat een mogelijkheid om dat te testen, maar zou je dan geen twee-ling man nodig hebben om die afwijking met zekerheid door te geven? Als je het eventueel kan doorgeven, zou het met stuifmeel van een normale mande verhouding op 100 ongeveer 50 normaal/50 tweeling zijn vermoed ik. Dus zou je een man met dezelfde afwijking nodig hebben om deze met succes door te geven.

                        Enne ga ook eens kijken bij de andere deelnemers, zij moeten zeker en vast niet onder doen, integendeel....

                        K1 SpliffContest

                        Fl13r3flu1t3r


                        HashiZall


                        Maxican
                        Last edited by Fruitboer; 8 January 2013, 21:44.
                        Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                        Comment


                          #57
                          Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

                          Mooi mooi, ben ook wel benieuwd naar je siamese tweeling, autopsie rocks!

                          Comment


                            #58
                            Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

                            zo flier goed bezig stoeltje gezet.

                            Comment


                              #59
                              Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

                              Nu mag je mij met veel vergelijken, maar als je me flier gaat noemen blijven we geen vrienden hoor!!!! Kan je vergissing wel begrijpen aangezien we beide oetlullen zijn, maar toch...

                              Wel leuk om te horen dat we goed bezig zijn... Dat horen we graag!!!

                              Fl13r3flu1t3r <---- die kant op voor ons flierke zen verslag
                              Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                              Comment


                                #60
                                Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

                                Corsaxx vond ik eerlijk gezegt ook KUT maar fruitboer is nix om je voor te schamen eh..

                                Comment

                                Bezig...
                                X