Mededeling

Collapse
No announcement yet.

120x120x200, maar dan effe anders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Lekker bezig weer!!!
    1e kweek - Mohan Ram (Done)
    3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

heel mooi

Comment

Nah, de twee somango's staan er nog, al de rest steekt in de weckpotten. Gerekend dat die somango's ook nog elk 15 gram opbrengen zitten we aan een totaal van 625 gram voor 450 watt. Dus een kleine 1,4 gram per watt. Met beestjes en ondervoeding. Ni slecht Volgend jaar perfectioneren we die opzet en dan moet er nog iets meer in zitten.

Mijn favoriet tot nu toe is de cream caramel. Vreemd, want ik heb die al gezet. Ofwel is me dat nog niet opgevallen Geen idee of ik ook effectief caramel proef, maar het is lekker in ieder geval. En een fijne high die over gaat naar een lichte body stoned. Maar nog ni dat je zou gaan willen slapen. Ideaal.

Comment

Dat is een mooi resultaat beo! En de wereld aan smaken in huis, geniet er van! Tot een volgende

Comment

Wat er tot nu toe in de weckpotten zit van huidige en vorige kweken. Van 1 maand tot 2 jaar oud. Sweet seeds sweet thai, cream caramel, wild rose, black jack, ice cool, mohan ram, flashback, ganesh spirit, psychodelicia, killer kush (ook dikke aanrader), green poison, red poison, sad, crystal candy, sweet cheese, cream 47, black cream.

Via K1, blue chocolate, angel dust, sannies jack.

Via HJM, toendra, toxic berry, NLX

Samsara, sweet black angel. world of seeds strawberry blue

Sannie's Herijuana, KO kush en Ko kush x jack en nog wat fluffy killing fields

Voor wie info wil over een soort, dan prop ik die wel in de volcano. Al ben ik daar ni echt goed in om zoiets te beschrijven.

Comment

Oh ik vergat female seeds nog. pure AK, bubblegum, iced grapefruit, ice en lemon kush. Had van de bubblegum toch iets anders verwacht. Pure ak vind ik tot nu toe de beste. En de lemon kush had idd ballen en zaadjes, als enige.

Comment

Gefeliciteerd Beo, echt een super mooie opbrengst en een mooi verslag!

En nu mis ik verdorie de respectknop! 'Like' is hier een understatement!

tumblr_n4i7o4dUhd1soa8fmo1_400.gif
                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Comment

Ben zeer benieuwd!
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Zoveel soorten en smaken, daar ben ik jaloers op. Leuke methode om te kweken.
                      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Comment

Het probleem is dat je zoiets niet uitgelegd krijgt als je gepakt wordt natuurlijk. Dan gaan ze tellen ipv te kijken wat er boven hangt. Je krijgt er een 28 tal onder 220 watt. In een normale tent met 250 hps zou je er 4 zetten en kreeg je een vermaning.

Comment

Ik zal de tent moeten gaan draaien terug, en de cobs in een vierkant monteren. Alleen effe te lui voor, ze kunnen nog 20 cm hoger Dus de cobs hangen al zo hoog als vorige ronde op het einde.
                            Heb drie jayati's en een danish snow van omni, blue chocolate, maui waui x trainwreck van K1 en nog een amnesia haze, ice cool, frisian duck en nog twee die ik mij nu effe ni herinner. Hou doorgaans ni van zo'n oerwoud, maar het is wat het is.
                            En er zijn wat lieveheersbeestjes uitgezet die de bladluizen kunnen opeten.
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 3 photos.

Comment

Nou, zo is 't maar net, Beo. Neemt niet weg dat de 'Soortjes om te testen' lijst hier alleen maar langer wordt.
                              Dan ziet zo'n project er wel prachtig uit natuurlijk Ik hou me in...

Comment

dat ziet er hier weer niet verkeerd uit he beo

ivm bbg , mja had die ook staan van spliff , is helemaal niet dezelfde als 2 jaar geleden :s , sprak spliff er op aan , zei i tegen mij , je bent gek das nog steeds dezelfde moeder , ik antwoord , ik ben er zeker van dat dit niet het geval is , ik ben geen noob en weet waarover ik praat , kreeg ik weer mail terug , mja je hebt gelijk het is een andere moeder , maar nu hebben we weer de oude moeder gebruikt ! , ik reageerde met : zoals ik zei ik had gelijk , waarom daar eerst over liegen , geen reactie meer op gehad dus ja de bbg van hen , is niet meer wat het geweest is

groetjes
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Bezig...
                                X