Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers

@smokindad thnx kerel en zodra ik het ga gebruiken zal het uitgebreid op papier komen te staan wat niet wil garanderen dat ik er in slaag natuurlijk dat merken we na een aantal maande pas:p.

@escargot je moet nog wel ff geduld hebben al heb ik dat zelf ook niet haha. Mischien dat ik het deze run alleen ff uitprobeer om te kijken hoe vaak te sproeien en wanneer zodat we daarna een goeie run neer kunnen zetten.

@gamm mij ga je niet horen klagen deze run denk. Wat betreft de blue berry's dat is gewoon gefaald en waarom? Had nog een plantj bb bestoven staan vorige week maar kaalgeplukt na 7 weken zade rijpen maar ook die zijn zo traag. Mochten deze wel beter kiemen dan 1 van de 4 zal ik nog wat na sturen. Ik heb er +-50 te kiemen gelegd ong 4/5 dage gelede.

@k1 then demi water we use. Slecht kan het in ieder geval niet zijn wel duurder mja lkkr boeie dat beetj.
    Denk dat Ik maar even oefen op de jack zodra we een geslacht gezien hebben.

Comment

Dag 20 bloei

Na de bekentenis van berry kan ik hier ook gaan melden dat ik sinds enkele weken de lady's ook 1x in de week een portie gen200 control krijgen. Berry ryder had gevraagd het even stil te houden na de tip tot hij de resultaten op papier had. Vanaf het moment dat ik het ben gaan geven is de echte groeispurt begonnen de bladeren kleurden mooier. Ja een laagje groene verf zou kunnen voor hetzelfde effect maar de gen doet de plantjes echt goed. Ook is er een explosieve trichomen aanmaak en dat in week 3 al wat in mijn ervaring altijd wat later begon en niet zo heftig. Dit kan natuurlijk aan het plantje zelf liggen wat ik dan weer betwijfel.

mja genoeg gelul hier komen de dikke toppen in aanmaak

DSCN3853.jpg

DSCN3854.jpgRSCN3865.jpgDSCN3855.jpgRSCN3868.JPGDSCN3856.jpgDSCN3857.jpgRSCN3871.JPGDSCN3858.jpgRSCN3869.jpgDSCN3859.jpgRSCN3867.jpgDSCN3860.jpgRSCN3872.JPGDSCN3861.jpg
      RSCN3866.jpgRSCN3870.jpg

DSCN3862.jpgDSCN3863.jpg

Greets Psy

Comment

Zo te zien goed spul.
        Waar haal je dat?
        Planten zien er in topconditie uit.
        Mooi hoor

Comment

zou ik dat ook kunnen gebruiken voor mijn probleem?
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

@Mway thnx m8 ik heb het bij de groenwinkelnederland vandaan 37,50 voor 250ml waar ik 125 weken mee vooruit kan (2 jaar dus).

@thugz hey m8 iedereen kan het gebruiken maar het is wel beter om het gelijk vanaf het begin mee te geven. Ik ben er later mee begonnen maar ook toen zag ik dik verschil ik heb nu de dikke stammetjes boven die ik normaal beneden heb. Mijn stammetjes in de pot verschillen van 1cm tot 2.5cm.
            Je moet het niet zien dat het zware problemen oplost maar het spulletje lijkt het te voorkomen. Bij overvoeding krijg je gele bladpunten ik heb ze echter nooit zien weg trekken tot nu toe ik kom zo ff bij je kijken kerel.

Comment

@berry en de topic starter.
              Jammer dat jullie met de eer gaan strijken,
              Vergeten jullie niet dat ik hier de 1e was die de test en strijd aanging.
              Velen namen me niet serieus,en al snel werd ik als een verkoophoek uitgemaakt,
              Niemand wist wat het was,totdat men resultaat zag en niewschierig,
              Niemand kon het als ik nooit de naam had vermeld en de link,
              Hadden jullie deze mogelijkheid niet eens gehad.

@berry ook heb ik jou het hele process en de werkwijze uitgelegd.
              Dus een klein bedankje en respect zouw ik waarderen.

Verder ziet de kweek er top uit en ik ben blij dat het jullie erg bevalt
              Dus me test was niet voorniks,gezien 2mensen weer blij zijn en tevreden.
              Ben ik dat ook

Slak bedankt nog

Gr staff

Comment

Bij deze staf....tnx makker.
                Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Hey staff heb je ook de welverdiende punten gegeven. Jou gen verhaal had me interesse al gewekt daarbij mijn dank.
                  Berry heeft jou tip doorgewezen naar mij ook met jou naam vermelding erbij.

Al met al alle eer vanaf mij en berry gaat naar jou

Thnx voor het wakker schudden haha

Comment

Mooie planten kerel en als die Gen werkt dan moet je het gebruiken ook...

Op naar dikke toppen!!

Comment

Thnx kerel nog steeds niks te klagen hier

Dag 22 Bloei

De 2 critical+ dames onder de 250w hebben wat meer moeite dan de andere 6 aangezien deze niet op de blumat zitten.
                      Die blumats zijn onderhand heilig geworden hier in huis
                      Het kleine prut begint nu met de bloeiverschijnselen en de eerste 2 mannen zijn al uit dit hok verwijderd en verhuisd.

DSCN3901.jpgRSCN3917.jpg

DSCN3904.jpgRSCN3918.jpg

DSCN3905.jpgRSCN3919.jpg

DSCN3907.jpgRSCN3920.JPG

DSCN3909.jpgRSCN3921.jpg

DSCN3911.jpgRSCN3922.jpg

DSCN3912.jpgRSCN3923.JPG

DSCN3913.jpgRSCN3924.jpg

DSCN3914.jpgDSCN3915.jpgDSCN3916.jpg

Greets

Comment

nog steeds ziet er dat goed uit mate
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ziet er goed uit hier Psy, ik blijf kijken.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

thnx manne

Dag 24 bloei

we doen maar weer een foto updatje vandaag.
                            De 2 criticals die niet op de blumat zaten hadden schijnbaar enorm veel dorst gekregen want die hingen als een malle en waren eigenlijk al te ver heen(gele bladeren) mja het leeft weer nu na de waterbeurt.

DSCN3937.jpgDSCN3939.jpgDSCN3941.jpgDSCN3942.jpgDSCN3944.jpgDSCN3945.jpgDSCN3946.jpgDSCN3948.jpgRSCN3950.JPGRSCN3951.JPGRSCN3952.jpgRSCN3953.JPGRSCN3954.jpgRSCN3956.jpgRSCN3957.JPGRSCN3958.jpgRSCN3959.JPGRSCN3960.JPGRSCN3961.JPGRSCN3962.JPG

Greets Psy

Comment

Hou je er rekening mee dat een gezonde plant met gemak 6L water kan zuipen??!! Dus ik zou lekker je watergift eens omhoog gaan gooien.

Heb trouwens nog blumats liggen 5x die kleinere dus als je intresse heb laat even weten dan want ik doe ik niets meer mee...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                                ...
                                Aawwhh kom hier krijg je een knuffel

Ziet er netjes uit m8
                                Let je wel op met overvoeding? ik meen beginnende opstaande randjes te zien?
                                If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Bezig...
                                X