Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x barneys farm cookie kush op cocos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x barneys farm cookie kush op cocos

    Korting op 420shop
    Hierbij een kweekverslag van het kweken van 5 cookie kush planten van barneys farm
    Elke week zal ik proberen een update te doen!

    De planten zijn al ontkiemt en uitgekomen en zijn +/- 7cm hoog en 4dagen boven de grond

    Ik geef ze momenteel:
    10l water
    10ml cocos a
    10ml cocos b
    7.5ml power roots
    7.5ml pure zym

    De voeding die ik gebruik is van plagron
    De planten staan op canna cocos proffesional plus

    Ik kweek met een 400watt hps lamp
    In een kweekruimte van 1*1*2.


    De ph waarde zuur ik af naar 5.8/6.0
    Ec waarde kan ik helaas nog niet meeten maar als het goed is krijg ik vandaag mijn ijk vloeistof binnen en dan kan ik de ec waarde ook precies meeten.

    Hier wat fotos
    ​​​​

    ​​​​
    Attached Files

    #2
    Interessant; succes met je kweek; 1 ding wat me direct opvalt en waar ze mij ook al op gewezen hebben is; dat je potten niet genoeg gevuld zijn met substraat.
    Heb hier zeker aandacht voor als je ze in hun grotere schoenen zet
    Oh ja, ze zien er redelijk nat uit, vergeet niet; beter ietsje droger dan te nat

    Comment


    • kingj
      kingj commented
      Editing a comment
      philly ik zal ze vanavond goed tot de rand vol zetten. Thanks voor het advies.
      Te nat ja? Ik dacht juist dat je cocos vochtig moest houden. De fotos waren net gemaakt nadat ik water heb gegeven. Misschien verklaart dat waarom ze zo nat eruit zien?

    #3
    Deze ga ik volgen! Succes! Ben os benieuwd wat ze gaan doen op cocos..lekker soortje in elk geval

    Comment


    • kingj
      kingj commented
      Editing a comment
      Thanks!! Leuk dat je het gaat volgen

    #4
    Ik heb het stoeltje erbij klaar gezet.

    veel succes joh.
    lekker soortje ook.

    Comment


    • kingj
      kingj commented
      Editing a comment
      Top! Thanks! Ik ben benieuwd, ik heb nog nooit eerder van barneys farm gekweekt, ben benieuad naar het resultaat

    #5
    Barney's Farm vindt ik 1 van de beste zaadbanken en daar betaal je ook voor. Dus dat mag het probleem niet zijn.

    Stoeltje staat klaar voor een cocos verslag

    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


      #6
      Geef je ze echt 10 liter water ? Volgens mij is dat wat teveel..
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • kingj
        kingj commented
        Editing a comment
        Oops☺️ik bedoel... Ik maak 10l water en gaf ze dagelijks 1l per plant.. Dit heb ik inmiddels terug geschroefd naar 0.5l per plant per dag. 1plant staat in een grotere bak, die geef ik 1l per dag.

        Ik heb inmiddels de ec meter binnen ben er achter gekomen dat ze veelste weinig voeding krijgen.
        Ik meet een ec van 0.83 daar moet ik de ec van het normale water nog vanaf halen (ik geloof 0.4 maar dat ga ik morgen meeten) en ik wil dit naar 1ec brengen!
        (ik heb bij me vorige kweken zonder ec meter gewerkt dus dit is allemaal nieuw voor me)

      #7
      De ec van het water moet je er niet afhalen.
      Die telt gewoon mee !
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • kingj
        kingj commented
        Editing a comment
        Oeiii... Had ik het toch bijna fout gedaan,
        Thanks!

      #8
      Een kleine update,
      Gaat goed met de dames.. Ik heb vandaag de potten even flink gevuld (dit kon niet eerder want dan kwamen de planten onder het zand te zitten. Al vraag ik me af of dit goed is want de onderste 2blaadjes zitten nu alsnog onder het zand.

      Ik geef ze momenteel 0.5l per dag per plant. En de dag erna geef ik dan 0.25l per plant... Ik kijk een beetje wat ze nodig hebben want ik heb 1 plant staan in een grotere pot en die krijgt 1l de ene dag en de andere dag 0.5l.

      ​​​​​​De luchtvochtigheid is 65%
      Temperatuur zit tussen de 26/28 graden
      Ik heb de planten constant 0.93 ec gegeven en dit heb ik nu opgehoogd na 1.11
      (de bedoeling was 1.00 maar het was ietjes hoger uitgevallen)

      ​​​​​​Ik maak een emmer met 5l.
      7.5ml cocos a/b
      7.5ml pure enzym
      7.5ml power roots
      Ik zuur hem nogsteeds af naar een ph van 6.0


      Het plan is om hem binnekort (zodra het kan bij de 5e notch) te fimmen of te toppen (weet nog niet zeker wat ik ga doen)
      En dan uiteindelijk te gaan scroggen
      Attached Files

      Comment


        #9
        Die groeien goed zeg! En volgens mij kan het geen kwaad dat die lobblaadjes ingegrave zijn.. die vallen er toch af na een paar weken.. doe zo voort

        Comment


        • kingj
          kingj commented
          Editing a comment
          Goed om te horen!! Ga ik zeker doen!

        #10
        Hierbij weer een update.
        ​​​​​​Ze groeien goed! Alleen heb ik het probleem de laatste 2dagen dat het te warm wordt in de tent (de bladeren krullen omhoog op) ik heb de lamp al iets naar boven gezet, en dat leek te helpen maar vandaag hebben ze weer die randjes.. Ik heb de lamp nog maar iets hoger gezet, en hij staat nu op +/- 50cm afstand van de planten.
        Het is nu 26,4 graden in de tent. Ik wacht even af tot morgen en anders ga ik kijken of ik het wat cooler kan maken in de tent.

        Verder loop ik er tegen aan dat sommige onderste bladeren paarse stengels krijgen . Ik heb dit opgezocht op internet en er zijn heel veel mogelijkheden waardoor het komt. Ik zie wel dat de ene plant het wel heeft en de andere niet. En de nieuwe bladstengels zijn mooi groen, dus ik maak me hier niet zo druk om!



        Goed weekend!
        ​​​​​
        Attached Files

        Comment


          #11
          Kan je je afzuiging niet harder zetten of extra inlaat of raampje openzetten ofzo? En kan je eens fotos maken net voor de lamp aan gaat of net na ze uitgegaan is? Dan kunnen wij meer zien zonder dat gele licht

          Comment


          • kingj
            kingj commented
            Editing a comment
            Helaas kan dat niet. Ik heb een standaard afzuiging.
            Ik heb momenteel een ventilator geplaatst en die gaat aan als de lamp ook aangaat.
            (bij mijn vorige kweek had ik de afzuiging constant aan, en geen ventilator.
            Ik merk dat de luchtvochtigheid erg hoog is (80%) dus ik ga de afzuiging 24/7 aanzetten en kijken of dit de vochtigheid naar beneden haalt.. Verder ben ik nog van plan wat pc ventilators op te hangen en die met een pc fan controller te besturen (moet nog even uitzoeken hoe.. Maar die heb ik vandaag binnen gekregen)

          #12
          Hierbij wat fotos. Ik was net telaat en de lamp was al weer aan. Ik heb de planten even buiten de tent gezet voor de foto.
          Mochten de fotos niet duidelijk genoeg zijn, maak ik ze morgen even net voor de lamp aangaat.

          Ik heb de planten gister gefimmt.
          Ze gaan naar mijn idee best goed!


          ​​​​​​



          ​​​​​
          Attached Files

          Comment


            #13
            Die groeie goed zo te zien..

            Comment


              #14
              Goed om te horen. Ik heb de planten dus 2dagen geleden gefimmt.. En zoals fimmen al zegt.. Fuck i missed.. Nou ik ben dat mooi na gekomen ik heb dus niet gefimmt maar ook niet getopt.. Ik ben bang dat ik te hoog heb afgeknipt, waardoor ik alleen de bladeren heb geknipt

              Ik ben benieuwd wat er nu verder gebeurt . Kan ik de planten nu alsnog een keer GOED fimmen? Of ben ik daar telaat mee nu. Ik denk dat de planten al best war stress hebben omdat ik de bladeren heb geknipt.
              (volgens mij is er 1wel goed gefimmt)
              Attached Files

              Comment


              • GanjaMan1
                GanjaMan1 commented
                Editing a comment
                Aaah fotos zonder lamp :p ze zien er goed uit volgens mij.. mooie groene kleur.. fimmen of toppen kan nog altijd hoor, kan zijn dat ze ff stilstaan dan van de stress maar dat komt wel goed denk ik

              #15
              Toppen ipv fimmen

              Comment


              • kingj
                kingj commented
                Editing a comment
                GanjaMan1 oke!! Omdat ik mis heb geknipt? Of is toppen altijd beter als fimmen?

              • GanjaMan1
                GanjaMan1 commented
                Editing a comment
                Is gewoon gemakkelijker dan fimmen, meer kans dat het lukt

              • kingj
                kingj commented
                Editing a comment
                GanjaMan1 oke ik wacht nog even af! Anders ga ik toppen!
            Bezig...
            X