Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste binnen kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Ik heb ze net ingespoten met Masai van bayer, het is duidelijk spint .

    heeft iemand er ervaring mee, hoevaak moet ik ze behandelen dat zetten ze er jammergenoeg niet op .
    of is het met 1 keer al verholpen?

    grtz.

    Comment


      #47

      Comment


        #48
        . ik denk dat de veranderingen op de plant komen. ook wegens de omschakeling van de tijdsklok. de mens ook problemen als zijnen wekker afgaat LOL


        over het algemeen zien uw plantjes goed en bossig zijn.

        khoop dat ze nog een stuksken groeien en mooie topkes krijgen

        Greetz
        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

        sigpic

        Comment


          #49

          Comment


            #50
            Oke nou blij te horen, maar zou morgen wel wat foto's stiekem met lamp uit maken dat geef toch een wat betere kijk erop.

            grtz.

            Comment


              #51
              Zoo hier de nieuwe foto's ze zijn een heel stuk duidelijker .

              ben heel benieuwd wat het is .

              Ze beginnen vanuit het hard van de plant geel te worden ,
              en wat op het blad wat toch wel wat weg heb van magnesium tekort?








              nou weer een hoop foto's .


              grtz..

              Comment


                #52
                Ja, die eerste reeks horizontale foto's tonen een beginnend magnesiumtekort. Maar zoals ik al enkele keren gezegd heb, het hoofdprobleem zit hem ergens anders alleen kan ik het geen naam geven. Dat je planten zo geel worden van het midden van je plant, dat moet bekeken worden want daar gaat het fout. Dat Mg-tekort gaat niet snel genoeg om een puur Mg-tekort te zijn. Je kan wel al Magnesiumsulfaat toevoegen vandaag zoals we overlegd hebben maar de keuze blijft aan jou...
                Pm Bobo eens met die foto's van die gele harten van je bladeren

                Greetzzz

                Jona

                Comment


                  #53

                  Comment


                    #54
                    thx voor de reactie .

                    ijzer tekort ,had ik niet aan gedacht meer overbemesting dacht ik eigenlijk maar het is allemaal nieuw voor me he hahaha.

                    ik ga als eerst morgen me ph waarde eens meten want dat kan een flinke boosdoener zijn kwa ijzer tekort .

                    en heb vandaag magnesiumsulfaat toegevoegd bij het water,en zou dat nog een aantal keren herhalen.


                    voor zover weer bedankt.

                    grtz
                    Last edited by phg27; 27 December 2008, 23:18.

                    Comment


                      #55
                      Als je een post zwaar apprecieert dan kan je mensen daarvoor bedanken door op dat weegschaaltje te klikken bij zijn/haar post rechtsbovenaan de post, voor het geval je dit nog niet wist. Daarvoor bestaat het systeem nu eenmaal
                      Weet niet precies wat je moet doen voor Fe toe te voegen. Misschien es in je tuincentrum of growshop vragen.
                      En of het aan je pH ligt weet ik niet want ik zie hun topjes niet zo omgekruld naar beneden wat toch wel dikwijls voorkomt...
                      Hou me updated met die foto's he maat

                      Comment


                        #56
                        ik blijf zeker foto's erop zetten en ben al lang blij dat er reacties komen op me vragen want het is zeker niet zo makkelijk als het lijkt .
                        en over de weegschalen wist ik nog niet , maar er staat alleen een weegschaal achter mijn reacties en als ik daarop klik staat er dat ik nog geen reputatie punten heb,of doe ik iets niet goed?

                        en over me plantjes hou ik jullie op de hoogte.

                        grtz

                        Comment


                          #57
                          Misschien heb je nog niet genoeg posts maar normaal moet dat er bij mij ook bij staan hoor. Ik zoek het even op EDIT: als ik het goed op heb kan het enkel door paying members. Wat wil zeggen dat je eerst lvl1 of hoger moet worden. Al dacht ik dat het wel kon dat ik mensen bedankte. Ik heb staan dat ik 1 iemand bedankt heb en kan die topic enzo bekijken. En dat ging door op dat weegschaaltje te klikken...
                          Trouwens, het forum is gekend voor het snel antwoorden en helpen met problemen. Daar zijn we goed in en het is iets waar ze nergens anders kunnen bieden. Vandaar dat je hier heel goed zit, dat merk je zelf ook wel . Allemaal vriendelijk, dikke vrienden hier
                          Last edited by Jona; 27 December 2008, 23:52.

                          Comment


                            #58
                            Zo hier ben ik weer met een update,


                            Na een wat rotte start kan ik zeggen dat het nu wel redelijk gaat.

                            ze staan nu 9 dagen op 12/12 spint is niet meer te vinden en de gele bladeren zijn goed bijgekleurd vind ik zelf.

                            de 2 die het continu eigenlijk niet deden gaan nu gelukkig groeien.

                            hier zijn de foto's








                            reacties zijn altijd welkom.

                            grtz...

                            Comment


                              #59
                              wow ze zijn duidelijk terug op krachten. nu moet ge u geen zotrgen meer maken want ze staan perfect

                              Greetz
                              Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                              Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                              sigpic

                              Comment


                                #60
                                Inderdaad, ze zijn weer mooi op krachten en zien er zeer netjes uit. Aan je blad te zien staan ze er tevreden bij. Houden zo

                                Peace!

                                Comment

                                Bezig...
                                X