Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

    Ik ga deze ook volgen Wietefras.
    Heb al veel monstercropping gezien bij die amerikanen, ben benieuwd bij jou .
    Zouden inderdaad monster plantjes moeten worden .

    Grts cheese

    Comment


      #17
      Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

      Bijna een week verder en de stekken staan eindelijk in een nieuw onderkomen. Twee keer geprobeerd een extra tentje te kopen, maar de growshop was steeds net dicht en de "lange arm der belasting dienst" had ook nog een extra aanslag voor me wegens een te lage snelheidslimiet. Dus heb maar even zelf een extra hokje gemaakt van wat balkjes, reflectiefolie en ductape. Met een week of wat moet mijn 80x80 tentje wel weer vrij komen en dan kunnen ze daar in.

      Door al het gedoe was ik ook maar weer eens veel te laat met het verhuizen van de bubble cloner naar de DWC in kleikorrels.

      Zo stonden de dames nog lekker te bubbelen in de cloner:
      20150130_MonsterCrop_BBG_Before.jpg

      Veel te laat met verhuizen weer (wortels waren al veel te groot):
      20150130_MonsterCrop_BBG_Before_Wortels.jpg


      Zo staan ze dan lekker in hun nieuwe McGyver hokje in twee DWC bakken onder 4x55W T-Neon:
      20150130_MonsterCrop_BBG_After.jpg

      Ik had nog 2 stekken over, maar daar heb ik geen plek voor. De twee stekken vooraan op de hoeken lopen nogal achter op de rest, maar vooralsnog staan ze niet in de weg.


      Fototje wat dichterbij van een enkele plant:
      20150130_MonsterCrop_BBG_Enkeltje.jpg

      Wordt alleen wel een beetje wanhopig dat ze maar blijven bloeien:
      20150130_MonsterCrop_BBG_Detail.jpg

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #18
        Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

        Vet zeg, wat maak je mooie foto's!
        Heerlijk om naar te kijken..
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          #19
          Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

          Bedankt, maar ik had deze foto's eerlijk gezegd juist even snel gemaakt met mijn telefoon (Galaxy S5)

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #20
            Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

            het zijn zeker prachtige foto's Wietefras.

            Deep Water Culture is helemaal nieuw voor mij. Hoewel ik denk dat deze techniek veel te ingewikkeld is voor mij,
            volg ik aandachtig. Altijd leerzaam om te zien hoe Cannabisplanten zich gedragen onder verschillende omstandigheden.
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #21
              Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

              Daar staan vette filmpjes van op youtube,massa's heavy wortelkluiten groeien daaraan,ditto planten

              Comment


                #22
                Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                @Stemma, Ik vind DWC juist makkelijker

                @soulrebel, Als je zo lang moet voorgroeien dan zal er inderdaad ook wel een flinke kluit wortels aan komen.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #23
                  Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                  Nog 1,5 week dan ben je de bloei kwijt.
                  Die kleintjes worden niks,die met dat nieuwe blad gaan joekels worden.

                  Comment


                    #24
                    Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                    Die kleintjes zijn van 2 weken later. Denk inderdaad ook niet dat ze dat nog in gaan lopen. Al staan er ook nog wel een paar andere tussen die het wel redelijk ingehaald hebben.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #25
                      Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                      Als je dit toepast bij een dikke mama,weet je niet wat je ziet na 8/9 weken.
                      Was dit ook van plan,maar heb besloten eerst eens een goede dame te zoeken.
                      Ondertussen kijken we hier aandachtig mee

                      Comment


                        #26
                        Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                        Yep,dutch passion gebruikt altijd dwc voor hun autoflowers,soms resultaat van 1kg per plant,wat je wss zelden of nooit kan bereiken,op een ander mediumik ga me daar met tijd ook eens in verdiepen,kan ik alvast mee starten met dit te volgen

                        Comment


                          #27
                          Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                          Soulrebel een opzetje onder tl om mee te beginnen.

                          Comment


                            #28
                            Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                            uhu,ik ga me binnenkort ook eens van die blauwe steklampen aanschaffen enzo,voor beter worteling
                            Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                            Soulrebel een opzetje onder tl om mee te beginnen.

                            Comment


                              #29
                              Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                              mooi gedaan , gaat ook hard !

                              Comment


                                #30
                                Re: Monster Croppen met Bubblegummers (Female Seeds)

                                Ik kan bevestigen wat Mway zegt, geef ze nog 1,5-2 weken en de bloei is er weer uit. Van de voorbloei ga je niet meer af komen
                                Misschien ben ik wat te panisch, maar zag ik op die laatste foto een bal liggen in de oksel?
                                Kan ook een blaadje geweest zijn, of eem gestreepte calyx, maar je weet het maar nooit.

                                Succes er mee! Ik wip zo nu en dan even langs.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X