Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers

Ga lekker m8.
    Benieuwd naar je testresultaat aangaande gen200.
    Fijn uiteinde en een happy kweeekjaar en veel geluk en gezondheid.Plop en Sante

Comment

Thnx m8

Ik zal is een mapje foto's schieten en updaten morgen omtrent wel en geen gen200 plantjes.
      Ik kan je vertellen dat er toch aardige verschillen te zien zijn

Jij ook een fijn uiteinde m8 hopenlijk met het geluk aan onze zijde dat we er een spectaculair knaljaar van kunnen maken
      De rest van de jd leden uiteraard ook een fijne jaarwisseling op naar 2014 met gezondheid,geluk en een hoop groen

greets

Comment

ziet er nog steeds mooi uit psy
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

thnx m8

Vandaag even wat foto's van het later bijgevoegde grut. Bij deze update staat gen200 centraal.
          Omdat er toch flinke discussie ontstonden omtrent gen200 heb ik aardig wat nieuwe plantjes tot nu toe enkel water gegeven.
          De nieuwe ronde staat in growmix dus vandaar nog geen voeding. Er zijn totaal 4 dames overgebleven die met gen200 waren behandeld(en enkele mannen).

De foto's zijn uiteraard per soort zodat de verschillen beter zijn te zien.
          De foto's links zijn met gen200 en de foto's rechts zijn zonder gen200

Blue Chocolate

DSCN4055.jpgDSCN4056.jpg

DSCN4057.jpgDSCN4058.jpg

Purple Widow

DSCN4059.jpgDSCN4060.jpg

DSCN4061.jpgDSCN4062.jpg

Dit is volgens mij een stukje bewijs dat we nooit gen ductape meer nodig hebben na het knakken.
          Deze man is echt flink door geknakt en ligt bijna doormidden en groeit dus vrolijk weer de lucht in. Tot nu toe heb ik al mijn verwijderde mannen zo behandeld aangezien knakken ook niet mijn hobby is.

DSCN4063.jpgDSCN4064.jpgDSCN4065.jpg

Het oordeel van vandaag ik ga lekker verder met gen zoveel voordelen.
          En knakken ja kom maar op want doodgaan doen se niet

Greets

Comment

die gen200 is idd een goed spulleke
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Goed verschil te zien en bij meerder soorten.
              Zal de mijne morgen wel binnen krijgen.
              Dus volgende ronde op de gen en allemaal want testen zie ik na deze test en de kweekverslagen als onnodig.
              Dank jullie wel mannen.

Comment

Je kan pas echt een test noemen vind ik. Als je 1 moeder plant hebt, daar stekjes van af neemt. Ik gebruik ook gen, maar zie geen verschil als ik eerlijk ben..
                sigpic

Comment

De discussie was dat je silicium ook uit andere bronnen kunt halen. Of dat het zelfs al in de gebruikte voeding of additief kan zitten of in de gebruikte grond.

Moet zeggen dat ik zo uit de foto's niet eens echt haal dat de planten met silicium toevoeging het beter doen dan die zonder. Bij de Blue Chocolate eerder andersom zelfs? Die strek zal toch vooral komen doordat ze een keer teveel water hebben gekregen. Ze hebben allemaal wat claw verschijnselen ook?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

@thugz
                    @Mway ben benieuwd wat jij ervan gaat vinden m8.
                    @smokindad ik weet het maar dan heb je nog veel meer aspecten die mee moeten spelen(het plekje onder de lamp, de invoer, de fan enz.)
                    @wietefras tegenwoordig worden juist alle stoffen van elkaar gescheiden waarom? puur geldklopperij.
                    Dat het al ergens in zit kan best maar wie zegt dat die dosis is gebasseerd op bijv. een gen200?
                    Dus jij zegt dat je de gestrekte blue chocolate er gezonder uit vind zien dan degene die gen heeft gekregen?
                    Die strek kan idd meerdere oorzaken hebben maar ze hebben naast elkaar gestaan onder de lamp en als gelijke behandeld. Hier kunnen we dan van maken dat gen200 dus ook werkt tegen stress schijnbaar want deze groeit prachtig. Dikke stam, stevig gebouwd en geen strek in tegenstelling tot die andere die geen gen hebben gehad.

Comment

lokes m8 ,

foto 6 van die ppp moeders , lijkt wel potentiel te hebben !!

wat denk jij der van ??

groetjes
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

foto 6 van de ppp
                        welke bedoelde je m8? de ppp is toch al ff geleden haha

Comment

oeps ( criticals )

post 405 m8 !! pic 6
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

nu vat ik hem haha

ja dat is er idd 1 met potentie en het leuke is dit is de dame met tmv
                            Foto 6 is de ingezoomde versie van foto 9
                            De dame van foto 8 heeft ook een aardige potentie maar die moet je in het geheel zien.

zucht wat had ik deze graag bestoven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
                              @wietefras tegenwoordig worden juist alle stoffen van elkaar gescheiden waarom? puur geldklopperij.
                              Precies en vervolgens is het advies om silicium al los additief te kopen en dan ook nog de duurste fles die je kunt vinden.

Zet twee zaadplanten naast elkaar en er is altijd verschil. Als je dan ook nog fouten maakt waardoor ze op een bepaald moment een tijdje zijn gaan strekken.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

en dat advies volgen wij met sen allen op want onze plantjes zijn er schijnbaar gek op en wij willen alleen maar beter presteren geef toch voldoening als je vooruitgang ziet bij jezelf..

tuurlijk is er verschil met zaadplanten dat beweert niemand dat da nie zo is maar dan zit ik er beter voor als jullie en ik zou je bijna uitnodigen om het met eigen ogen te zien maar over het algemeen zijn de plantjes met gen mooier gegroeid en steviger.

Dat het alleen silicium is klopt niet op de verpakking staat al meer dus hoe je daarbij komt geen id mja

GEN200 ONDERZOEKSRESULTATEN

Silicium (Si) is een van de meest voorkomende bestanddelen op aarde maar toch vrijwel niet in opneembare vorm aanwezig. Mens, dier en plant hebben Silicium nodig.
                                Silicium verhoogt de afweer van planten door activering van het immuunsysteem. De celwanden worden steviger met als gevolg dat de gevoeligheid voor allerlei ziektes (schimmels, spint e.d.) afneemt.
                                Uw planten worden groener, gezonder en steviger wat weer van invloed is op uw oogst.
                                Silicium beperkt ook de waterverdamping van de plant waardoor ze beter bestand is tegen stressfactoren zoals hitte en kou.

bron

Dus osa is niet eens het hoofdbestandsdeel
                                En ja wat de precieze samenstelling is weten alleen de makers en die zullen het niet verklappen denk ik

Hier tevens een link met testen op verschillende planten--->
                                http://gen200.com/onderzoeksresultaten/?lang=nl

greets

Comment

Bezig...
                                X