Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Santa Maria van SpeesCees

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Jaaaaa, ik weet het. Mijn vriendin word er ook helemaal nuts van. Ik voel me gewoon happy! Zo dansen lukt me niet, maar heb een boksbal gekregen en die sla ik helemaal suf! Paar seconde en ben stuk hoor. Maar super fijn gevoel en ben blij dat ik me weer kan uitleven.
    Aanrader voor een ieder, lekker meppen op die stomme zak! Muziekje erbij, lekker klussen, beetje eten, beetje 'teveel' drinken en blowen.

    Maar heb het wel verdient dit jaar. Zat net foto's terug te kijken en was vorig jaar toch wel een beetje onvoorzichtig bezig en had veels teveel planten binnen, buiten en guerrilla staan.

     
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      Vorig jaar dus in de muurkas, ramvol met wiet. dat ik toen niet gesnapt ben..

      kan me dat nu nauwelijks voorstellen, maar voelde me toen wel heel ellendig. Stom dat ik me dat nu pas realiseer en toen helemaal niet. Ben blij ook dat ik niet wist wat me nog te wachtten zou staan, maar voel me nu gelukkig wel een pak beter na de operatie en langzaam aan telkens wat sterker en meer puf en smaak. Ben nu zelfs mijn maatjes aan het meehelpen met hun dingen en voel me weer meetellen. Super gewoon!

      Diepe zucht.. moest wel telkens aan QnQ denken; die zei vorig jaar zoiets van als ik 5 gramm per dag zou roken zou ik toch maar eens bij de dokter gaan kijken of er niet iets mis is. En er was/is inderdaad iets mis. Merk dat nu ook en rook een heek stuk minder.


      filedata/fetch?id=1304039&d=1554149499&type=thumbfiledata/fetch?id=1304040&d=1554149499&type=thumb
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.
      Last edited by Greyvol; 4 October 2017, 15:46. Reden: Lalalala
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        Goed bezig grey krijg een beetje de ja vu van jou verhaal kwa roken dan in ieder geval
        vol blijven houden en zolang je ervan kan genieten is het goed je moet er niet afhankelijk (tussen de oren) van zijn
        Zelf ben ik nu alweer ruim 2 maanden volledig gestopt puur omdat het wel een genotsmidddel moet zijn

        Het kasje blijft toch een mooie plek om het een en ander te groeien en bloeien en is stiekem toch een beetje verwarmd door je huis zonder extra kosten wat helemaal geweldig is natuurlijk
        Probeer idd van de zon gebruik te maken en na de zomer als de buit binnen is kan je altijd nog een lampje aan slingeren maar wees vooral voorzichtig!!
        zowel je kas als je groei-hok en bloei-hok tellen allemaal als aparte ruimte en dan kan je hard voor de bijl gaan

        Pak je rust ouwe en weet wanneer je moet stoppen ook al is het nog zo leuk waar je mee bezig bent
        en ik weet dat dat misschien wel het moeilijkste is de rem erop zetten en even je rust pakken

        Comment


          Thanx Nonsense!

          ben ik blij dat ik gisteren dat dakje gefikst heb
          Niet zonder lekken, maar zo droog is het daar nog niet geweest, als het droog is wat duck tapen en dan is het voor elkaar. Paar emmertjes strategisch plaatsen, komt goed..

           
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            filedata/fetch?id=1304226&d=1554149499&type=thumb
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              filedata/fetch?id=1304375&d=1554149499&type=thumbfiledata/fetch?id=1304376&d=1554149499&type=thumb
              (voor en na, duh)

              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.
              Last edited by Greyvol; 6 October 2017, 13:11. Reden: Zit die Grey nou alweer aan de wijn, zatlap noem ik het ghehe
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


                Miziek , godevrdomme kut spelling s controle ,

                zit net wat oude foto's te bekijken van afgelopen maanden, jammer dat ik ze niet kan delen. Heb stiekem toch elke maande wel een kiekje geschoten en mijn mijn vriendin nog een bodyshot .


                shocking, kan niet andres zeggen, jezelf terugzien toen het zo slecht ging em hoe fijn is dat, dat dat voorbij is. Maatje van me kwam langs en mepte tegen de boksbal, dat ding weegt behoorlijk wat en als ik er tegen mep, gaat ie een paar cm op en neer. Doen mijn handen nog zeer ook! Hij mept dat ding tegen mijn hangplant, die ik pas naast de boksbal heb gehangen want daar komt ie toch nooit.

                Heel het huis, hahaha, nee alleen rond de boksbal, lag vol zwarte aaarde.

                Deed me toch wel nadenken, okee hij weegt zwaarder en is een stuk, heel stuk groter als ik. Maar toch, wat een watje ben ik. Maar nu ik wat weken achter elkaar aan het meppen ben, en weer aan mij hangbar aan het hangen ben, zie ik toch vooruitgang en dat maakt me blij.
                Mep die boksbal best een stukkie verder. Nu ook met van die kekke handschoentjes. Voel me dan wel een stoere vent, dikke joint en een glas wijn erbij. Bruuuuut!

                Oma, ook weer een tik, oja is toch geen oma, wat wilde ik zeggen , oja,
                nu weet ik het niet meet, zal de wijn en wiet wel zijn. Grey zegt, over en uit!
                 
                Last edited by Greyvol; 6 October 2017, 13:44. Reden: in de middeleeuwen deed iedereen een dutje of, twee drie zelfs voer of vijf per dag..
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment


                  gaat best nogal wat wiet in
                  filedata/fetch?id=1304383&d=1554149499&type=thumb
                  Eigen kweek, gekregen Santa Maria zaadjes van SpaceCees zelf, smaakt licht en rookt heel lekker weg. Plop de potjes nog wel steeds elke dag en vochtigheid is 50 a 51 %. Ben natuurlijk wel al een gevorderde roker van het goedje dus dan is het moeilijk oordelen.
                  Paf je zo een jointje van weg. Denk ook iets te vroeg geoogst. Maar kon daar niet zoveel aan doen dit jaar. Heb best wel wat op en neer gemaild met die Cees, mag hem wel. Recht voor zijn raap ook. En niet te flauw wat vragen te beantwoorden.

                  Weet nog wel na een/de tolerantie stop dat ie flink aan kwam en een halve joint meer als genoeg was. (Stilteruimte in het ziekenhuis, stak ik er gewoon een op, vergeet ik nooit meer)

                  Rook nu stiekem toch wel mijn derde of vierde joint op voor vandaag en het is nog geen half vier. Ik geef de alchohol de schuld. Maargoed, wie ben ik. Voor dagelijkse en medisch gebruik een aanrader, niks werkt beter als een jointje tegen misselijkheid. Geeft je zelfs eetlust en betere smaak, al is dat misschien de belevenis. Maar dat telt in mijn boekje ook. (Tijd voor een stop merk ik wel)

                  Heel tipische geur en smaak van de Santa, je weet echt wel als je een Santa potje open doet. Vind dat toch wel vet. Buitenkweek werkt ook goed en smaakt heel anders, daar rook je gewoon niet vee van. Die Santa is gewoon lekker en dat merk je wel in gebruik.

                  Volgende kweek pas na october, eerst paar daagjes op vakantie en dan gaat het weer beginnen. Kan niet wachtten eigenlijk.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.
                  Last edited by Greyvol; 6 October 2017, 14:42. Reden: 0,99
                  2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                  2016 - Greyvol's buitenkweek
                  2017 - Santa Maria van Space Cees

                  Comment


                    Valt best mee toch, ik heb zo'n glazen ding en daar gaat wel meer in, maar gooi ik ook meer van weg. Zeker nu ik tijdelijk weer op de shopwiet aangewezen ben, gebruik ik alleen nog maar mijn "Mighty", scheelt toch een hoop tientjes in de week.

                    Geniet ervan, het is je gegund!

                    1e kweek - Mohan Ram (Done)
                    3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense View Post
                      Goed bezig grey krijg een beetje de ja vu van jou verhaal kwa roken dan in ieder geval
                      vol blijven houden en zolang je ervan kan genieten is het goed je moet er niet afhankelijk (tussen de oren) van zijn
                      Zelf ben ik nu alweer ruim 2 maanden volledig gestopt puur omdat het wel een genotsmidddel moet zijn

                      Het kasje blijft toch een mooie plek om het een en ander te groeien en bloeien en is stiekem toch een beetje verwarmd door je huis zonder extra kosten wat helemaal geweldig is natuurlijk
                      Probeer idd van de zon gebruik te maken en na de zomer als de buit binnen is kan je altijd nog een lampje aan slingeren maar wees vooral voorzichtig!!
                      zowel je kas als je groei-hok en bloei-hok tellen allemaal als aparte ruimte en dan kan je hard voor de bijl gaan

                      Pak je rust ouwe en weet wanneer je moet stoppen ook al is het nog zo leuk waar je mee bezig bent
                      en ik weet dat dat misschien wel het moeilijkste is de rem erop zetten en even je rust pakken
                      Netjes Nonsense, vind dat best een sport om daar goed mee om te gaan. Minder is meer, genieten van een beetje wiet en als het wat teveel word even niet..
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MV1977 View Post
                        Valt best mee toch, ik heb zo'n glazen ding en daar gaat wel meer in, maar gooi ik ook meer van weg. Zeker nu ik tijdelijk weer op de shopwiet aangewezen ben, gebruik ik alleen nog maar mijn "Mighty", scheelt toch een hoop tientjes in de week.

                        Geniet ervan, het is je gegund!
                        haha Thanx, blijft leuk om te horen dat het me gegund is. Geniet daar des te meer van!
                        Shopwiet, oei, maar elk tientje scheelt. Ben o zo gelukkig dat ik niet naar de shop hoef, nu rijd ik er langs. Hopelijk snel weer op eigen kweek over voor je. Ik heb gelukkig nog wel wat potjes staan, maar het is altijd sneller op als je denkt. Maar kan nu relaxed wat weg paffen, vaporizen ga ik binnenkort ook weer serieus proberen. Zal dan de vierde keer worden en hopelijk blijf ik er dan bij. Zal mooi zijn..

                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

                        Comment


                          Da,n, verkeerde knopje, bedoelde dis eigenlijk comment ipv citaat, fuck fck. Dus kinderen, alcohol is nie goed, beter een jointje opnsteken..
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment


                          • MV1977
                            MV1977 commented
                            Editing a comment
                            Lol, kan iemand dat toetsenbord van Grey afpakken, dit gaat helemaal de verkeerde kant op...

                          zijn grey zit waarschijnlijk niet meer vol

                          Comment


                            Ghihi stuk in mijn kraag Ghehe
                            vandaag, rinse en repeat..
                            filedata/fetch?id=1304521&d=1554149499&type=thumb
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.
                            Last edited by Greyvol; 7 October 2017, 06:52. Reden: Ne pas de Vino
                            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                            2016 - Greyvol's buitenkweek
                            2017 - Santa Maria van Space Cees

                            Comment


                              Kluskas klaar, eens kijken wat we ermee gaan doen. Heb nog een Variac staan en wat oude sleutels
                              Moet nog wel een Perzisch tapijtje op de kop zien te tikken..

                               
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

                              Comment

                              Bezig...
                              X