Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste binnen kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Voor je luchtvochtigheid is een mistmaker wel een handige optie, te koop bij ieder tuincentrum bij de vijferproducten. Zet hem in de tent in een bak met water. Hiermee kun je wel op 70% komen. Wel een grote nemen trouwens.
    Misschien een handige tip, gebruik hem zelf ook namelijk

    Met 600watt moet je zeker je afzuiger wel aanzetten en je ventilator onder de lamp door laten blazen Misschien dat ze daarom hangen. Je plantjes mogen best een beetje bewegen, daar krijgen ze lekkere dikke stengels van Ook kan je je modder wat afdekken om uitdroging te voorkomen.

    Greetzz!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Bobo
      Afstand tussen lamp en plant ?
      250Watt: minimaal 20cm
      400 Watt: minimaal 40 cm
      600 Watt: minimaal 50 cm
      1000 Watt: minimaal 90 cm
      TL tussen 5-10 cm.
      50 CM moet dus kunnen, dan zal ik inderdaad wel de afzuiging aanzetten en is een ventilator ook gewenst.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #18
        kleine update ze zijn aardig uit de nacht gekomen ze zien wat geelig maar staan er veel beter bij.
        ik heb me afzuiger ook aangezet !!!
        zie hier de laatste foto's



        duidelijk verschil met gisteren foto 2 is van vandaag net na de nacht hopen dat ze het blijven doen.






        grtzz

        Comment


          #19
          zien er goed uit hopelijk gaan ze wat meer herstellen nu
          maar op de linker foto daar staan je planten nog iets te droog bij
          maak ze goed vochtig niet zeik nat

          je kan het testen
          giet wat water op je aaarde
          en stop dan je vinger een kleine 3cm in het aarde als er aarde goed blijft plakken aan je vingers dan is wel goed

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door darkiess View Post
            zien er goed uit hopelijk gaan ze wat meer herstellen nu
            maar op de linker foto daar staan je planten nog iets te droog bij
            maak ze goed vochtig niet zeik nat

            je kan het testen
            giet wat water op je aaarde
            en stop dan je vinger een kleine 3cm in het aarde als er aarde goed blijft plakken aan je vingers dan is wel goed
            Altijd handig zulke simpele weetjes!!

            Comment


              #21
              ik gebruik altijd een tandenstoker,laat hem er ff 5min inzitten en kijk nadien of de kleur donkerderbruin is geworden en als dat zo is dan is je aarde dus nog nat!

              darkiess middel gaat even goed alleen ik maak mijn handen niet graag vuil als het echt niet nodig is...

              grtzzz

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  ik denk aan je voeding en aarde te zien dat je de eerste 7 weken alleen water moet geven geen voeding

                  werk met de zelfde soort als jij ook bio g
                  2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                  http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                  Comment


                    #24
                    precies maar daarom ben ik ook een kweekverslag begonnen ik heb er al heel veel goede tips aan overgehouden.

                    mijn ventilator blaast nog niet de plantjes bewegen van de luchtinlaat al , wel de afzuiging aangezet en heb gemerkt
                    dat de kachel heel wat harder moet draaien om het op temp te krijgen dus die werkt goed,maar ben wel even een stekker dimmer wezen halen.
                    nou nog 2 uurtjes ben benieuwd hoe ze er bij staan, ben nog niet wezen kijken vandaag .

                    foto's volgen
                    Last edited by phg27; 8 December 2008, 16:20.

                    Comment


                      #25
                      hmmmmm ziet er goed uit, maar zoals ik t zie hebben ze echt te weinig water je grond ziet er kurk droog uit, zou ze alleen 10 ml wotelstimulator op 10 liter water geven (heb zelf om de 2 dagen 2 weken lang 10 liter water met 10 ml wortelstimulator gegeven en kijk hoe mn planten er nu uit zien..) zie mn eerste kweek in igrow box....

                      ik wens je wel plezier met je kweek en ik zal je zeker volgen

                      gr lange

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
                        ik gebruik altijd een tandenstoker,laat hem er ff 5min inzitten en kijk nadien of de kleur donkerderbruin is geworden en als dat zo is dan is je aarde dus nog nat!

                        darkiess middel gaat even goed alleen ik maak mijn handen niet graag vuil als het echt niet nodig is...

                        grtzzz
                        ik sluit me hierbij aan........ zo heb ik t toen ook gedaan (met een tandenstoker)

                        gr lange

                        Comment


                          #27
                          die tandenstoker is een hele goeie zekers.....

                          ik heb de aanvoer van lucht wat aangepast stukken beter zo ,ze staan allemaal te dansen in het verse lucht.




                          maar nog steeds 2 wat minder .


                          ze beginnen zich wat meer te ontwikkelen!

                          dit word de 4de dag heb ze net allemaal weer 250 ml water met wortelstimulatorgegeven.

                          Maar lange geef jij om de 2 dagen 10liter water verdeeld over 5 planten als ik het goed begrijp ?

                          grtz..

                          Comment


                            #28
                            Leuke manier voor verse lucht

                            Weet je zeker dat de lucht niet al ontsnapt bij de eerste plantjes?
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #29
                              ik zou der eigenlijk een filmpje van moeten maken hoe ze bewegen echt allemaal en goed ook.

                              hopelijk gaan de 2 slechtere het nu beter doen.

                              Comment


                                #30
                                zoo weer even een update heb wel wat last van verkleurde blaadjes en een wit vlekje? op een blad .
                                ik doe er wat foto's bij dan mogen jullie je erover buigen.
                                ik heb wel sinds gisteren me potten uit me lekbak gehaald en ze op tegels gezet dat ze niet meer direct in het water staan,ik heb begrepen dat dat beter is.

                                de foto's graag jullie mening erop 6 dagen oud nu


                                foto rechts heeft links op het blad dat witte vlekje?

                                hier nog een foto ervan


                                hier de geele blaadjes kan dat komen omdat ze in het water stonden?


                                nou weer een hoop foto's gemaakt ik oop dat ze duidelijk genoeg zijn.

                                grtzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X