Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Poging (pr) record te verbreken!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    maar het lijkt er wel erg veel op helaas!!!! Ik word er gek van!!!!!
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

    Comment


      Weggooien hoef je nog niet te doen, maar dat het stressballen zijn die je moet gaan wegknippen is wel duidelijk.

      Comment


        Zo even weer wat anders, mijn tomaten experimentje (zie pag. 6) Er zit duidelijk verschil tussen de tomatenzaadjes die in het schaaltje met water hebben gelegen en de zaadjes tussen de twee schotels.

        DSC07903.JPG
        DSC07905.JPG



        Ik heb 3 zaadjes (links uitgekozen uit het schaaltje en 4 zaadjes(rechts) van de schotels

        DSC07911.JPG


        En hun nieuwe onderkomen waar het moet gebeuren, deze staat nu in de venster bank.
        DSC07912.JPG
        Attached Files
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

        Comment


          Heel goed, even tot rust komen met de andere plantjes. Zou zo'n 10 liter emmer voldoende zijn voor 7 tomaten plantjes, al een idee hoe je ze gaat ondersteunen?

          Met je andere plantjes gaat het ook vast goedkomen, stressballen inderdaad gewoon wegknippen en dagelijks je toppen kontroleren.

          Suc6 man!!
          1e kweek - Mohan Ram (Done)
          3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

          Comment


            thx, ik hoop dat de boel nog een beetje te redden is. Nu zijn de ballen gewoon te klein om weg te halen. Ik zal de boel goed in de gaten houden en hopelijk kan ik alles weg halen. Ik ga maar door, ik zie wel waar het schip eindigt.

            Weet iemand nog wat het lux betekend wat ie aangeeft onder mij leds???( zie pag. 8)
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

            Comment


              Ha kerel, allereerst m'n complimenten: Je planten zijn in de loop van de weken steeds mooier geworden! Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen met de ballen.
              Als schrale troost: Vorig jaar heb ik ballen gemist en dus toppen met zaad gehad. Maar behalve dat 't wat vervelend in de grinder was, heb ik er verder weinig van gemerkt qua smaak of werking...

              Comment


                3-5-2017 De nr 1 en 2 zijn nu 28 dagen groei en nr 3 is 27 groei dagen en nr 4 dus 23 groei en 29 dagen staan ze op 12/12 en 15 dag op echte bloei !!!
                DSC07922.JPG


                Gisteren mijn tomatenplanten buiten gezet ongeveer 2 weken voor de ijsheiligen. Moet wel kunnen want er komt toch geen nachtvorst meer.

                De hydro tomaten zijn nu alle maal opgekomen. Het maakte 1 dagen verschil met de links en rechts. DSC07925.JPG


                Zo nu eens een update van de meiden!!! Er is nog wel een lengte in de toppen gekomen, ik had een paar dagen gelden de lampen wat hoger gezet, maar eigenlijk moest dat niet echt uitmaken, het kan ook toeval zijn. DSC07928.JPG


                De herma's valt volgens mij wel mee hoor, want ik zie eigenlijk bijna niets meer. Wel bij een top kleine beetje geel, maar vind het nog geen banaan. En de kropjes zijn er bijna ook niet meer. Maarja nog even wachten en alles goed in de gaten houden.

                DSC07934.JPG
                DSC07935.JPG
                DSC07936.JPG




                Ik vind alleen wel de toppen klein uitzien, maar ongeveer 1cm bij 2 weken echte bloei. Ik hoop dat ze nog wat groter/langer worden.
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                Comment


                  6-5-2017 De nr 1 en 2 zijn nu 28 dagen groei en nr 3 is 27 groei dagen en nr 4 dus 23 groei en 32 dagen staan ze op 12/12 en 18 dag op echte bloei !!!

                  Goed nieuws het zijn geen herma's Het ziet er gelukkig allemaal goed uit. Alleen denk ik wel dat het geen grote toppen gaan worden of weet iemand of de toppen nog groter kunnen worden.??

                  Ik had even zin om een paar close up foto's te maken, misschien vinden jullie dat ook mooi?

                  Ik heb wel het idee dat niemand een subscribe heeft aangevinkt (rechts boven de topic) want ik vind toch vaak weinig reactie op deze kweekverslag.

                  DSC07944.JPG
                  DSC07947.JPG
                  DSC07940.JPG


                  Geniet van het weer dit weekend
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                  Comment


                    Die worden nog wel groter hoor, ziet er goed uit!
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment


                      Ik hoop het
                      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                      Comment


                        Tuurlijk, die moeten nog wat weken, die gaan zeker nog groeien!
                        1e kweek - Mohan Ram (Done)
                        3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Morgen Zonder Zorgen View Post

                          Goed nieuws het zijn geen herma's Het ziet er gelukkig allemaal goed uit. Alleen denk ik wel dat het geen grote toppen gaan worden of weet iemand of de toppen nog groter kunnen worden.??
                          Ik zeg maar wat ik denk te zien, gebaseerd op mijn eigen ervaringen he. Maar je zit in week drie van de bloei en ik zie al bruine uiteinden van de pistels, ofwel ben je er met je handen aangeweest, ofwel kan dat duiden op bestuiving. Dat geel cirkeltje lijkt mij een banaantje. En dan zou alles er rond wel is bestoven kunnen zijn. Zo begon het bij mij. Als toppen niet indikken zijn ze zaden aan het maken...


                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment


                            Mooie foto's. Wellicht ook minder reacties omdat er minder mensen in het hydro forum kijken?

                            Toppen zijn misschien nog wat klein, maar je hebt er wel heel veel.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              Wietefras thx, voor plaatjes.Het zijn zeker heel veel toppen ruim 100 stuks maar ja ik ben bang dat het hele kleintjes blijven. Over 2 dagen ga ik PK 13-14 hopelijk krijgen ze daardoor een booster.

                              MV1977 enGreyvol Ik hoop het, maar ik kan met niet voorstellen dat het grote toppen gaan worden, natuurlijk ga ze wel dikker worden, maar groter???

                              beowulf voor 99 % zie ik niets raar, die bruine uiteinden van de pistels heb ik wel gezien, maar dat is een beetje hier en daar. Ik maak me geen zorgen meer. Ik blijf natuurlijk alles goed in de gaten houden en hou jullie op de hoogte.

                              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                              Comment


                                Een beetje hier en daar is wat mij in die fase van de bloei net heel onrustig maakt... Alles zou sneeuwwit moeten zien, buiten de voorbloei pistels.

                                Comment

                                Bezig...
                                X