Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
    Ey Michevan, heb jij die S'n'S zaden nog ?
    Welke zijn dat precies, is dat de S'n's Widow ?

    En heb je daar met opzet zaden mee gemaakt, of kwam je zaden tegen tijdens de oogst ?
    Ik moet even precies kijken hoeveel Santa's ik nog heb want dat weet ik niet uit m'n hoofd.

    ---

    Ohja, ik zal zeer binnenkort weer eens een update doen, het probleem met de foto's is gelukkig opgelost, dus we gaan er weer supersonisch tegenaan !
    Ik kan vast verklappen dat de buitenplantjes niet zo best gaan, mgoed, who cares [ATTACH=CONFIG]273277[/ATTACH]

    WINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNEN

    [ATTACH=CONFIG]273286[/ATTACH]

    Wie raadt waar deze foto genomen is wint gratisch reguliere zaadjes uit de Oeps-oh-shit-wat-was-het-nou-bak.

    Kan van alles zijn dus, en ik weet zelf niet meer precies wat het was.
    G.L !

    [ATTACH=CONFIG]273287[/ATTACH]

    Ja die heb ik van mijn zwager, die kweekt de soort al jaren voor zichzelf, is dus nakweek maar echt goed Q.
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      WINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNEN
      Geen reacties meer, dus verder even geen interesse neem ik aan, dus dames en heren......................... we hebben winnaarsss !!!!1! clap.gif

      Ik had inderdaad Harderwijk in m'n hoofd als antwoord, daar zijn we pas een pizzaatje wezen pakken en vanaf de parking loop je hier zo'n beetje langs. (Via google maps)
      Dus Batmeid en KVB als jullie me na het weekend een postadresje kunnen sturen per PM dan ga ik vast postzegels zoeken. nosweat.gif


      WINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNENWINNEN

      Riiight...
      Korte update van afgelopen tijd.
      Ik heb eindelijk tijd gevonden en zin gemaakt om al m'n knipafval en miezerige buitenplantjes van vorig jaar door de zeven te gooien.
      Ik heb het gewoon donker en droog bewaard, luchtdicht in een paar koektrommels

      QNQ201508.147.JPG
      220mc zak bovenin. Ijs, water en spinazie toevoegen.
      Rustig mixen voor een minuut of 5. Kwartiertje laten rusten, en weer 5 minuten rustig mixen.
      Rustig, omdat je anders het blad verpulvert, en dan krijg je groene hasj.
      Weer een half uurtje laten rusten, en daarna de zakken leeg en meteen schoonmaken onder de kraan.
      Dat proces heb ik 2x gedaan. Eventueel kan 3x ook, maar ik had geen zin meer.

      Het resultaat :
      QNQ201508.141.jpgQNQ201508.144.JPG QNQ201508.142.JPG QNQ201508.143.JPG

      De 160 ziet er helemaal niet verkeerd uit, ietwat verontreinigingen van blad, maar het is best te doen volgens mij.
      QNQ201508.146.JPG Zakken schoon en drogen.

      Als je denkt wat is dat strekkende spaghettisliertje daar beneden ...

      QNQ201508.145.JPG

      Ahja, wat ik tegenkwam bij een Blumat kegel :

      QNQ201508.137.JPG

      Waarom is dat ding aan 1 kant verkleurd ?
      Nee, hij is droog, ligt al meer dan een week te drogen nu, en schoongemaakt met afwassponsje.
      De keramiekkegel van de tensiometer heeft het niet, terwijl die er 20cm vanaf stond.
      Hans Kazan denk ik. Ik kan het niet verklaren in ieder geval.

      QNQ201508.134.JPG

      Voila, de oogst van de Tangilope. 3 Liter wiet.
      Niet gewogen, omdat teveel gedoe en eerlijk gezegd interesseert het gewicht me niet zo erg.

      Prachtig fietsweer de afgelopen dagen, wel 's ochtends vroeg natuurlijk.
      als het eenmaal boven de 20 graden komt wordt het me al snel te warm.

      QNQ201508.140.JPGQNQ201508.139.JPG
      Blommetjes en bramen in het wild.

      QNQ201508.136.JPG

      De drukste dag voor Schiphol was het volgens de media.
      Dat was 's ochtends vroeg al te zien, of zijn het toch chemtrails ...

      QNQ201508.133.JPG
      music4.gif

      QNQ201508.138.JPG Tja, 't is niet zo ver, maar over bospaden best een inspanning.
      En als je 't elke dag doet is het goed voor de conditie.

      QNQ201508.135.JPG

      's Avonds lekker eten uit eigen tuin, poeheeeej wat een gezondheid allemaal.
      Als ik aan m'n moeder vertel hoe gezond ik nu leef gelooft ze me niet, ghehe ...

      Oh, geen foto's van de planten in de tuin...scheisse..
      Stekkie is trouwens dood. Daar had ik geen plannen voor, dus die is op de composthoop gegaan.

      Volgende keer weer foto's van de buitenplantjes dan.
      Kunnen ze even bijkomen want ik heb ze afgelopen dagen wel 10x overeind gezet.
      Het is hier buiten 's nachts een katten-uitgaansgebied denk ik.

      Tot de volgende keer, en blijven smeren met die zon !

      Sun.gif
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        Verslag - 3x Bubba Kush AF

        Comment


          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            Comment


              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment



                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  Comment


                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door kvb View Post
                      Q bedankt voor je pakketje! T toeval is dat ik jarig ben vandaag wat een timing[emoji1]hier ben ik heel blij mee[emoji106]en ben benieuwd wat er uit gaat komen!
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment


                        (hier gelukkig nog wel) dus ook geen verplichtingen.
                        Nouja ....... smileys-cook-335170.gif

                        Men neme wat plakkerig overblijfsel uit de vriezer, niet alles, een kwart hiervan is zat.
                        Een paar uur drogen, een pak Koopmans, pakkie boter en een flinke appel, en een uurtje of twee later staat er een heerlijk cake voor bij de koffie. mysmilie_690.gif


                        QNQ201508.144.JPG QNQ201508.164b.JPG QNQ201508.164.JPG (die stukkies is de kaneelsuiker heh)

                        Bij mij is zo'n cake altijd wel een dilemma.
                        Ik moet dat goed opbergen ofzo, want als ik eenmaal trek krijg na een lekkere joint, dan schuif ik zo een paar plakken naar binnen.
                        En dan doe je de hele dag echt helemaal niks meer.







                        ooldniiw.png



                        QNQ201508.163.jpg

                        Nieuw soortje in ontwikkeling.
                        Jaja dames en heren, ondanks dat ik vaak apestoned in een stoel hang, ben ik toch druk bezig.
                        Soort van, zeg maar ..
                        Het blijft hobby heh ..
                        Koffietijd ! (met cake!)genau.gif

                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment


                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment


                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X