Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x barneys farm cookie kush op cocos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Ik ben helemaal vergeten een update te plaatsen.. Inmiddels heb ik alles al geknipt.
    2planten had ik 2weken geleden al geknipt en gedroogd.. Die ben ik nu lekker aan het iproken. Ben erg tevreden met het resultaat . Lekker smaakje en een goeie stonedheid!
    Hierbij nog wat fotos.. Bedankt voor alle hulp! En tot de volgende post
    Van de ene plant heb ik 50grm gehaald (deze had een grotere pot dan de rest, en kreeg ook meer voeding/water)
    De andere had ik +/- 30 gram. De andere 3weet ik nog niet.
    Ik denk wel dat ik de volgende keer niet meer 5planten neerzet als ik ga scfoggen . Het is me opgevallen dat 2van de 5planten heel weinig licht hebben gekregen en daardoor heb ik heel veel fluffy topjes gekregen.. Ik heb niet eens de moeite genomen om die te knippen.. Hier ga ik hash van maken.. En ik wil van 1plant wiet olie gaan maken. Nog nooit gedaan. Ben heel benieuwd ! Misschien maak ik daar nog wel een post van!
    Attached Files

    Comment


      #62
      Ziet er erg smakelijk uit !

      De bedoeling van een scrog is dat alle toppen op gelijke hoogte komen en dus evenveel licht krijgen. Hoe kan het dat bij jou 2 planten minder licht hebben gekregen ?
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • kingj
        kingj commented
        Editing a comment
        Dit was de eerste keer dat ik een scrog manier probeerde.. Ik had geen rekening gehouden met de afstand van de achterste planten.. Ik kwam erachter toen ze vol in de bloei stonden, dat ik ze moeilijk kon bijsturen omdat ik er na verloop van tijd niet goed meer bij kon.
        Ook met water geven was dit een goeie les..

        De volgende keer wil ik 3planten zetten ipv 5.. En eigenlijk wil ik een grotere tent gaan kopen en dan ervoor te zorgen dat ik om de planten heen kan lopen.
        Al met al was het een goeie les!

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ah op die manier. Er omheen lopen zou ideaal zijn.. Ken het probleem van het niet kunnen bereiken. Ik leg een irrigatiesysteem aan met wat slangetjes en trechters bij mijn volgende kweek om het wateren makkelijker te maken.

      #63
      Ziet er een lekker wietje uit!
      Ga je wel wat plezier van hebben

      Comment

      Bezig...
      X