Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
We mogen weer online van upc dus weer een fatsoenlijke update.....
De 2 grotere toppen in de toko blijven nog wat aanzwellen maar de rest blijft redelijk hangen zo op het oog mja zie ze dan ook dagelijks. Van mij mogen die trichomen wel gaan kleuren eerdaags.( het word een lange dag knippen straks dat weet ik wel)
De nieuwe generatie bloeiers doen het ook goed. 1x bestoven blue chocolate(reg)1x bestoven purple widow(reg)3x blue chocolate en 1 mongol purple widow.
Temperatuur blijft nog mooi rond de 27 graden zitten. De fan blaast inmiddels weer onder de 600w lamp door richting het filter zo is het op tophoogte lekker koel.
@mway idd prachtig plantje om te zien en zeer gemakkelijk te kweken die (kleine) bubs in dat hoekje hebben pas 2x voeding gekregen en ze hoeven ook gewoon niks.
@thugz thnx m8 daar doen we het allemaal voor
@smokindad ik heb die blue chocolates uit de ruil verkregen met damn nice(voor mijn skull waterpijp).
Ik had 8 stuks en meer vrouwen dan mannen 3 om te roken-1 voor regulier zaad en 1 blue chocolate x purple widow voor feminized zaden. Over een week of 5-6 kan je ze ruilen bij mij(dan moeten ze nog wel even ruim maandje koelen in de koelkast.
@k1 ja lekkerding he dat was de beste van het stel bestoven met de man. Hier bloei ik er ook 3 van af dus het eindresultaat kan je straks ook zien.
Thnx m8 het begint er nu een beetj op te lijken he.
Ik heb er nog 1 staan om af te bloeien maar op de ene of andere manier bloeit alleen de onderkant van de plant en de top doet niks
Thnx kerel
Ik heb ff staan knijpen maar ik ben bang dat als ik doorknijp de top uit elkaar spat haha.
Ze zijn knoerdhard dus ben straks wel benieuwd naar het aantal grammetjes per watt
Hmm ok vaag maandag zijn er zaden verstuurd vanuit spanje toen waren ze ONDERWEG dusja dan snap ik deze melding bij de track&trace niet. Zal er een adresje tussen zitten dan ofsow of in nl aangekomen? Vaag iig
Als dat maar goedkomt dan haha
Comment