Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ergo's kweektentje 2016/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

    Echt herma is ze niet hoor. 1 bal onderaan einde levensdagen. Haar zus heeft het niet. Zaden vond ik niet en het was nog niet opengesprongen. Is wat jammer maar enkele banaantjes, ofzo moeten wegdoen op het eind is toch niet zo abnormaal?
    Zal zien of de overige zaden later dit ook hebben. Zoja is dat een soort die geschrapt word uit de lijst en niet herhaald.
    verslag 1, verslag 2

    Comment


      #92
      Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

      De eerste is boven, het is een van de super lemon haze. Voorlopig nog nooit een zaadje gehad die niet ontkiemde. Behalve tomaten dan... Die doen het dan net nooit...
      verslag 1, verslag 2

      Comment


        #93
        Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

        Ondertussen zijn beide slh boven en 1 wonder woman. De andere is de huls reeds open en de og kush... Nja doet niks voorlopig...

        Morgen nog es fotos van de grotere dames. Hun blonde manen worden stilletjes aan bruiner en trekken terug. Vanaf volgende week check ik af en toe s met de loep de trichs en test ik es mn macrolensje voor telefoon.
        verslag 1, verslag 2

        Comment


          #94
          Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

          Langzaam trekt alle blad netjes leeg. Hou k van, al die verschillende tinten bruin, groen,...
          IMG_20170106_084107.jpgIMG_20170106_084039.jpgIMG_20170106_084034.jpgIMG_20170106_084029.jpg
          verslag 1, verslag 2

          Comment


            #95
            Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

            Herfst in de tent, oogsttijd komt steeds dichterbij. Lekker bezig Ergo, gaat goed bij je zo te zien.

            Comment


              #96
              Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

              Ja leuk! is de eerste keer dat ze es de gehele ronde relatief groen bleven. Tevens eerste keer niet autoflower mss zijn ze gwn makkelijker. Kdenk nog een weekje. Net es gekeken en zowat alle trichomen zijn milky toch waar k bij kon om te zien. Hier en daar nog een doorzichtige en reeds amberkleurige. Maar ze zijn nog zeer wit qua bloem dus denk dat ze nog wat zullen zwellen als k nog wat wacht. Plus ik rook voor het slapen, tmag wat rijper zijn.
              Reeds geproefd van u kweek? De geur valt trouwens mee, rook nog geen mistig kaasbomen, of is het kazige mistboom... Blijf de naam onsmakelijk vinden.
              Moet er met mn neus op om iets te ruiken dus chaumes is het alvast niet.
              verslag 1, verslag 2

              Comment


                #97
                Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                Geweldig, mooie dik'n toppen!
                thanks voor de foto's

                geinig idee....die clipfan aan de reflector

                groeten,

                jojoja

                Comment


                  #98
                  Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                  gaan lekker laatste loodjes
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment


                    #99
                    Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                    Het is nu ongeveer een weekje sinds de zaadjes in de grond zitten. Nog steeds is de 1e wonder woman enkel gebarsten maar niet boven. Og kush doet niks noppes nada. Ligt daar maar zadig te wezen. Ga vandaag een extra zaadje in de grond stoppen en hopen dat ofwel de og of de ww zich nog boven toont zodat k er 5 heb opnieuw. Straks es zien wat k nog heb van week of 10 bloeitijd als niks leuk stop ik een extra wonder woman of super lemon haze in de grond.

                    Iemand trouwens ervaring met sjaman van dutch passion? Heb deze liggen en zou 50/50 paarse plant geven, leek me leuk. Maar las ff terug ergens iets ivm telkens opnieuw herma's bij binnenkweek.
                    Last edited by ergonaut; 7 January 2017, 12:29.
                    verslag 1, verslag 2

                    Comment


                      Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                      Zopas 3 zaden gevonden in de toppen. Lijkt erop dat er toch ergens meer dan de ene bal zat die ik vond... 3 zaden meer niet, begint ie toch te nijpen dat k straks een hoop hermazaad vind tijdens knip. Als k ontdek welke of weer ibl gaat die niet herhaald worden. Mn temp de gehele kweek is 19,8 min (donker) en 28c max. Lv 40-80. Volgens dat min max meterke. Dus lijkt me niet dat ik stressvolle extremen had. Mn netje heb ik ze zelfs niet op gebonden en er is niks van blad geknipt,... Tijdens hun bloei. Dus stressbestendig is alvast 1 soort ervan niet. Welke zal wel zichtbaar worden tijdens knip binnen weekje. Hopelijk word het gwn een oogst met zaadje of 5 tussen. Zo lijkt het voorlopig toch...

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Ohja tent staat in een donkere kamer die niet betreden word tijdens donkerperiode. Dus licht ofzo kan ook geen oorzaak zijn.
                      verslag 1, verslag 2

                      Comment


                        Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                        hoop dat er niet teveel zaad in zit,beetje kan geen kwaad
                        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                        Comment


                          Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                          Zie nog steeds niks meer dan een 3 tal op 5 planten. dat zit wel goed ivm zaadjes denk ik.
                          Vrijdag gaat de eerste wss om. Een van de cheesjes ziet er klaar uit. Zo die goldenbrown looks als ge snapt wat ik bedoel.
                          Die staat achteraan dus kan ik pas vrijdag zeker weten met de loep. Dan gaat het net eruit en kan ik es per plant bekijken momenteel heb ik enkel zicht op de ibl en black domina met loep. Ibl is bijna klaar, dus die zal dan wss volgen in de loop van volgende week en Black domina gok ik nog extra weekje wachten die word nu pas milky
                          verslag 1, verslag 2

                          Comment


                            Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                            Ondertussen zijn in de kleine tent alle 3 de super lemon haze zaadjes netjes ontkiemd. De wonder woman heb ik zojuist een nieuwe gestart. De ene die traag ontkielmde is uiteindelijk gewoon als kiempje verschrompeld en dat was m. Rip.
                            De og kush doet niks. Maar tpotje staat nog niet in de weg dus laat m gwn staan tot ik de plaats nodig heb en hou de aarde vochtig. Denk dat deze niks word. Anyway, uitgaande dat de vandaag gezaaide wonder women wel netjes ontkiemd hebben we er 5. Waarvan er 2 wat groeiachterstand gaan hebben. Als ik deze zou appart op 24/24 of 22/2 ofzo zeten qua licht. Halen ze dan wat achterstand in? Of word dat idee niks? Of kan ik ze later gewoon evenhoog toppen door bv. Van de oudere een node meer weg te nemen?
                            Of negeren en gewoon gelijk het net ingroeien binnenkort?
                            Deze run word dus normaal 3x superlemon haze en 2xwonder woman.
                            Jammer had gehoopt op de og, khou van de og smaak. Al is de pinapple express ook heerlijk eens ge het ietwat geparfumeerd effect gewoon bent die de annanas smaak teweeg brengt. Had ik m niet zelf gekweekt, had ik gedacht dat er smaakstof opgespoten was. Denk dat ik ze ooit nog es opnieuw doe al was het om te weten of die smaak consistent in allemaal zit. Als dat zo is, aanrader voor fruitliefhebbers! Foto update deze avond van beide tentjes. Na deze runs zal ik waarschijnlijk ff genoeg hebben om de warme zomermaanden pauze te nemen.
                            Last edited by ergonaut; 11 January 2017, 13:22.
                            verslag 1, verslag 2

                            Comment


                              Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                              IMG_20170111_193420.jpgIMG_20170111_193336.jpgIMG_20170111_193336.jpgIMG_20170111_193227.jpgIMG_20170111_193107.jpgIMG_20170111_193107.jpgIMG_20170111_193107.jpgIMG_20170111_193202.jpgIMG_20170111_193243.jpgIMG_20170111_193216.jpgIMG_20170111_193216.jpgIMG_20170111_193123.jpgIMG_20170111_193426.jpgIMG_20170111_193432.jpgIMG_20170111_193345.jpgIMG_20170111_193210.jpgIMG_20170111_193216.jpgIMG_20170111_193107.jpg

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Er gaat iets mis, krijg telkens de melding unable to move copy files. Tot ie uiteindelijk deed wat hier nu staat... Beetje vreemd maar foto's zijn foto's.zal vast iets fout gedaan hebben...
                              Zo staan ze er nu bij na een 2tal weken spoelen. Ze zijn er bijna... Black domina is de witte met de dikke ronde top die zal ng ff langer moeten.
                              Last edited by ergonaut; 15 January 2017, 08:23. Reden: Fotos werkten niet meer.
                              verslag 1, verslag 2

                              Comment


                                Re: Ergo's kweektentje 2016/2017

                                het is weer herfts
                                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                                Comment

                                Bezig...
                                X