Mededeling

Collapse
No announcement yet.

120x120x200, maar dan effe anders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 120x120x200, maar dan effe anders

IMG_2389.jpgIMG_2390.jpgIMG_2392.jpgIMG_2393.jpgIMG_2395.jpg

Planten zien er nog vrij ok uit, maar ik heb al een week of twee last van beestjes. Dacht dat het nog wel meeviel, maar bij nader onderzoek zaten er sommige onderste bladeren langs de onderkant vol witte bladluizen. Of dat denk ik toch. Trips vliegen er ook rond. Waar ik in de zomer last van had in de serre heb ik nu ook last van in de tent. Vast de schuld van Merkel of de Walen.
    Enfin, ik moest iets doen en heb de planten een paar dagen geleden bespoten met water met een druppel bio zeep in, met wat knoflook. Vandaar de bruine pistels hier en daar. Na een half uurtje was alles al opgedroogd en de meeste beestjes gesneuveld. Mss herhalen we dat binnen een paar dagen nog is, moet iets doen of ik oogst niks.
    Jammer dat het net nu gebeurt, in die kleine potjes hebben ze nauwelijks reserves en er is vrij veel zuigschade. Maar hopelijk dikken ze nog wat in. Langs de positieve kant, het ruikt geweldig en er blijven witte pistels bij komen.

Comment

Met hergebruiken van de aarde ga je ook de beestjes hergebruiken denk ik. (?)
      Werkt het koolstoffilter nog afdoende ?

Ik vroeg me ook af of je wel genoeg potjes hebt om alles in te doen straks
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

beter tripjes dan spint

die laatste pic is ? amne ?

vind alles er wel licht van kleur uitzien , voor de rest zou ik zeggen knal maar lkkr verder :p

groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ziet er strak uit Beo! Mooi om te zien 😎

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
          1e kweek - Mohan Ram (Done)
          3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

Spuit je niet standaard Neem? Sinds ik dat doe nooit geen last meer gehad van beestjes. Een keer maar geen twee keer hier hoor.

Hopelijk alles snel onder controle. Veldje ziet er wel goed uit anders.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Oh Beo, waarom heb je die munt er ook bij gezet?
              Zo'n volle bak planten kan dan 1 megapolonaise beestjes opleveren

Enfin, je planten staan er gelukkig nog mooi bij, hopelijk zijn de beestjes onder controle nu.

Lijkt mij heerlijk geuren in je tent, jammer dat je geen geurmonster kunt posten
              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ze zijn idd lichter groen dan anders, ik had meer groeivoeding moeten geven. Bovenin valt het mee, onderin is het herfst... Maar alles staat natuurlijk kort op elkaar, dus onderin vangt er nauwelijks blad licht op.

Q, dit was nog verse aarde. Die munt stond in de veranda en had er geen last van, enkel de planten in de serre. Ik heb een 30 tal weckpotten van vroeger Maar zal nog wel wat kleine potjes moeten gaan bijhalen.

Vaperke, nee, ik behandel ze niet. Ik heb ooit 1 keer spint in huis genomen van de bananenplant van een kameraad, dat was de enigste keer dat ik beestjes had. Buiten wat fruitvliegjes, maar daar heb ik mij nooit veel van aangetrokken. Nu zit er zowat vanalles maar idd gelukkig geen spint. Die luis zit er wel dik op. Of zat. Mijn LV is deze keer wel onder controle, 50% tegenover 70 anders. Dat hebben ze liever. Ik ga wel wat neem bestellen, beter voorkomen dan genezen. Voor wat zo'n flesje kost...

Geen idee welke plant dat is K1, zal de volgende keer is wat plantjes apart nemen. De trichomen zijn er in ieder geval, dat telt.

Comment

De beste wensen, dat de toppen mogen zwellen en de kleine beestjes volledig van de planeet mogen verdwijnen.

4 weken zichtbare bloei ongeveer. Er zijn wat sativa genen oa de somango die nog wel een week of 8-9 kunnen bloeien. De indica's zal ik binnen een weekje of 4 wel al kunnen beginnen oogsten. Beestjes zijn fel geminderd, volledig weg krijg ik die toch niet meer nu. Maar al bij al dikken de toppen goed aan. Alhoewel er hier en daar planten overvoed zijn en anderen dan weer ondervoed. De leds doen het wel uitstekend, te denken dat ik 450 watt heb hangen op 200x120.

IMG_2397.jpgIMG_2400.jpgIMG_2401.jpgIMG_2396.jpg

Comment

gaat lekker daar
                    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Mooi veld met toppen!

Comment

Dat wordt een behoorlijke knipbeurt als het zo ver is

Comment

Dat zal goed meevallen. Ik denk niet dat ik meer dan 10 minuten nodig ga hebben per plant. Dat allemaal opgehangen krijgen zodat ik nog weet wat wat is zal lastiger zijn

Comment

Mooie jungle!
                            Niet meer als 10 min per plant, vind ik toch knap

Succes!
                            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                            2016 - Greyvol's buitenkweek
                            2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

netjes hoor ziet er leuk uit

Comment