Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ergo's kweektentje 2016/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

    Nee nog niks van bloeivoeding gegeven. Enkel es wat startbooster en all in one. Wat ik nu ook ff stop omdat k die puntjes ook opmerkte toen ik zag dat ze wat wreed donkergroen werden. Kheb de indruk moest ik de hoeveelheden gebruiken die aptus zegt. Ze gewoon morsdood liggen. Ik gebruik 1x week max 1/2 tot 1/4 dosis startbooster. en 1x in 2weken ongeveer wat all in one op 1/4 sterkte. Dus qua bloeivoeding later ga ik heeeeeel laag starten. Wss pas binnen een week of 2 als k echt bloei zie. Met de mogelijke overdosis startbooster halen ze het wel ff. Kwacht ff af tot ze terug wat lichter worden.

    De trechters, tja... In mn gedachten was het goed. De uitvoering iets minder. Werkt niet zo vlot ook, had de buizen bevestigd maar die dingen komen los en hangen naast de pot, of al het water blijft op 1plek... Geen aanrader
    Zal ze eruit gooien.
    Last edited by ergonaut; 17 November 2016, 10:12.
    verslag 1, verslag 2

    Comment


      #62
      Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

      Het extreme groen lijkt weg te trekken, de nieuwe groei ziet er tevens fris uit. Dagelijks moet ik wat takken van gat verplaatsen, soms 2 gaten dus groeien doen ze mooi voorlopig.

      Kmag niet klussen in huis dus, vandaag op het menu...
      IMG_20161119_163130.jpg
      Last edited by ergonaut; 19 November 2016, 15:35.
      verslag 1, verslag 2

      Comment


        #63
        Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

        Hoi,
        Ze staan nu een dagje of 9 a 10 op 12/12

        Temp 25-28
        Lv 40-60℅

        Donkerperiode 20-21 gr
        Lv 50-60℅

        Om de 2 dagen verdeel ik een kleine 3liter water over de 5plantjes.
        Gisteren kregen ze voor de eerste x wat bloeivoeding mee (vroege bloei aptus schema) aan 1/3 hoeveelheid.

        Kheb de indruk dat ik het net niet geheel vol ga krijgen, als dit zo is ga ik niet langer voorgroeien maar het net er wat vroeger boven hangen zodat ie al lager in het net groeit voor ik de klok op 12/12 zet in de toekomst.
        Straks nog wat takken verplaatsen van gat maar alvast een fotoke he.
        IMG_20161125_190211.jpg

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Er zitten veel topjes net enkele cm onder het net momenteel, als die nog bovenraken eer de groei stopt, zal ie toch relatief vol raken hopelijk.
        verslag 1, verslag 2

        Comment


          #64
          Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

          Rookverslagje

          2fast2vast 6/10 smaak, ietske muffig. Geur heeft iets van komkommer. Effect heady dan body. Niks extreem. 6/10 hoop op iets beter smaak na ff curen. De buds zijn wel hard als steen.

          Pineapple express: wat een geurbom, de pot openen, of een plukje grinden,... Je ruikt het door heel de woning. Herken er met wat fantasie annanas in. Maar smaak is voor mij gewoon een lekker wietje. Mss dat een vapo de smaak meer geeft... Is een heerlijk rokertje waarmee je zowel actief kan zijn of heerlijk bankhangen. Slaap is ie geen echte hulp mee. 8/10 mooi compact.

          West coast og. Gemiddeld wietje om lekker op de bank te hangen. Ruikt en smaakt vaag naar og kush ietske prikkel in keel. 7/10 compact met ietske open structuur hier en daar, niet abnormaal voor af.
          verslag 1, verslag 2

          Comment


            #65
            Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

            Nice
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              #66
              Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

              De dames beginnen een algemeen iets lichter kleurtje te krijgen. Ze staan ondertussen allen mooi in bloei dus sinds gisteren gestart met de volledige bloeivoeding. Momenteel krijgen ze regulator, pboost, topboost, all in one liquid, en een halve dosis startbooster. Deze laatste laat ik volgende week geheel weg. Dit aan een ec van 1,2 en ph 6,3. Volgende dosis gaat waarschijnlijk een tikje hoger naar ec 1,3 en zo verder tot ergens 1,6-1,8. 1 x per week krijgen ze aangezuurd water met wat ca/mg boost vanaf nu. Of dat is toch het idee voorlopig. Later wat foto's. Net is niet zo vol als ik verwacht had, of het bijvuld of niet zie ik wel. Een bepaald opbrengst doel had ik niet voor ogen. Ben al blij als ze het einde halen voor de eerste ronde fem.
              verslag 1, verslag 2

              Comment


                #67
                Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                Na van elk soortje een paar keer geproefd te hebben een correctie. De scores zijn relatief correct. Maar de in pineapple smaak je inderdaad een vleug annanas, alsook de geur als de pot opengaat. Effect is sterker dan de meeste shop soorten.

                West coast og, heeft vaag de bessengeur die ik als typisch og kush zie. Maar is een kush x diesel smaak. High is zoals een gemiddeld shopweedje.

                2fast is ok, maar geen hoogvlieger.
                verslag 1, verslag 2

                Comment


                  #68
                  Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                  Nice Ergo! Hoe kom je op komkommer btw
                  Ad usum proprium!

                  Comment


                    #69
                    Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                    bweh... lijkt me niet fijn, komkommergeur in je wietje...

                    Comment


                      #70
                      Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                      Is inderdaad niet zo lekker. Al smaak je geen komkommer tijdens het roken. Geen idee hoe de smaak te beschrijven. Is wat smaakloos, verdunde muffige smaak. Mss dat gedroogde komkommer roken zo smaakt...
                      Maar lekker is m niet. Vandaar een 6/10. alles onder 5 qua score bij mij is niet rookbaar en gooi ik weg. De vorige 2fast bracht minder op maar was lekkerder.

                      De incredible bulks zijn beiden wat geel aan het worden. Nu was de voedingsdosis nog steeds behoorlijk laag. Vandaag deze omhoog gebracht naar 1,6 ec. Aanzuren is niet meer nodig de voeding bracht mn kraanwater op 6,3 -6,2. Nu ff zien of er betering in komt. De andere 3 hebben minder voeding nodig lijkt het tov. De incredible bulk

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Jaja foto's vergeet het altijd...
                      Morgen!!!
                      Last edited by ergonaut; 7 December 2016, 18:52.
                      verslag 1, verslag 2

                      Comment


                        #71
                        Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                        IMG_20161209_183814.jpgIMG_20161209_183832.jpgIMG_20161209_183829.jpgIMG_20161209_183948.jpgIMG_20161209_183954.jpgIMG_20161209_183934.jpg
                        Wat slechte foto's was het weer vergeten en licht brande al...
                        Niet zo vol als gehoopt, nja eerste keer he.
                        Scrog gaf ik wat op, rug werkte niet altijd vlot mee. Semi scrog mss hehe...
                        Lv is wat laag, niet veel aan te doen. 30℅ bladrand kartelt wat maar dan heb k tenminste (hopelijk) geen rot. Ze staan nu een dikke 3weken op 12/12.
                        Vandaag een dosis ca/mg gegeven volgens aptus schema samen met de all in one liquid en wat topbooster. De startbooster laat ik weg vanaf nu. De p boost mag niet samen met de calmag dus die ging er deze keer ook niet bij.
                        Last edited by ergonaut; 9 December 2016, 22:08.
                        verslag 1, verslag 2

                        Comment


                          #72
                          Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                          Een Scrog-Rug... dat weerhoudt mij ook nog steeds

                          Comment


                            #73
                            Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                            plantjes zien er goed uit

                            enkel ivm je scrog had je veel vroeger mee moeten starten , en snap maar al te goed , dat een slechte rug daar parte in speelt
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment


                              #74
                              Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                              Ja merkte ik ook. Had moeten ff in het net groeien op een reeds lager punt, of langer op 18/6. Les voor volgende keer. Rug was gwn de reden waarom ik eens k doorhad dat k telaat starte met scroggen gestopt ben ermee. Zag geen nut in verder voorovergebogen zitten en pijn hebben. Nuja geeft toch iets egaler veld dan zonder, zal wel iets nut hebben hoop k.
                              Volgende keer skip ik de 10liters, gaan ze direct in 20l potten ivm wat qnq opmerkte eerder, dan mn net erboven en ipv direct 12/12 nog weekje of 2 in het net groeien.
                              verslag 1, verslag 2

                              Comment


                                #75
                                Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                                De vergeling trekt langzaam omhoog. Vermoed dus stikstoftekort/blokkade. Ph enzo zit ok dus ga ik es een 3dagen wachten met water ipv 2 dagen. Zien wat dat geeft. Heb niet de indruk dat ze te nat staan, maar gezien ze nog maar net geen startbooster meer krijgen, en de all in one ook stikstof bevat lijkt het me sterk dat ze te weinig kregen. Langs de andere kant word de incredible bulk als makkelijk en sterk bestand tegen overvoeding,... Beschreven. Sterk bestand lijkt mss wat op heeft/kan veel voeding gebruiken. Heb nog wat zaad van deze, ga deze soort volgende keer iets meer stikstof geven eerste 2 bloeiweken als wat opdrogen niet helpt bij de huidige. Nu nog extra stikstof gaan toevoegen bovenop wat de all in one bevat voel ik niet veel voor. Zit op 21dagen bloei, dus zoveel n hebben ze niet meer nodig toch? Zal es proberen iets duidelijkere foto's te nemen net voor licht aangaat. Ph water is 6,3. ec water 1,2 bevatte startbooster, regulator, all in one liquid (allen aptus). Dan laatste 2 giften aan een ec van 1,4 - 1,6. De eerste met startbooster en pboost, de 2e zonder. Deze bevatte , regulator, topbooster en all in one liquid. De laatste keer gaf ik ca/mg boost. Die mag niet samen met de p vandaar liet ik die eruit.
                                verslag 1, verslag 2

                                Comment

                                Bezig...
                                X