Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern Light Feminized 400w

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Northern Light Feminized 400w

Nee ze blijven mooi groen maar van de bovenste blaadjes krullen de puntjes naar beneden en de onderste bladeren staan diagonaal naar omhoog , vandaag zijn wel de eerste bloemetjes te zien ,als je goeie ogen hebt tenminste.
    Dinsdag post ik nieuwe foto's , dan is het al wat duidelijker te zien hoop ik.

Comment

Comment

Ik heb de indruk dat de bladeren zich aan het ontkrullen zijn , dus komt goed denk ik.

Comment

Mooizo.

Comment

Bloeidag 15

Alle probleempjes lijken van de baan , witte haartjes van de eerste bloemen zijn duidelijk zichtbaar nu.

(batterij camera leeg , dus maar 3 foto's vandaag!)
            Attached Files

Comment

ziet er mooi uit blaadjes al beter, ga zo verder geef je al voeding!!

Groetjes en succes,
              Geniet van iedere dag!!

Comment

Nee ,behalve aquariumwater krijgen ze geen voeding . ik had gehoopt ondertussen een beetje budget te hebben voor plagron bloom en green sensation , maar dat heb ik dus nog niet.

Sponsors die zich geroepen voelen , bij deze welkom...

Comment

Is je grond voorbemest??
                  Zou ze anders wel wat voeding gaan geven(niet teveel)!!!!!!

Groetjes,
                  Geniet van iedere dag!!

Comment

Nee , ik gebruik gewone potaarde die volgens verpakking voor 100 dagen voeding bevat. Bijmesten zou zeker beter zijn maar zoals gezegd : budget=zero.
                    Investeren zal voor een volgend kweekje zijn , en wat is dan de slimste zet? Eerst een blumatset en luchtbevochtiger of eerst een (Plagron)voedingslijn aanschaffen?
                    Beiden draaien rond de 75euro...
                    Last edited by Salmonello; 18 December 2009, 15:20.

Comment

Hallo,

Kijk naar wat koemest ofzo of mest voor fucsia bevat ook veel fosfor! Voor 40 euro ook al wat moois http://www.eugrowshop.eu/nl/ kiijk maar Hesi heb ik ook!!!

Maar overdrijf niet,dan kun je beter zonder blijven!!!!!!!!!

Vooral de P van NPK is belangrijk nu (correct me if wrong),natuurlijk de K ook de N is meer voor de groei.

Succes ermee maar met beetje voeding hebben ze het altijd beter(maar niet overdrijven nogmaals)

Over die Blumatset was dat ook van plan maar heb nu een tensio gekocht voor 7 euro en dat werkt ook prima hoor(en kun je ze ook voedingswater naar hun behoeften geven je hebt er toch maar 5)

Groetjes,
                      Last edited by jehsd; 18 December 2009, 17:54.
                      Geniet van iedere dag!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Salmonello View Post
                        Nee , ik gebruik gewone potaarde die volgens verpakking voor 100 dagen voeding bevat. Bijmesten zou zeker beter zijn maar zoals gezegd : budget=zero.
                        Investeren zal voor een volgend kweekje zijn , en wat is dan de slimste zet? Eerst een blumatset en luchtbevochtiger of eerst een (Plagron)voedingslijn aanschaffen?
                        Beiden draaien rond de 75euro...
                        Blumats hebt ge niet nodig. In zo'n klein tentje kunt ge gemakkelijk aan elke plant aan. Luchtbevochtiger hebt ge ook niet nodig zolang ge niet met stekken kweekt. Ik heb 125 cm hoogte en ben nog niet in de problemen gekomen. Kweek ook enkel indica's. Als je ziet dat ze tijdens de groei goed groeien breek je gewoon hun nek (echt 2-3 cm plant der vanaf) Krijg je 6 of 7 hoofdtoppen. Kheb het is per ongeluk gedaan met knakken en dat werd mijn mooiste plant. Werd niet groter dan 55 cm

Comment

Hallo,
                          Had ook zo een lange plant heb de hoofdbod heel voorzichtig en met veel geduld omgetrokken mbv. een lijntje waar een gewicht aanhangt!!(kan ook flesje zijn of visloodje enz)
                          Dit gewicht heb ik wel laten rusten op de grond van een pot van een buurplant.
                          Als je kiest oom dit te doen doe het voorzichtig een klein stukje per dag en iedere bud naar een andere kant!!

Ik doe het liever dan knakken!!

Groetjes,
                          Geniet van iedere dag!!

Comment

Als em dan snapt kunt ge wel niemeer terug. Blijft allemaal een risico. Ik top ze liever deftig da'k ze tijdens de bloei nie moet gaan stressen.

Comment

Als ik dit lees ben ik blij dat ik voor de 2m variant gekozen heb

Jammer van die ene amputatie...

Plantjes staan er verder nog mooi bij dus een leuke oogst kan nog zeker

Comment

Bezig...
                              X