4 x HY-seeds in de ballenbak

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • THC Dude
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 2405

    #106
    Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

    Week 3 bloei dag 1

    Ze doen het nog steeds erg goed en zijn lekker aan het topjes-builden. Heb de EC weer iets omhoog gedaan naar 1.5 en de rest is eigenlijk hetzelfde. Ze zuipen wel als een stel dwazen want ik MOEST gister me vat verversen want er zat nog maar een laagje van 5cm in het vat. Dus 50L 4 planten 6 dagen...reken maar uit wat ze zuipen per stuk....

    Heb het volgende in het vat gedaan,

    Gen200 = 10ml
    Sensi BLoom A&B = 100ml
    PH- bloom = 6ml

    PH = 5.9
    EC = 1.5

    En dan nu de foto's

    Comment

    • hobby007
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2013
      • 186

      #107
      Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

      mooie groene bomen goed bezig ga ik volgen

      Comment

      • THC Dude
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 2405

        #108
        Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

        Thx hobby, leuk dat je komt kijken en neem plaats er is plek zat

        Comment

        • berry ryder
          Special member
          420 MemberLucky Member
          • Dec 2012
          • 2666

          #109
          Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

          Die hebben het wel naar hun zin zo te zien.
          Lekkere geschoren beentjes.
          Zo zie ik ze graag.
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



          sigpic

          Comment

          • THC Dude
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 2405

            #110
            Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

            Thx Berry ze gaan als een speer en hebben het héél erg naar hun zin vanaaf weer een paar foto's En vrouwen horen geschoren benen te hebben....hou niet van die harige poten

            Comment

            • Rodigan
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 1536

              #111
              Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

              Zo te zien niks te vroeg de klok op 12/12 gezet. Goeie timing.
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

              Comment

              • THC Dude
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 2405

                #112
                Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                @Rodi
                En ik ga waarschijnlijk net aan uitkomen met de hoogte dus was niets te vroeg en had zelfs eerder gekund....ken me bakkie wel redelijk goed

                Comment

                • Cookaap
                  Elite Grower
                  • Dec 2011
                  • 2730

                  #113
                  Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                  Mooie planten rebel, idd goed getimed. Als je hydro kweekt dan weet je exact wat je planten krijgen en hoe ze gaan groeien, dat kun je wel zien bij jou

                  Comment

                  • Hasharin
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2010
                    • 694

                    #114
                    Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                    Yes yes , prachtig om te zien hoe dat gaat in de ballenbak van jou Rebel . Zo nu en dan zit ik wel eens aan een hydrosetup te denken als ik je zo bezig zie !

                    Laat de Budporn maar komen , we like !

                    grtz Hash
                    Geniet nooit met mate !

                    Comment

                    • THC Dude
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 2405

                      #115
                      Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                      @aapie
                      Thx m8, het gaat weer zoals het moet

                      @hash
                      Thx kerel
                      Maar jij was toch al bezig op hydro?? die areo flow??? dus dat snap ik niet helemaal.... En de bud porn is in de aantocht
                      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                      Week 3 bloei dag 4

                      Gewoon even wat foto's van de meiden. De kleinste is nu gelijk met de rest en de grootste is nu de kleinste...snappen jullie het nog een beetje?? Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

                      De grootste is nu 67cm en de kleinste 64cm de rest zit er tussen in. De rechterkant is gelukkig uit gegroeit nu en daar zal alleen nog maar top groei in zitten, de linkerkant daarin tegen gaat denk ik nog een paar dagen verder en ik heb nog 40cm van de toppen naar de lamp toe en de lamp kan ik zelf nog maar 7cm omhoog doen dus we hopen dat we straks uitkomen. Weet wel dat straks de spreader eraan te pas moet komen als ze zo door gaan...

                      Verder weinig te melden dus tijd voor de foto's

                      Tot de volgende keer

                      Comment

                      • Hasharin
                        Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2010
                        • 694

                        #116
                        Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                        Nope rebel , zal iemand anders geweest zijn , heb wel wat ervaring met sla op hydro meer niet

                        Grtz Hash
                        Geniet nooit met mate !

                        Comment

                        • THC Dude
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 2405

                          #117
                          Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                          Nou zie ik het pas....

                          Je heb een hashizall en je heb jouw dan heb ik niets gezegd kerel.....nickname's

                          Comment

                          • mafferd
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Sep 2010
                            • 1709

                            #118
                            Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                            Ziet er fijn uit in die ballenvak van jou :cool:

                            Plantjes staan er ook mooi strak groen bij! Als je het jou zo ziet doen dan lijkt dat hydro nog niet moeilijk.

                            Erg leuk! Greetzz mafferd

                            Comment

                            • stiekel
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2011
                              • 224

                              #119
                              Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                              gaat weer als van ouds canna dude die ec 1.5 is dat ex ec kraanwater

                              Comment

                              • THC Dude
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2010
                                • 2405

                                #120
                                Re: 4 x HY-seeds in de ballenbak

                                @mafferd
                                Thx kerel, en je kan hydro zo moeilijk maken als je wilt. Er zijn een hoop mensen die er moeilijk en interessant over lopen te doen maar het stelt weinig voor. Je moet wel goede meters en voeding hebben dan is het eigenlijk kinderspel...

                                @stiekel
                                Eyyy kerel, das lang gelee Thx kerel we zijn ook erg blij met het resultaat En de EC van 1.5 is icl. het kraantjes water EC 0.4 dus ik geef maar 1.1 aan voeding mee.

                                Comment

                                Bezig...