Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ergo's kweektentje 2016/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Linkje naar het nieuw topic.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...onder-400w-hps
    verslag 1, verslag 2

    Comment


      Vandaag de laatste lemon haze geoogst.

      De overige plantjes zijn ondertussen gepot en gewogen.

      Wonder woman 115gr samen. Smaak is het wat vroeg voor maar valt best mee. Lekker relax en ontspannen high. Leuk om te gamen,...

      Slh citrus geur 85g nog niet getest

      Slh skunkgeur 90gr nog niet getest

      Wat ik wel al weet is dat de laatste wat minder opbrengst zal zijn, maar door langere bloei veel harder en vollere buds. Ik verwacht bij de andere 2 lemons een korte heady high. Ik kan het gevoel niet van me af schudden dat ik te vroeg was. Al zag ik volgens mij echt zeker amber in de ene. Perfect op 9 weken klaar lijkt me te perfect, zeker gezien de laatste nu slechts pak m beet 30-40% amber is. Met haar bijna 2 weken langer. Binnen een paar dagen proef ik die 2 es, dan merk ik het wel zeker. Zou zonde zijn, maar tevens weer iets geleerd...

      Binnen een weekje zal de laatste slh wel droog genoeg zijn om te wegen.
      verslag 1, verslag 2

      Comment


        je had last van oogstkoorts

        Comment


        • ergonaut
          ergonaut commented
          Editing a comment
          Dat en tijdelijke waanbeelden.
          kzag mogelijk amberkleuren waar er geen waren.
          heb ondertussen erdoor mezelf wat verdiept in macro toestanden, ik tril teveel om fotos te nemen ( spierspasmen) maar zie het stukken beter dan met mn loep. Ik vermoed dat wat ik voor amber aanzag het optisch bedrog was door een bruin haartje erachter hier en daar. Tja, wat wil je voor een 3euro loep... Zal morgenavond es proeven merk ik het wel. Als m lekker is ben ik blij, potentie... Tja, rol ik er ene extra zeker?
      Bezig...
      X