Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste binnen kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61

    Comment


      #62
      jazeker ben echt super man dat ze het goed doen nu.

      en je hulp heb me zekers veel goeds gedaan nou niet alleen mij zoals je kon zien aan de foto's.
      Er zijn er nu zelfs 3 plantjes met 7 vingers dat is een goed teken toch?

      vind het alleen vreemd dat het de kleinere plantjes zijn die 7 vingers hebben kan dat of heb ik misschien 2 verschilende soorten?


      grtz...

      Comment


        #63

        Comment


          #64
          Update van de plantjes,

          Ze staan inmiddels 16 dagen op 12/12 en beginnen goed te veranderen.

          Ik ben heel benieuwd hoe het gaat in jullie ogen, en wanneer ik de bloeistimulator erbij kan geven.
          (De aarde die ik gebruik zit genoeg voeding in voor 6a7 weken dus ze hebben nog geen voeding gehad alleen de eerste week) .
          Dus dat kom er op neer dat ik over ruim 3 weken de bloeistim erbij gaat geven is dit verstandig als je naar de planten kijkt of moet ik het eerder toevoegen.

          zoals gewoonlijk komen er weer foto's .

          benieuwd naar jullie reacties,












          grtz... phg

          Comment


            #65
            Ja, heel mooie foto's, echt waar. Altijd fijn van foto's te zien als de bloei opkomt, het is een teken van potentiaal precies. Persoonlijk vind ik dergelijke foto's mooier dan die van volgroeide toppen, raar maar waar .
            Die bloeistimulator kan je al beginnen geven maar welk medium stond je weer op? Batmix en dergelijke misschien nog wat mee wachten dan. Ik hoor het wel van je
            Keep it up!

            Jona

            Comment


              #66
              merk weet ik niet komt wel uit de growshop vandaan.
              Het was in ieder geval een grote witte zak aarde met perliet.
              En heb eigenlijk alles staan van bio g power alleen pk 13/14 moet ik nog halen
              maar begin pas week 6 met bloeistimulator bio 3.
              groeistimulator bio 2 heb ik nog niet gebruikt volgens schema week 3t/m5 gebruiken maar is me afgeraden wegens mijn voeding al in het aarde.
              hoe weet ik wanneer ze voeding tekort komen?

              grtz.

              Comment


                #67
                Dat zal je wel merken als je bladeren beginnen verkleuren of als je vlekjes begint te krijgen hier en daar. Mocht dat het geval zijn dan een fototjes posten en dan helpen we je wel verder .

                Comment


                  #68
                  nee voorlopig is dat niet het geval .

                  ze staan er top bij volgens mij hier nog wat foto's










                  grtz...

                  Comment


                    #69
                    Wow dat ziet er erg mooi uit dacht ik! Gaat goed man, houden zo

                    Comment


                      #70
                      Het is mijn eerste keer dus ben al lang blij dat het zo gaat.
                      maatje van me die was tegelijk begonnen met mij en hij gaat vrijdag overnieuw beginnen zo slecht gaat het bij hem.

                      En het waren dezelfde stekjes .

                      Comment


                        #71
                        Op vraag van je: Je planten zien er uitstekend uit, hopelijk kan het zo verder gaan dan komt dit helemaal goed! Je bladeren hebben een heel aangename kleur, mooi donker en ze stralen gezondheid uit. Hopelijk kan je dit volhouden .

                        Keep it up!

                        Comment


                          #72
                          gaat goed netjes

                          je weet pas in voeding gaan geven als je die pk13/14 moet toevoegen volgens schema

                          dat is week 7 dan komt alles goed

                          @Jona : hij heeft supermix aarde die heeft voeding voor 7 weken inzich zitten
                          2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                          http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                          Comment


                            #73
                            Dan wacht je best nog wat . Evensterk als die batmix kan ik me voorstellen dus opletten met bijvoeden is aangeraden!

                            Comment


                              #74
                              @ BaZe : Ik geef ze nog geen voeding alleen spoelen om de 14 dagen met bio zym.
                              Alleen volgens kweekschema geven ze 2weken voorgroei aan en ik heb er 3 weken van gemaakt moet ik nu een week eerder beginnen met bloeistimulator bio3 en pk13+14 of gewoon wk6 zoals schema.

                              @ Jona : Had het voedingsplan al met baze besproken hij gebruikt dezelfde voeding en ect als mij dus dat zit nu ook wel goed.
                              En zeker dankzij de magnesium toevoeging staan ze er nu weer happy bij.

                              hier nog wat pic's ,

                              Ze zijn nu 6weken oud ,3wk voorgroei 18/6 en 3wk nu op 12/12.








                              grtz.

                              Comment


                                #75
                                ziet er goed uit mooi groen alleen hangen je blaadjes wat slap

                                Comment

                                Bezig...
                                X