Mijn plantjes 2xNL 4x afgani

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • boky
    Retired
    • Nov 2008
    • 144

    #91
    Hoy , vandaag heb ik ze terug wat meststof geheven . 1ml op 1l water .
    Er beginnen topjes aan tekomen .en groeien mooi , enkel de NL groeit tehoog wat zou ik er kunnen met doen ? knakken of binden of verzetten ? om dat ik men lamp dichter wil zetten bij de kleindere SAD's .


    mvg B
    Attached Files

    Comment

    • boky
      Retired
      • Nov 2008
      • 144

      #92
      Hoy , even geleden ....
      planten beginnen topjes temaken ,
      maar ik heb met 1 plant namelijk een sad een probleempje de top is geel geworden => zie 1ste foto

      En dan algemeen vind ik dat men blaren nog steeds geel achtig zijn .

      ik heb een tijd de meststof weg gelaten , tot een week geleden geef ik terug mest stof (1ML op 2l water)

      mvg B
      Attached Files

      Comment

      • ijscoman1
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2008
        • 1768

        #93
        Hmmm dat gaat toch niet de goede kant op dacht ik. Ik kan je niet echt helpen met je bladprobleem. Weet wel dat er iets niet goed is dus als ik jou was zou ik alle gegevens die je hebt op een rijtje zetten en uitzoeken wat nou de oorzaak is. Of ga met je foto's naar een growshop.

        Ik zie wel dat je aan alle kanten een soort dikke reflecterende folie hebt zitten. Isoleert dit? Krijgen je planten genoeg frisse lucht van buitenaf?

        Greetzz

        Comment

        • boky
          Retired
          • Nov 2008
          • 144

          #94
          ja vanonder zijn er 2 inlaten 100mm

          de folie is nog al dun , isoleert nie echt , maar temp in ok in de kast kzal straks de temp en de lv nog eens bekijken en dan hier zetten .

          Comment

          • darkiess
            Retired
            • May 2008
            • 1645

            #95
            jouw afghani lijkt precies op de mijne van onder heel compact en dan 1 kaars rechte top

            schitterend

            Comment

            • boky
              Retired
              • Nov 2008
              • 144

              #96
              hoy , even wat foto's ,
              de temp is Ok gemidelt 23.5°
              de LV is wat teveel denk ik , licht uit 70 a 75 licht aan heb ik nog niet gaan zien , dat doe ik vanacht eens ...

              mvg B
              Attached Files

              Comment

              • PITcrew
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Dec 2008
                • 378

                #97
                nice ,ze zijn al goed verdikt tegenover de vorige foto's

                Greetz
                Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                sigpic

                Comment

                • boky
                  Retired
                  • Nov 2008
                  • 144

                  #98
                  Jup , de toppen zijn al wat aan het dikken , ook al wat bruine haartjes ... ben benieuwt goe lang ze nog moeten .. mvg B
                  Attached Files

                  Comment

                  • Wietelo
                    Zaadje
                    Nieuw Lid
                    • Dec 2008
                    • 2

                    #99
                    Ziet al heel lekker uit
                    Ik ben benieuwd!

                    Comment

                    • boky
                      Retired
                      • Nov 2008
                      • 144

                      #100
                      Hoi ,
                      1plant heeft al wa bruine haartjes zie foto , kan het zijn dat ik die vroeger moet oogsten dan de andere soort genoten ?

                      mvg B
                      Attached Files

                      Comment

                      • weedlover
                        Banned
                        • May 2008
                        • 975

                        #101
                        Hey,
                        kheb juist uw verslag eens helemaal doorgelezen. Zo te zien heb je een aantal problemen gehad en die ook goed overwonnen, mooi gedaan.
                        Om op je vraag te antwoorden: om te weten wanneer je moet oogsten moet je kijken naar de trichomes.
                        Meer over trichomes: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2045.html

                        grtz

                        Comment

                        • beowulf
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2008
                          • 6495

                          #102
                          Wat ik mij dan afvraag. Hebben jullie allemaal een microscoop thuis? Want met een gewoon vergrootglas lukt dat niet. Je ziet wel of ze nog doorschijnend zijn of niet, maar de pistels geven toch een betere zichtbare indicatie van de oogsttijd.

                          Comment

                          • gerard006
                            Retired
                            • Dec 2008
                            • 82

                            #103
                            olla ik zie dat we hier een zware dax/monkey fan hebben op die foto van u kast zie ik zot veel daxblokken

                            Comment

                            • boky
                              Retired
                              • Nov 2008
                              • 144

                              #104
                              Idd gerard .

                              hoy , even wat foto's de toppen beginnen mooi te dikken , 2 planten worden wel nog al geel en veeel dode gele bladeren (grootste deel is er al af is dit erg ? (het zijn de 2 geknakte )
                              Een microscoop heb ik nie kunnen gaan kopen vorige vrijdag was telaat thuis van het werk. De 2 geknakte planten hebben al redelijk wat bruine haartjes (maar kwil ze niet te vroeg maar zeker niet telaat oogsten , graag julie oordeel)

                              mvg B
                              Attached Files

                              Comment

                              • Angelooo
                                Ultra Stoner
                                • Jan 2009
                                • 110

                                #105
                                over die gele blade zou ik me geen zorge maken dat zie vaak als het einde nadert.
                                prachtige torens heb daar trouwes al ik zou ze ng eve late zwelle endan

                                Comment

                                Bezig...