Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ergo's kweektentje 2016/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

    Na wat verder verdiepen in de incredible bulk lijkt deze inderdaad behoorlijk wat voeding nodig te hebben. Andere verslagen praten van een ec van 2.0 en soms hoger. Vooral N en cal/mag. Dus wss teweinig N gehad net na de 12/12 switch. Niet veel meer aan te veranderen nu, staat genoteerd voor als ik de overige zaden van deze gebruik.
    De huidige staan nu een 31 tal dagen op 12/12 (vorige post wat mistelt). Ze dikken mooi verder aan en zit halfweg. Volgende gift ga ik 1 van de 2 ibl es naar een ec van 2.0 opkrikken en afwachten wat gebeurt. Want het uitdrogen geeft enkel extra gekarteld blad. Watergift zat dus goed eerder.
    Deze avond neem ik nog es wat foto's.
    Last edited by ergonaut; 15 December 2016, 09:28.
    verslag 1, verslag 2

    Comment


      #77
      Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

      De nieuwe groei ziet er fris groen uit zag ik net dus de ec ga ik toch niet opkrikken. Hou het ff tussen 1,4 en 1,6.
      IMG_20161215_182802.jpgIMG_20161215_182713.jpgIMG_20161215_182723.jpgIMG_20161215_182752.jpgIMG_20161215_182757.jpgIMG_20161215_182744.jpgIMG_20161215_182659.jpg
      verslag 1, verslag 2

      Comment


        #78
        Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

        Kan de kleuren niet helemaal beoordelen, maar staat er parmantig bij.
        Over voeding ga ik je maar niet adviseren gezien mijn eigen kweek

        Comment


          #79
          Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

          Kga het gewoon ff aanzien en zo verdergaan, zie wel wat gebeurt. Heb de indruk dat het vertraagd nu. Volgende keer dat k deze zet zie ik dan wel of wat extra N beter werkt. Op de foto's zie je het inderdaad niet echt, ben telkens net telaat. Licht floepte net aan toen ik binnenging. Anyway het is niet zo erg veel, zeker als het nu zou stoppen. Het blad dat wat teveel is zal weg zijn zo. Eigenlijk zou er nog wat afmogen, maar ik blijf eraf. Ben bang ivm stress en herma toestanden...
          verslag 1, verslag 2

          Comment


            #80
            Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

            Dag of 3 terug viel me op dat waar mn ventilator onder de lamp blaast ze wat groener waren. Extra ventilator geplaatst en wat lichter was trekt terug groen. Door de temp controlle in de kamer die constant 20gr aanzuig geeft. draait de tent zuiger cst op zn minimum met goei temperaturen. Blijkbaar was dit te lage circulatie qua frisse lucht voor de plantjes. Problem solved. Ze zijn eind 5weken nu, zijn nog voor 80℅ groen en trekken terug bij. De toppen dikken mooi aan. Nog weekje en ik stop de voeding. Spoel liever week langer dan telaat starten het zijn 7-9 weken strains. Dus ga uit van zeker 8 mogelijk 9 a 10 weken. Ondertussen krijgen ze 10druppels/liter k boost. 10/l pboost, 4/l topbooster, met 1,5ml/l all in one. Dit geeft een ph van 6,3 en ec van 1,2 tot 1,6. Vast door het leidingwater dat dezelfde hoeveelheden varieren van ec dag op dag. Ik doe trouwens helft kraanwater helft demi water. 3liter over 5 planten, soms dagelijks soms om de 2 dagen. Hangt af van hun dorst, spot ik een varenrouwmugje wacht ik es 3 dagen zodat het goed droog word dan blijft het bij een paar op de gele teststrips en geen 100den. 1x per week krijgen ze water met ca/mg boost, daar voeg ik verder niets aan toe die dag dus das een dieetdagje voor de ladys.
            Last edited by ergonaut; 22 December 2016, 19:28.
            verslag 1, verslag 2

            Comment


              #81
              Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

              Mooi dat je dat gezien hebt van die ventilator. Hopelijk hou je de varenrouwmuggen onder controle, alhoewel ik vermoed dat ze vnl. de boel verzieken als de plantjes nog jong zijn.

              Comment


                #82
                Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                Ik heb ze altijd wel wat,vorig keren ook. Maar het blijft telkens bij een enkeling. Ff grond wat droger laten en wat de plakstrips vangen houd het bij een paar. 2weken later spot ik dan weer es 1 of 2 en wacht ik weer dagje met water extra.
                verslag 1, verslag 2

                Comment


                  #83
                  Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                  Prettige kerstfeesten alvast iedereen!
                  verslag 1, verslag 2

                  Comment


                    #84
                    Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                    Vandaag 6weken 12/12 de "spoel" periode is er zowat.
                    IMG_20161224_193055.jpgIMG_20161224_192952.jpgIMG_20161224_193008.jpgIMG_20161224_193000.jpgIMG_20161224_193014.jpgIMG_20161224_192945.jpgIMG_20161224_193021.jpg
                    verslag 1, verslag 2

                    Comment


                      #85
                      Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                      Wauw, die zien er supermooi uit!

                      Comment


                        #86
                        Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                        Ziet er lekker uit
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

                        Comment


                          #87
                          Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                          Dankje
                          Voeding vandaag aan 1,2 ec ph 6,3
                          Pboost
                          Kboost
                          Topbooster
                          All in one

                          Denk dat het de laatste dag voeding zal worden.
                          Vanaf morgen dikke week enkel aangezuurd water met 1 of 2x wat enzymes. Eens ze klaar zijn voor de knip een paar dagen enkel water. Dat zuur k niet meer af die laatste dagen. Straks es kijken in de koelkast wat de volgende poging word. Waarschijnlijk es 1 of 2 haze ertussen. Bestelde onlangs super lemon haze op 420shop schijnt lekker te smaken. Is es wat anders ter afwisseling. Of wat van die reguliere van K1 die ik won. Zal afhangen van wat samenpast qua bloeitijden ongeveer.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Net ontdekt dat de ene ibl herman heet.
                          Nee, onderaan 1 bal gevonden. De rest "proberen" controlleren en niks meer gevonden. Ook zie ik geen zaad of andere dingen. Nja ze zijn 6weken en tzijn 7-9 week bloeiers. Een einde leven voortplantingspoging? Alle haren zijn nog wit max 10% is nu pas bruin aan het worden dus denk dat het niet zo een vaart zal lopen. Khou ze in de gaten. Waren ze bestoven waren de haren al lang bruin en teruggekrompen toch? Ff met natte vingers zn bal eraf genepen en basta.

                          Las hier vandaag op het forum ergens de vraag ivm een klein scheutje onderaan de plant en het nut ervan in een ander topic. Nu wil het toeval dat deze zn bal, en die paar aan de 2 vast de vorige ronde. Net aan zo een mini onderscheut zaten. Is dit iets typisch, het daar aanmaken als ze een laatste voortplantingspoging doen of toeval?
                          Last edited by ergonaut; 27 December 2016, 18:59.
                          verslag 1, verslag 2

                          Comment


                            #88
                            Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                            Doe stille voort zegt men dan...
                            IMG_20161230_164617.jpg
                            2x super lemon haze van greenhouse
                            2x wonder woman van nirvana (gewonnen hier op forum)
                            1x og kush. Van Heksenketel huismerk.
                            Allen fem. Zaden ingewaterd met drupje regulator en startbooster.
                            Staan nu in klein tentje, eens ze hun kopjes tonen gaat de 2x55w tneon groei erboven. Temp 20-25 lv 50%. Als de lv nog lager word zet ik er een afdekkap van een ontkiembakje die ik gebruik voor sla over.

                            Zwaai zwaai en alvast een prettig eindejaar!!
                            verslag 1, verslag 2

                            Comment


                              #89
                              Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                              Dag of 3 geen voeding ondertussen. Blad gaat snel leeg. Mss toch iets te vroeg gestopt met voeden als het dit tempo verder gaat. Zie wel. Foto genomen in donker dus blad hangt wat.
                              IMG_20161231_103153.jpgIMG_20161231_103149.jpgIMG_20161231_103144.jpgIMG_20161231_103158.jpgIMG_20161231_103130.jpg
                              Deze avond hou ik nog es een Herman zn ballen speurtocht. Zaad zal er niet echt meer kunnen komen in zo een tijdje. Maar zoek en pluk liever uit zekerheid. Al is het voorlopig nog steeds slechts 1 bal en niks meer.
                              verslag 1, verslag 2

                              Comment


                                #90
                                Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                                weer even geleden dak nog is passeerde , vandaar ik maar eens even kom kijken

                                ziet er zekers ni mis uit , ivm leegtrekken van je bladeren vind ik dat je mooi op schema zit

                                wat ik jmmr genoeg net lees vind ik balen voor je !! een ivl soort dat herma is !! top zaden :s

                                voor de rest zou ik zeggen , doe lkkr verder zoals je bezig bent

                                groetjes en prettig jaarswisseling toegewenst
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                                Comment

                                Bezig...
                                X