Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

    tering die rijpen snel af,hoelang nog denk je?
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #92
      Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

      @Greyvol, Ja om eindelijk een keer foto's te kunnen maken van een paars soortje is eigenlijk de hoofreden om dit eens te doen. Dus wel jammer dat het zo snel al afloopt zonder dat er echte dikke toppen op komen, maar goed het gaat zoals het gaat.

      Las altijd dat paarse soortjes niet zo potent zouden zijn enzo, maar ik had deze gisteren na een paar haaltjes al flink zitten. Het geeft dat warme deken gevoel en we smolten echt op de bank.

      Wil deze dus ooit nog wel een keer proberen en dan hopelijk wel met wat dikkere toppen als resultaat


      @QnQ20150404_BBG_Top_DSC6273.jpg

      Dat was ook een plant die relatief weinig wiet opleverde overigens, maar niet zo extreem als deze dames nu.

      Ik zat zelf te denken dat dit wel een mooie zou zijn voor het 12/12 systeem (ook SOG dus inderdaad). Het is toch vooral 1 top per plant. De zijtakken zijn haast de moeite niet.

      Dat die planten zo snel al afgerijpt zijn is me nog wel een raadsel. Wellicht is het de overdosis PK die ze hebben gehad in week 3, maar het zou ook aan het ver rood licht kunnen liggen wat ze krijgen als de lamp uit gaat of misschien zelfs de nogal hoge worteltemperatuur (23 tot 24C). Of toch gewoon de genetica. Zal uitiendelijk wel weer een combinatie van oorzaken zijn.

      Er komt inderdaad vast nog zat vanaf. Achter al dat opstaande blad zitten nog een hoop van die kleine topjes verstopt.

      @joremkrank, Voor mijn gevoel zouden ze nu al om kunnen. Er zit haast geen witte pistil meer op. Aan de andere kant, er is nog nauwelijks een amber trichoom te vinden ook. Dus ik laat ze nog maar even staan. Wellicht dat ze toch nog wat aandikken.



      Voor de volledigheid ook nog wat plaatjes van hoe zo'n 3D model eruit ziet tijdens het ontwerpen:
      Doorvoer63mm_OpenSCAD.jpg

      en een X-ray doorzichtje uit het printprogramma voor de dwarsdoorsnede:
      Doorvoer63mm_X-ray.jpg

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #93
        Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

        Dat de opbrengst laag is heeft puur met je korte groeitijd te maken.
        Deze strain heeft dit nodig maar geef dan wel een betere opbrengst hoor dus zijn leuk als je een voorgroei hok hebt.
        En niet elk paarse soort heeft dit.
        De MCpurple hier groeit als kool en geef na 3 weken groei een mooie en lekkere opbrengst met een mooie uitgebalanceerde stoned.
        Vind ze er om te smullen uitzien

        Comment


          #94
          Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

          Korte groeitijd? Ze hebben ruim een maand gehad en de hele tent stond vol.

          Dat ze na 4 weken boei al klaar zijn heeft daar ook echt niets mee te maken.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #95
            Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

            Zijn die klaar dan?
            Zou toch nog even wachten.
            En 4 weken is de helft van wat Melvanetics adviseer.
            En zo'n kortbloeier zou wel mooi zijn toch.
            Maar wishfull thinking denk ik dan.
            Als ze net zo lekker smaken als ze eruit zien dan zou ik er tevreden mee zijn na 4 weken bloei.
            Benieuwd wat je eindconclusie gaat zijn ivm de oorzaak van dit mochten ze echt klaar zijn.
            Maar ziet totaal geen herfst in je blad.
            De mijne heeft ook een trekje om je te laten geloven dat ze met 6 weken klaar was maar er zat toch meer in.

            Comment


              #96
              Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

              Veruit het grootste deel van de trichomen is milky. Wat mij betreft zijn ze klaar dan ja.

              Of de trichomen klaar zijn of niet is niet zozeer het punt overigens. Het probleem is dat de bloei klaar is. Die is 2 weken nadat de bloei begon al meteen stil gevallen. Er komt geen calyx meer bij. Normaal gesproken zie je die er nog bij komen tot week 6 of 7 ofzo. Dan zit je op het eind van de bloeiperiode nog met nieuwe witte pistils.

              In dit geval blijft het bij dat kleine beetje aan calyxen wat ik nu heb. Die kunnen wellicht nog wat afrijpen en misschien zelfs nog een pietsje aan dikken, maar toppen bouwen is er niet meer bij.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #97
                Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

                Apart hoor.

                Comment


                  #98
                  Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

                  Ja dat wel. Heb het al een keer eerder gehad met een Flowerbomb Kush. Dat was helemaal een vreemde ronde, toen had ik bij een Ketama zaailing van een week oud al ballen. Af en toe kunnen ze heel vreemd reageren.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #99
                    Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

                    Had die stekkenboer je wel even kunnen zeggen, niet? Lijkt mij trouwens een vreemde beslissing, om van zo'n moederplant stekken te nemen.
                    Enige reden dat ik ze zo snel zie stoppen met pistels aanmaken is dat de plant geslaagd is in der opzet, nl zaden aanmaken. En zelfs dan. Die zware P zal er dus wel voor iets tussen zitten gok ik.

                    Comment


                      Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

                      Al met al blijven het mooie plantjes, mager of niet!
                      Het zal wel ff een ander resultaat zijn als de vorige keren als je kijkt naar gr/w opbrengst.
                      Geniet ervan!
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment


                        20131020_K1_Kloten_DSC4060.jpg

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

                          Awel, dan weet je toch of je nu witte haren zou moeten zien of dat ze afgebloeid is adhvd moeder? Dacht dat je zei dat je stekken gehaald had

                          Comment


                            Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

                            Ik heb op een meeting ooit een stek gekregen. Daarmee heb ik zelf deze stekken gekweekt.

                            Dat de planten nu al afgebloeit zijn is niet normaal uiteraard.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

                              Nog een keer draaien en dan onder hps.
                              Zo kom je er misschien achter wat de oorzaak is.
                              Je zei iets terug dat je ook het licht heb veranderd.Misschien heeft dat iets in werking gezet.

                              Comment


                                Re: Buckey Purple (Melvanatics) Stekken Op Omnipotent Voeding Onder 400W Cree Cob Led

                                Lijken mij gewoon genetisch slechte producenten. Een te hoge worteltemperatuur die de bloei af kapt zou ook moeten zorgen voor groei- of revegverschijnselen. Die strek zie je vrijwel direct.
                                Wellicht is het een karaktertrek van paars spul om fluffy en smal te blijven.

                                Het kan natuurlijk ook zijn dat de dubbelbloei even op zich laat wachten, en dat je straks met gigantische foxtail slingers zit.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X