Mijn plantjes 2xNL 4x afgani

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #31
    Mijn minimumtemperatuur is 16°, kheb een badkamerverwarmingske in men kot staan. Kzou het iets warmer kunnen zetten ook maar kheb geen problemen en in de herfst ist buiten toch nooit warmer.

    Comment

    • boky
      Retired
      • Nov 2008
      • 144

      #32
      Nee ,geen cooltube , maar een externe bak , die ik naast men kweek kast zet waar een warmte lamp in zit , door die bak met lamp in moet de lucht die in de kweek kast komt waar de lucht dan verwarmt wordt . kzal eens met paint een schetsje maken .

      Comment

      • PITcrew
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Dec 2008
        • 378

        #33
        die lamp dient dan alleen voor warmte te geven

        indien zo: zou ik er gewoon zo een elektrisch verwarmings toestelletje inzetten dat op een thermostaatje is aangesloten.
        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

        sigpic

        Comment

        • boky
          Retired
          • Nov 2008
          • 144

          #34
          tzit 1 in nu ma werkt ,niet zo als het moet . als ik kacheltje steek met al thermostaat in mag ik die vollebak zetten en een thermostaat tussen steken waar ik de temp kan op af lezen ?


          Een snelle schets zit er ook bij zie foto .

          Maar denk toch van een nieuwe kachel tekopen dan

          @ pitcrew , werkte dat als je u lamp hoger zette ?
          Attached Files

          Comment

          • PITcrew
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Dec 2008
            • 378

            #35
            hier is een site waarbij ze deze verkopen ; de sponser van dit forum zie banner.


            bij zoek opdracht effe thermostaat invullen en ge krijgt een klein lijstje.

            oa.: met thermostaten die die de wartmtebron voorbeeld het kacheltje automatisch aan en uitzetten bij de bereikte temperaturen.

            als ge uw lamp hoger hangt groeien uw plantjes iets sneller naar boven. nu dat uw lamp laag hangt worden ze snel dikker(heel belangrijk) en groeien trager de hoogt in.
            maar als ge uw lamp hoogt hangt dan strekker ze zich meer. dan groeien ze sneller de hoogt in maar verdikken slechts een klein beetje ; je kan ze welf effe laten strekken ; want uw plantjes zijn klein en bossig

            dit is te zien hoedat gij ze wilt hebben


            Greetz
            Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
            Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

            sigpic

            Comment

            • boky
              Retired
              • Nov 2008
              • 144

              #36
              Thermostaat heb ik vorige week daar gekocht model van 18€ . morgen na men werk stop ik dan in de hubo (of andere zaak) voor kacheltje (voorige week waren er van 12 € ) (blaas verwarming) mag ik daar tussen dan gewoon de thermostaat steken ?

              Een thermostaat voor de afzuiging die moet ik nog bij alien kopen (soms wat tewarm )

              Al vast 1000x mercie voor de nutige info .

              mvg B

              Comment

              • Vdb
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 368

                #37
                Denk dat er op dat kacheltje uit de gamma ofzo wel een thermostaat zal staan

                Comment

                • boky
                  Retired
                  • Nov 2008
                  • 144

                  #38
                  Ja kweet nie just meer thermostaat of zo een warmt beveiliging , ik zie wel zowiso doe ik er 1 mee met draaiknopvan * tot 6

                  Comment

                  • Smokin
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Nov 2008
                    • 66

                    #39
                    Ik kocht bij de Praxis voor 19,95 een kacheltje met thermostaat.
                    1 nadeel: staan geen temperaturen bij de thermostaat, dus je moet zelf ff met zwarte stift een streepje bij 20 graden zetten.

                    Succes verder en ben goed voor je dames!

                    Comment

                    • hobbyist
                      Banned
                      • Oct 2008
                      • 605

                      #40
                      alleen zijn die dingen 2000watt ofzoiets

                      groet

                      Comment

                      • boky
                        Retired
                        • Nov 2008
                        • 144

                        #41
                        Hoi , ik heb een kachel gevonden die niet al tegroot is met thermostaat knop en knop met (off/ on / 1000w en 2000w ) voor 8,50€ zie foto die volgt . temp is nu ok in men hok min temp rond de 20°C

                        Dan over de plantjes , ik heef nu om de 2 dagen voeding (1l water van 18°C , met daar bij 4ml mest stof BN grond super mix ) is dat genoeg dat ik heef ?

                        mvg B
                        Attached Files

                        Comment

                        • AlwaysStoned
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2008
                          • 274

                          #42
                          ik hoop dat je plantjes er vlug doorkomen, ze zien er tamelijk pissig uit!
                          sigpic

                          Comment

                          • ijscoman1
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2008
                            • 1768

                            #43
                            Volgens mij krijgen ze teveel water. Elke dag 1 liter toch? of doe je dat ook om de twee dagen? En ik denk dat ze nog helemaal geen voeding nodig hebben, daarvoor zijn ze nog te klein, vooral die hele kleine links. Denk dus dat ze overvoed zijn.

                            Als je een beetje goede aarde gebruikt zitten daar genoeg voedingsstoffen in voor een aantal weken (bij mij ongeveer 4). Persoonlijk begin ik pas met voeding als ze de bloei ingaan maar dat hangt wel af van hoelang je ze voorgroeit natuurlijk.

                            Ik weet niet zeker of ik wel gelijk heb hoor dus als iemand mij verbeteren wil, graag dan

                            Peace!

                            Comment

                            • Smokin
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Nov 2008
                              • 66

                              #44
                              Ik sluit me volledig bij ijscoman aan.

                              Comment

                              • boky
                                Retired
                                • Nov 2008
                                • 144

                                #45
                                Ja elke dag 1 liter versprijd over de 5 planten.

                                Comment

                                Bezig...