Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste binnen kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    phg27 als je stekken hebt gebruikt zit je nu met het tmv virus...

    Edit: ik heb net een topic aangemaakt over het tmv virus!

    http://jointjedraaien.nl/wietforum/s...8744#post38744
    Last edited by haze'o'lator; 24 January 2009, 16:34.

    Comment


      #92
      ja het lijkt er heel veel op das mooi k*t dan en het zijn idd stekjes, volgende keer wat beter opletten.
      er is ook weinig aan te doen las ik .
      de temp zou ik in iedergeval iets opschroeven dat hij niet onder de 21 komt.
      ik hoop dat het me kweekje niet erg in de weg zit want ik moet nog zeker 4 weken
      maar ze gaan er toch niet van dood hoop ik? en hoe hard gaat het .

      voor als nog gaat het goed kijk naar me toppen . zijn er al 2 van meer dan 20cm.
      dat is dan niet gek met een virus.

      deze is het ook bijna hoor alleen wat dikker



      Deze zijn alletwee een cm of 21 al .

      grtz.

      Comment


        #93
        nee ze gaan er zeker niet dood van hoor...

        en ja ze doen het idd zeer goed,maar je ziet ook nog maar op enkele bladeren tmv dus het is nog niet ver verspreid!
        hopelijk blijft het zo tot einde bloei dan zal je er niet veel last van hebben...

        en ja als je stekken krijgt moet je ze er zeker goed op inspecteren want heel veel stekkenboeren hebben last van dat virus!

        weer een reden waarom ik liever met zaad kweek maar dat is mijn mening erover...
        zelf stekken snijden is een optie,daar ga ik mij binnenkort eens mee bezig houden!
        eerst nog een mini darkroom tentje kopen voor een moederplant in de zetten...

        veel succes verder nog met je kweek,de opbrengst zal al zeker goed meevallen als ze zo nog blijven groeien...

        grtzzz

        Comment


          #94
          Enkele daagjes was ik afwezig en ik heb weer wat mooie foto's gemist zie ik . Echt heel mooi. Het doet me deugd dat je problemen van de baan zijn en dat je er zo iets moois van gemaakt hebt, echt heel mooi om te zien! Hopelijk hou je het nog vol tot het einde maar zoals het er nu uitziet komt dat perfect in orde hoor. Echt mooi mooi mooi!

          Greetzzz

          Comment


            #95
            ik hou jullie zeker op de hoogte met de ontwikelingen van me plantjes.


            grtz

            Comment


              #96
              ik volg je kweek, ziet er net uit mooie donker groene bladeren

              Comment


                #97
                Hier weer een update,


                Het gaat nog steeds vrij goed krijg er niet echt veel vervormde blaadjes bij gelukkig, dus het vtm-virus is gelukkig nog niet erger geworden.

                Ik heb wel last van wat gele bladeren maar het leek eerst duidelijk magnesium tekort maar de bruine vlekjes worden meer zwart het zijn er maar een paar zie foto:



                Of moet ik gewoon de dosering wat aanpassen van het magnesium.


                Ik ben vandaag begonnen met de bloeistimulator en de pk 13/14 toe te voegen ,ga nu week 6 in van de bloei.
                Toevoeging: 5ml bloeistimulator op 5liter en 7.5ml pk 13/14 bij toegevoegd.
                Ik ga om de dag de bloeistim en pk 13/14 toevoegen, ze krijgen bijna dagelijks 5liter water ze drinken dus goed volgens mij.

                hier nog wat foto's,







                grtz.

                Comment


                  #98
                  Geef je dan zoveel Magnesium? Gewoon rustig aandoen daarmee. Maar die vlekjes dat ik daar zie is geen Mg-tekort, zal wel dat tmv-virus zijn dan veronderstel ik? Ben er niet echt vertrouwd mee.
                  Maar de kleuren op die eerste foto komen niet echt zuiver over, je lamp stond aan toen? Kleur zegt heel veel namelijk en de hele foto is daar precies wat bleekjes, misschien eens een gewone foto met flits, wanneer de lamp uit is (net ervoor of net erna!)
                  Greetzzz

                  Comment


                    #99
                    nee lang niet zoveel nog geen eetlepel per liter dus dat valt wel mee toch.

                    ik zou morgen een foto maken in het donker ,dan is het wat duidelijker.

                    grtz.

                    Comment


                      zoals beloofd hier de foto's van het blad het valt me wel op dat het alleen de grootste bladeren zijn waar ik het op ziet .
                      maar het word wel steeds erger.

                      wat kan het zijn ? toch magnesium?

                      ik hoor het heel graag van jullie






                      grtz.

                      Comment


                        Neej, neej, geen magnesium, die kleine vlekjes trekken er gewoon niet op... Ik ga eens effe een kijkje nemen in de database hier
                        Ik zou het houden op een Calciumtekort als ik het zo bekijk:
                        http://www.canna.nl/node/1323 (zo heb je weer een infosite bij maatje ).
                        Mocht je er absoluut zeker van zijn dat het dat tmv-virus (of hoe ging die naam ook alweer?) is dan laat je dit maar vallen, maar het is echt mossel noch vis precies. Misschien es Bobo pmen want dit is geen goed moment om van die mysterieuze dingen op je plant te krijgen, net als je goed bezig bent. Maar ik hoorde mijzelf nog zeggen "hopelijk komt dit tot een goed einde" -> zo zie je maar, het gevaar loert om de hoek, en wiet kweken gaat heus niet als gras dat groeit... Nu gewoon snel er uitkomen wat het is en direct handelen...

                        Greetzzz
                        Last edited by Jona; 28 January 2009, 23:55.

                        Comment


                          Het is weer tijd voor een update,


                          ik zit nu in dag 59 incl de voorgroei van 20 dagen.
                          Ze krijgen nu sinds 5 dagen bloeistimulator bio3 en pk 13/14 om de dag.

                          er beginnen wel wat problemen te komen met het blad en weet niet zo goed wat ik ermee aan moet, want dinsdag gaan ze week 7 in van de bloei dus ze moeten nog even volhouden.
                          Wel zie ik hier en daar al wat witte haartjes bruin worden klop dat?

                          Er is wel een heel duidelijk verschil tussen me planten de 3 met wat groeiachterstand hebben geen last van slechte bladeren, hier wat foto's.






                          Zou graag jullie meningen willen horen,





                          Nou dat zijn ze weer !!!


                          Grtz.

                          Comment


                            ja kheb een paar bruine haartjes gestop phg9 doe zo voort veel suc6 met je bladeren zien er niet echt 100 procent uit

                            ..
                            Grtz

                            Comment


                              pgh,het bladprobleem is zeker geen tmv virus...
                              daar worden je bladeren zo niet van,die blijven steeds zoals op de foto bij het tmv topic! ze kunnen het alleen harder krijgen maar niet zoals het bladprobleem dat jij hebt...

                              grtzzz

                              Comment


                                we zijn er al uit het is vrij simpel ,ze naderen het einde dus ze gaan wat blad verliezen heb een vrij lang gesrek met BOBO gehad en ik geef ze nog een week voeding en dan een week alleen water .
                                De planten zijn eigenlijk wat verder dan schema aangeeft dus dat is mooi.

                                grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X