Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste binnen kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ziet er goed uit echt top

    Comment


      haha doe je goed man lekker knippen
      heb je goed gekeken naar je trichomes of ze de goeie kleur zijn al
      amber kleurtje

      Comment


        waar blijven die foto's???????

        lol...

        Comment


          Nou hier dan de update,


          maar wat een werk zeg dat knippen ben de eerste avond 5 uur aan het knippen geweest, waarbij we er 4 uur daarvan met zijn tweeen hebben geknipt.
          had heel erg spijt dat ik ze alle 6 al had omgelegd (en een goede leer voor de volgende keer) nou moest ik er nog 2 knippen de dag erna nou is dat niet zo erg maar wel als je al alle grote bladeren heb verwijderd en ze toen bij derest gehangen heb in de kast.
          Dat was niet zo leuk knippen meer, alle kleine blaadjes zaten dus aan de toppen geplakt.

          maarja het is allemaal goedgekomen het blijft de eerste keer dat ik kweek dus ook knipt maar het is wel aardig zo denk ik , alleen kwa gewicht val het heel erg tegen denk ik , hierbij gelijk een vraag is er een maximale gewicht wat er aan een plant kan komen want ik leest veel over 0,8gram per watt als alles super gaat natuurlijk maar ik zit met een 600w lamp en ga de 200 nog niet halen met 6 planten in 12liter potten.
          dus vandaar me vraag???


          Hier de foto,s





          duidelijk te zien hoe ik ze weg heb gehangen na zaterdag de buitenste 2 volgende keer laat ik ze nog in de grond staan.




          ze hangen nu op vanaf zaterdag het is alleen iets warmer dan de normen die ik hoor het is nu Min 20.5 en max 22.7 heb hem net wel wat terug gezet, en mijn afzuiger staat vol open en de aanvoer half open .
          heb wel het idee dat het sneller draag is dan de 8 dagen die er voor staan is dat heel erg???

          Ben heel benieuwd naar de reaties en op eventuele antwoorden op mijn vragen.

          grtzzz.

          Comment


            ziet er goed uit ! als ik dat haal met led zal top zijn gratz!

            Comment


              Mooie knuppels, kan je zeker ene met dood slaan .
              Een max. gewicht is er niet voor zover ik weet, maar als je planten maar een bepaalde hoogte hebben kunnen ze natuurlijk niet oneindig veel opbrengen.

              het gaat het er ook om dat je heel de ruimte hebt benut,

              Peace

              Comment


                Nou zien er mij mooie buds uit, mss volgende ronde je planten uit toppen.
                http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ant-t3540.html


                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  de grootste fout van sommigen is het bewateren. doe er iets aan. doe zo verder

                  Comment


                    zou wel leuk zijn als je wat duidelijker bent .
                    wat is de fout met bewateren teweinig ,te veel??

                    grtz.

                    Edit

                    thx westpoort ga ik zeker proberen, heb er al het een en ander van gelezen is zeker de moeite waard.

                    grtz.
                    Last edited by Smokey; 24 February 2009, 18:33. Reden: DUBBELPOST

                    Comment


                      Weet je zeker dat je de 200 niet haalt? Het lijkt wel zo Ziet er heerlijk uit, wat zal het lekker ruiken daar... hoop dat het je smaken gaat! Ben benieuwd naar je rookverslag.

                      Greetzz

                      Comment


                        nee zeker weten doe ik het niet natuurlijk maar als het nat 600 is incl. de takken zou er niet veel meer van overblijven als het droog is ben ik bang ,maarja het is de eerste keer en als ik mijn verbruik eruit haald is het goed toch .
                        volgende ronde beter vind het alleen moeilijk wat ik aan moet passen voor een betere oogst .
                        het is duidelijk dat ze niet echt groot zijn grootste is nog geen 60cm terwijl ik de ruimte makkelijk heb .

                        grtzz

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door ijscoman1 View Post
                          Voor je luchtvochtigheid is een mistmaker wel een handige optie, te koop bij ieder tuincentrum bij de vijferproducten. Zet hem in de tent in een bak met water. Hiermee kun je wel op 70% komen. Wel een grote nemen trouwens.
                          Misschien een handige tip, gebruik hem zelf ook namelijk

                          Met 600watt moet je zeker je afzuiger wel aanzetten en je ventilator onder de lamp door laten blazen Misschien dat ze daarom hangen. Je plantjes mogen best een beetje bewegen, daar krijgen ze lekkere dikke stengels van Ook kan je je modder wat afdekken om uitdroging te voorkomen.

                          Greetzz!

                          Ikheb een luchtbevochtiger gekocht die je automatisch kan regelen, maar toch blijf ik problemen hebben me te droge LV van 40%.
                          Het probleem is denk ik dat mn afzuiging alle vochtigheid wegzuigt!!!
                          Wat kan ik hieraan doen???

                          Greetzz
                          Why drink & drive i'f you can smoke & fly

                          Comment


                            Greetz

                            Comment


                              oke merci ee, en waar kan je zoon Fancontroller kopen en hoeveel kost dit???
                              want mijn eletricien zegd dat me een dimmer de afzuiger kapotgaat....

                              greeetzzz
                              Why drink & drive i'f you can smoke & fly

                              Comment


                                Daar heb ik toch geen last van, ik heb hem gekocht in de Alien(met thermostaat) het was als ik me niet vergis 79euro. Zeker een aanrader.
                                Greetz

                                Comment

                                Bezig...
                                X