Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste binnen kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oorspronkelijk geplaatst door kanonierke View Post
    Daar heb ik toch geen last van, ik heb hem gekocht in de Alien(met thermostaat) het was als ik me niet vergis 79euro. Zeker een aanrader.
    ahhh k merci zal dan ook nog eens daar passeren, want denk wel dat dit zal helpen.
    greetzzz
    Why drink & drive i'f you can smoke & fly

    Comment


      ik vind dat toch mooie dikke knuppels,en volgens mij ga je de 200gr droog wel halen als je toppen compact zijn...

      nice kweekje pgh,we kijken al uit naar de volgende!

      grtzzz

      Comment


        Nee gaat het toch echt net niet halen zou tussen de 170 en 180 zijn.

        maar ik moet zeggen het is een goed weedje vrij heftig word er zeker 2 keer zo stoned van als de shop dus dat is.
        hij rookt lekker zacht en is heerlijk te verkruimelen ,de grootste toppen hangen nog op zijn bijna droog denk morgen .

        Dan kunnen we weer aan de gang in het hokje, wil toch nog het een en ander gaan aanpassen om een beter resultaat te halen in de tweede kweek.

        heb een hoop geleerd van jullie allemaal en dat wil ik wel zien in me tweede kweek.

        als alles droog ik komt er nog wat foto's.

        mzzl.

        Comment


          170 a 180 is nog goed he voor de 1ste keer,dat kan ik niet zeggen hoor...

          en smoor je je weed direkt al op of laat je hem nog ff verder curen?

          grtzzz

          Comment


            ben hem nu wel al aan het roken ,

            Breek om de dag de droge takjes eraf en alles wat niet breekt laat ik hangen.

            Of is er een betere manier ze hangen vanavond een week op in min 18 en max 20 graden met de af en aanzuiger aan.

            grtz.

            Comment


              als bij mij de hoofdstam kraakt als je hem breekt en alle buitenkanten van de toppen kraken dan steek ik ze altijd nog een weekje of 3 a 4 in weckpotten!

              let wel op de eerste week dat ze erin zitten moet je ze nog wel elke dag 15 a 30min verluchten,nadien kan je gewoon de pot dicht laten!

              nadien zet je je pot op een donkere plaats en zie je dat in die ruimte de temp. rond de 20gr is!

              en ja zal met de weken het verschil ruiken en proeven...

              grtzzz

              Comment


                damn dat zijn best knuppels die heeft
                lekker man laat he je smaken

                Comment

                Bezig...
                X