Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x Critical Kush Lumii Hps600

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goed dat je de ballen gezien hebt. En heb weg kunnen halen zonder schade. Ik heb ze ook wel eens gehad na te veel buigen en ruig scroggen. Niet teveel zorgen om maken maar wel in de gaten houden.
    Ik denk dat je verder best tevreden mag zijn. Het ziet er indrukwekkend uit.

    Comment


      Je hebt al een mooi veldje, wel enorm balen van die ballen. Hou het goed in de gaten en blijf ze wegplukken, dan komt het vast goed me de dames.
      1e kweek - Mohan Ram (Done)
      3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

      Comment


        Ballen in een scrog, bah. Mijn grootste nachtmerrie Heb de indruk dat er tegenwoordig niet hard meer geselecteerd wordt op feminised zaden. Toppen en knakken is toch het minste om eruit te krijgen?

        Handig die grijparm, daar gaan we ook is achter zoeken. Hier in belgie in de action nog ni gezien.

        Comment


        • Grills
          Grills commented
          Editing a comment
          kruidvat vind ge die ook wel goeiekoop of bij os in den action ook wel...

        Ronthebudman MV1977 beowulf
        inderdaad spijtig van die ballen bij feminised zaden van barneys. (Critical kush)
        Gelukkig is het maar 1 plant.
        Vandaag met de grote controle geen nieuwe ballen ontdekt, ook de andere dames zijn verder schoon.
        Nu maar hopen dat ik niets over het hoofd heb gezien.
        Maar wel een hele geruststelling dus.
        Verder begint het onder het rek lekker kaal te worden.
        Boven het rek ziet het er netjes groen uit.
        Ondanks dat het er goed uit ziet kreeg ik toch het idee dat ze inmiddels wel wat bloeivoeding lusten.
        Zodoende ben ik daar vandaag mee begonnen.

        12/12 25dgn.
        WAREBLOEI 13dgn.

        Elke dame 1,5l met;
        1ml/l grow
        1ml/l bloom
        1ml/l topmax
        2ml/l bioheaven
        1ml/l algamic
        2ml/l activera
        (volledige schema allmix biobizz bloeiweek 1)
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 9 photos.
        Last edited by Hoeloes; 12 March 2017, 18:49. Reden: gewoon omdat het kan
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment


          12/12 26dgn.
          BLOEIDAG 14

          Vandaag hebben de dames allen 1l alleen water gehad, omdat ik de komende 2 dagen even geen tijd heb.
          En omdat ik gisteren al voeding heb gegeven, heb ik nu de voeding maar even overgeslagen. Voor ik straks verbrande bladpunten krijg.
          Gelijk heb ik ze weer gecontroleerd op ballen en helaas vond ik opnieuw 4 ballen bij dame nr. 7.
          Deze heb ik natuurlijk gelijk verwijdert.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 4 photos.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment


            Even terug in de tijd,

            Dag 62 16/3
            12/12 29dgn
            WAREBLOEI 17dgn.

            Helaas weer een stuk of 3 ballen gevonden bij de enige Herma in de tent.
            Namelijk plant nr. 7, ook heb ik er nog aan gedacht om de gehele dame te verwijderen om zodoende het risico op bevruchting van de andere dames te verminderen.
            Is dit wijsheid????
            Ook heb ik nog weer wat blad moeten ruimen.
            Verder ziet alles er goed uit, mooi groen!
            ze hebben allemaal 1,5l p/dame gehad met;
            1ml/l grow
            1ml/l bloom
            1ml/l topmax
            2ml/l bioheaven
            1ml/l algamic
            2ml/l activera

            Dag 64 18/3
            12/12 31dgn.
            WAREBLOEI 19dgn.

            Weer wat blad geruimd en ook weer een bal gevonden.
            Nog een stuk of 4 fanleaves verwijdert die boven wat toppen hingen.
            En dieven durf ik niet aan ivm. de herma gevoeligheid. Of kan dit wel gewoon?

            Ze hebben weer allen 1,5l gehad maar deze keer ben ik naar het biobizz schema van bloeiweek 2.
            Dus met;
            1ml/l grow
            2ml/l bloom
            1ml/l topmax
            2ml/l bioheaven
            2ml/l algamic
            2ml/l activera

            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 7 photos.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

            Comment


              "Als je veel van plan bent te toppen, let je dan even op van stressballetjes op de plaats waar getopt werd?
              Komt toch bij meerdere soorten van barney's farm voor."

              Sensiseed had gelijk. Of zitten de ballen bij jou all over the place?

              Zou het zonde vinden als je er nu een plant tussenuit moet halen. Hopelijk heb je alles gevonden en komt er nu niets meer tevoorschijn

              Comment


                Meglow ik heb alle dames 1x getopt en in de 1e bloeiweek een top of 5 geknakt ivm. de hoogte.
                Wel jammer dat ik ballen in een scrog moet vinden. En ook was het zaad niet goedkoop, dus ik had eigenlijk gehoopt de kweek zonder ballen door te komen.
                Ach ja eens moet de eerste keer zijn.
                Ik heb nog meer van deze zaden, maar ik zal deze dan niet toppen zodra ik deze ga gebruiken.
                sensiseed kan ik niets anders dan gelijk geven.
                De ballen zaten niet all over the place, maar niet op de plek waar ik getopt heb.
                Ik vond ze bv. onderaan de eerste node van kleine nodes die hebben moeten strekken om het licht nog te bereiken en op de hoofdtop die ik tot twee keer toe geknakt heb.
                Maar zoals ik al zei, beperken de ballen zich tot maar 1 plant. Gelukkig maar!!!

                Dag 66 20/3
                12/12 33dgn.
                WAREBLOEI 21dgn.

                Vandaag hebben de dames weer de nodige aandacht gehad.
                Wat blad geruimd en wat kleine diefjes onder het net verwijderd.
                Ze hebben elk weer 1,5l gehad en deze keer wat meer voeding dan de laatste keer.
                Ik zit nu nl. op de laatste dag van bloeiweek 4 en ze krijgen de voedings hoeveelheid van biobizz bloeiweek 3. Met als extra de algamic.
                1ml/l grow
                2ml/l bloom
                1ml/l topmax
                3ml/l bioheaven
                2ml/l algamic (extra)
                3ml/l activera



                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                Comment


                  Update:

                  dag 68 22/3(gisteren)
                  12/12 35dgn.
                  WAREBLOEI 23dgn.

                  Vandaag (gisteren dus) hebben ze allemaal weer 1,5l gehad met;
                  1ml/l grow
                  2ml/l bloom
                  1ml/l topmax
                  3ml/l bioheaven
                  2ml/l algamic
                  3ml/l activera

                  Verder is er niets bijzonders te melden, alles is nog mooi groen. Alhoewel dame nr4 iets wat lichter is van kleur.
                  No more balls, en het bladverlies lijkt te stoppen.
                  Ook zal ik morgen de knoop doorhakken wbt. de PK13/14.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 4 photos.
                  Last edited by Hoeloes; 23 March 2017, 21:54. Reden: Voortaan maar gelijk een update uploaden, ik raak in de war met de data's
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                  Comment


                    Het is een prachtig toppenveld geworden Hoeloes, geuren ze al?

                    Ik zou de herma verwijderen, want je veld zal steeds 'dichter' worden waardoor je hermaballen steeds moeilijker zal ontdekken en verwijderen.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      Stemma thx! Ze geuren idd al heerlijk sterk.
                      Ik heb toch maar besloten dame 7 met lichte herma trekjes te laten staan aangezien ik de 24e voor het laatst 1 bal gevonden. Mocht ik later toch weer veel ballen vinden zal ik haar misschien alsnog verwijderen.
                      Ze krijgen nog steeds om de dag 1,5l met voedingswater 100% van het biobizz schema voor bloeiweek 4 alhoewel ze al eind bloeiweek 5 zijn. Maar zo geef ik ze dus niet te veel.

                      Vandaag is het dag 76 (30/3) van m'n kweek
                      12/12 43dgn.
                      WAREBLOEI 31dgn.

                      Dame 1t/m6 hebben de normale voeding gehad en bij dame 7t/m9 ben ik begonnen met de PK 13/14
                      Deze dames hebben elk 1,5l gehad met;
                      1ml/l grow
                      2ml/1,5l bloom
                      4ml/l bioheaven
                      4ml/l activera
                      1ml/1,5l PK 13/14

                      Dat was m weer ff, ik houd jullie up to date over de effecten van de combi bio/mineraal.
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 4 photos.
                      Last edited by Hoeloes; 1 April 2017, 10:13. Reden: correctie hoeveelheid
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                      Comment


                        Hey Hoeloes, zeer mooie dames
                        Hebben we dezelfde vierkante potten?

                        Moest je tijd en zin hebben zou je dan eens willen kijken naar mijn kweekverslag,
                        lig namelijk in de knoop wanneer ik ze in bloei zou moeten zetten.

                        Veel genot van je plantjes

                        Comment


                          Das toch een mooi veldje, lekker op hoogte. Hoelang denk je dat ze nog moeten?
                          1e kweek - Mohan Ram (Done)
                          3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                          Comment


                            Darius Zodra ik tijd heb zal ik je verslag even doornemen.
                            MV1977 volgens mij moeten ze nog min 23 dagen met evt een uitloop van max een week.

                            De afgelopen dagen heb ik regelmatig bij de dames gekeken, en dan vooral hoe dame 7 t/m 9 reageren op de PK 13/14.
                            En het gaat gelukkig nog volledig naar wens alhoewel ik nog een hoop vraagtekens had over de combi bio & mineraal.
                            Maar nadat ik een stuk las op een wiet blog met info over de combi hiervan heb ik dus de knoop doorgehakt. En na het zien van de effecten (geen vergeling) ben ik volledig overstag.
                            Ik zal alleen de conclusie posten uit het gelezen stuk:

                            Bodemleven.
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 2 photos.
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                            Comment


                              Hmmm.... ik dacht ook altijd dat die twee elkaar beten.... wel handig om te weten

                              Comment

                              Bezig...
                              X