Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Blue Berry na 70 dagen
De rest staat hierboven in de andere post
Eindelijk hebben we weer ons eigen wietje mogen knippen deze keer met wat luxe geprobeerd. Me maat had een thumble trimmer achtergelaten zodat ik hem kon verkopen dus waarom niet gebruiken. Alle 4 de Blue Berry's zijn tegelijk om gegaan. Ben een uurtje bezig geweest om de tricho's te checken en we zaten op ong 40% amber. De thumble trimmer knipt wel ruimer dan dat ik met het handje knip. Daarentegen was ik wel met een half uurtje klaar met opruimen en al.
@escargot ja ckr haha ik zal niet snel me vingers er tussen stoppen
@smokindad haha als je de gruis uit de shop bedoelt dat zijn de kruimels die aan het eind van de dag onder int bakkie blijft liggen vermengd met alle soortjes beetj malen en klaar haha hiero douw ik het lekker bij de voorraad knipafval voor de ice.
@thugz thnx m8 ik heb niks gewogen en dat zal denk ik deze ronde ook niet gebeuren want me weegschaal meet 1 gram als er 100 op ligt ijken of weg pleure makkelijke keuse he kloteding
@k1 Vind het nu ook wel wat te grof maar deze mesjes waren ook niet helemaal recht meer(heb nog nieuwe erbij liggen). al met al wel een handig dingetje maar als je er alles mee wilt knippen zal je de grote toppen moeten kortwieken anders pakt hij ze helemaal niet. Met het handje ben ik weer veel te secuur dus ga is kijken hoe dit bevalt
@nik thnx kerel met het handje heeft ook mijn voorkeur achteraf. Haha I know het scheelt dat het amper gewicht draagt moest vorige x wat snel gebouwd worden.
@Mway hij ruikt in ieder geval al heerlijk de kleine topjes zal ik niet lang op hoeven te wachten. De rest van de plantjes worden wel met de hand gedaan aangezien deze stukke groter zijn. Mja more patience
I know k1 mja niet proberen is niet gewonnen hoppa in de kast voor de verkoop.
lekkere shop dan dat ze dit verpatsen:p leuk voor hasj ma niet om te roken haha
Nou cookaap het is de eerste en laatste x dat ik hem heb gebruikt.
Vandaag toch eindelijk goed nieuws in huize psy.
Nadat er zich wat vrouwen hadden gemeld kwamen de mannen vandaag naar voren.
3 vrouwen 3 mannen en nog 2 zonder geslacht.
De 3 mannen heb ik nu ook gelijk uit het blumat systeem gehaald en staan nu even apart onder een 250w.
Zodra alle mannen bekend zijn gaan we een kleine selectie houden en zullen we 1 man tijdelijk maar even in het drooghokje plaatsen.
Hiervoor zullen nog even wat spaarlampjes gehaald moeten worden want ik wil pas eind week 3 de man in het hok zetten voor de bestuiving.
In de tussentijd zal er ook stuifmeel worden ge-oogst om de dames handmatig bij te bevruchten.
Verder zijn we de plantjes her en der aan het stressen om tog de goeie genen te pakken te hebben.
Veel valt er nu jammer genoeg niet te selecteren aangezien het maar 8 plantjes zijn.
Comment