Mededeling

Collapse
No announcement yet.

120x120x200, maar dan effe anders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mooie plannen weer!

Het is inderdaad een verrassend effect zo'n dubbele top!
    (Ik heb net wat getopt vandaag, zal ik ze gelijk ook maar op 12 uur zetten vraag ik me zo maar af..)
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Dit is ze volledig. Zal toch een gram of 20 aan hangen gok ik. Zo'n 48 stuks en ik ga over 2 op 1, haha. En ver buiten die 4 liter pot komt ze ni. Dat wordt het idee voor volgende winter. En uiteindelijk stond die ook niet recht onder een cob, dus het kan zeker.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

Comment

Echt mooi hoor Beo, ik denk dat we binnenkort meer kweekjes 'Beo-style' op JD zullen zien

Stemma doet stout (2016)

Comment

Ik heb daar al lang een patent op en een exclusiviteitscontract met cree. Maar voor 10 cent royalties per plant moogt ge het ook is proberen.

Comment

Deal !

Stemma doet stout (2016)

Comment

Mooie toppen kerel! Zien er nu al smakelijk uit!

Comment

Hahaha, 10 cent per plant, ik zou gewoon 1 gram harde top vragen per plant, kan je je soorten database volgens mij leuk mee uitbreiden...
                1e kweek - Mohan Ram (Done)
                3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

Dat is nog is een gedacht.

Comment

Knipperdeknip. Duurt toch langer dan ik dacht. Minuutje of 20 per plant. Zijn er al een 10 tal gesneuveld. Ik kijk niet echt naar de trichomes, de heldere zijn eruit, dat zie je zo. De rest boeit zo niet. Wordt toch een mix van vanalles en nog wat. De laatste knip ik wsl volgende week ergens en dan kunnen de nieuwe onder 1 rail.

Oh, en wie denkt dat trichomes een afschrikmiddel zijn tegen beestjes die kan ik aanraden om beestjes uit te zetten ipv al dat klief en ijs gedoe Ze zitten wel serieus onder gesneeuwd deze ronde, amai.

Comment

En al knipvingers?
                      Knippen lijkt altijd wat langer te duren dan je hoopt.
                      Maar een knippende man mag zich gelukkig prijzen.
                      Hopelijk de volgende ronde volledig beestjes vrij, dat scheelt weer een hoop werk.
                      Zijn die trichomen er trouwens niet om stuifmeel te vangen?
                      Ik ben benieuwd wat dit expirimentje je straks in gedroogde grammen op heeft geleverd.
                      Knipse nog ff.
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

word gewoon dik 1.3 zie je zohoe hoger je de lichtbron hangt hoe minder licht de plant ontvangt,dit doe je dus heel goed.met grotere planten moet je zorgen voor zoveel mogelijk reflectie dus tent is idiaal voor cob led,s bij sommige word het zelfs te koud met licht aan,dan kan je de filter beneden in een hoek zetten of erbuiten en de aanzuigstroom van een flap of gat beneden trekken.vrouwelijkzaad en aardebak met indica soorten en je gaat echt super knallen,maar dit is ook echt heel mooi.doordat de hoofdtop geen last heeft van stralingswarmte is je wiet harsiger en droogt beter op.ben heel benieuwd naar je rookverslag.
                        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

De beste indica's gaan naar 20 gram... De jacks van sannie ook, die zouden veel langer moeten maar zijn toch ook klaar om om te gaan. Daar zie ik al amber trichomen. Hier en daar is het ook meer fluff dan iets anders, maar dat kon ook moeilijk anders met zo'n ondervoeding Maar de twee kleine mohan rams bv zitten al op 28 gram, die zijn al droog. De kunst is van alles vol te krijgen met toppen en dat lukt best aardig op deze manier. Volgende keer moet ik los over 1,5 gram per watt gaan. Langer voorgroeien in liter potjes, extra mycorriza toevoegen en dan overpotten in batmix. Enkel indica's of hybrides en dan ga je wat zien....De onderste 4 nodes ga ik dan dieven en de 2 of 3 er boven zullen het moeten doen. Die hebben meer potentieel. Had het zo al moeten doen. Of zoals de ice die ik te laat getopt heb, die gaat ook sowieso naar de 20 gram. Dan is 1 ronde volgende winter genoeg.

Tzal een vape verslagje worden.

Comment

Wanneer kunnen we eens komen proeven van al dat lekkers? Wordt er nog een soort smaakbeurs georganiseerd?

Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Nog 13 plantjes te oogsten. De rest is droog en we zitten met 425 gr al bijna aan 1 op 1 Ondertussen staan de nieuwelingen in de tent, onder 1 rij cobs. Ideaal zou zijn om zelf een tent te maken van 400 op 60, haha. Jammer dat de bureau die breedte niet heeft.

Ik heb de nieuwe ronde voorgegroeid onder 150 watt 3070's, op 120 op 120... Een temperatuur van een graad of 17-18. De reguliere niet getopt. Voorlopig 4 vrouwen en 2 mannen met een grote kans dat diegene die overblijven ook vrouwen zijn. Want het duurt lang eer ze geslacht bekennen. Dat is al wat anders dan vorige ronde. Al zijn de hoeveelheden te klein om conclusies te trekken.
                              Foto is van een maui waui x trainwreck van K1. Week of 4 oud, nog steeds in een liter potje growmix met 2 keer aveve voeding meegegeven
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 1 photos.

Comment

Ziet er weer leuk uit Beo

Comment

Bezig...
                                X