Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste binnen kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zo hier weer even een update,

    Ik heb vrij weinig te melden eigenlijk, gaat allemaal vrij goed voorlopig, op wat gele en wat hangende bladeren na dan maar ja dat hoort er in dit stadium een beetje bij .de toppen groeien goed dat is het belangrijkst.

    Vandaag krijgen ze voor het laast voeding en vanaf morgen geef ik ze nog 1 week water, en dan stop ik met water geven .

    Er beginnen ook steeds meer bruine haartjes te komen in me toppen
    nou hier nog wat foto's er volgen er nog meer wat later vandaag of morgen.





    grtz.

    Comment


      Hmmmm , die zien er wel goed uit!
      Mooie dikke witte toppen!
      Over dat "bladprobleem" moet je u geen enkele zorgen maken, zo lang gaan ze niet meer moeten staan toch?
      Normaal zullen er nog redelijk wat afvallen de laatste weken, da's doodnormaal.
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

      Comment


        nice buds phg!

        Comment


          welk soortje is dit?

          groet

          Comment


            Ziet er zeer goed uit!!

            Nu in spanning afwachten hoeveel eraf komt...

            Keep up the good work!
            First thing to grow, than you need to blow...

            Comment


              ziet er lekker uit

              Comment


                Zo hier weer een update,

                @hobbyist: Ze hebben me verteld dat het TOP 44 is.


                Ze staan nu bijna 8 wk in de bloei ben gestopt met voeding geven al een paar dagen, maar ik weet niet precies wanneer ik moet stoppen met water geven hier graag jullie mening over.

                Ik doe er foto's bij ik hoor graag jullie reactie,







                grtzz

                Comment


                  Ik was dit aan het bekijken en dacht please, laat dit een 600 watter zijn en mijn vermoeden werd snel bevestigd
                  Buds groeien een stuk compacter en dikker. Mooie foto's.

                  Ik heb geen idee hoelang deze moeten bloeien maar als je pas gestopt bent met meststoffen geven dan zou ik ze vanop die dag gerekend nog 2 weken laten staan. Laatste 5 dagen zonder water en van die laatste 5, de laatste 3 compleet in het donker.

                  Comment


                    Thx beowulf,

                    nou dan schiet het al aardig op vandaag voor het laatst water geven.
                    dan kunnen ze zondag.

                    maar de 3 dagen met de lamp uit waar is dat voor heb het namelijk nog niet eerder gehoord,(stilte voor de storm misschien)

                    grtz .

                    Comment


                      nee dat is dat je buds nog ffies klein beetje kunnen zwellen en kunnen afreipen als ik het goed had voor de smaak ben er niet 100% zeker van maar bobo weet dat wel

                      Comment


                        Dat wordt wel eens beweerd ja. Ik dacht waarom niet en heb het maar geprobeerd. De laatste week van men bloei de lamp naar 10-14 gezet. Toppen barstten toen bij wijze van spreke open. Precies een bloem op ne cactus (als ge begrijpt wa ik bedoel) Laatste 2 dagen kregen ze geen water meer, aarde was toen kurkdroog geworden. En dan gingen ze nog is 3 dagen zonder water in het donker. Of het werkelijk geholpen heeft, geen idee. De smaak en geur zijn in ieder geval super.

                        Comment


                          ik ga het zeker doen !!

                          Comment


                            Dat ziet er wel uit als een snoepwinkel, als dat bij mij ook zo word ben ik heel tevreden Denk dat ik Beowulfs raad hier ook op ga volgen, heb het vaker gelezen over die andere tijden. Veel plezier met de planten verders!

                            Comment


                              Netjes Phg, ben ook wel benieuwd naar dat langer donker en geen water. Het einde is nabij, dit gaat je een lekker wietje opleveren Top44 is zeker fijn

                              Peace

                              Comment


                                nou vanavond gaat het gebeuren wil ze allemaal gaan knippen.

                                zodra ze geknipt zijn volgen er foto's

                                @ ijscoman: nu blijkt het geen top44 te zijn maar NLX hoorde ik gisteren.

                                Comment

                                Bezig...
                                X