Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek met grow cylinder van 53x14 cm, met 1mtr ledstrip.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    ghehehe leuk om te zien mini plantje
    Get to the Choppah!

    Comment


      #92
      Ik denk dat ze zelfs na dat lange weekend nog wel weekje mag je pistels zien allemaal nog wel heel wit
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


        #93
        Week 12 en 3 dagen - 6e week bloei.

        De toppen dikken nog steeds aan, afg. maandag op trichomes nagecheckt, nog steeds niet gereed voor de oogst.
        De trichomen die rondom de toppen zitten zitten er vol mee bezaaid.

        Vandaag 200 ml zonder voeding gegeven, bij deze begin ik al met spoeling voor de komende 2 weken.
        Ik ga voor een lange weekend weg, dus voldoende water gegeven.
        De plantje begint nu aardig wat zwaarder te worden, en de plantje zit nu in de 'herfst-periode' want de bladeren beginnen te verkleuren en een paar pistels zijn aan het indrogen en verkleuren.

        De foto's van vandaag.

        Attached Files

        Comment


          #94
          14e week en 4 dagen na ontkieming.

          Ik was lang afwezig op dit forum door de drukte.
          mijn plantje zien er zo uit, haast alles vergeeld en de toppen is goed aangedikt. Heeft al twee weken lang zonder de voeding gewaterd.

          Trichomen check.. het begint bijna allemaal milky te worden, hier en daar nog helder en hier en daar beetje amber. Dus nog een weekje denk ik.

          Foto:
          Attached Files

          Comment


            #95
            Dat is nog eens een dwerg leuk gedaan
            - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
            - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

            Comment


              #96
              Ik vind (nogmaals) knap dat je dit forum hebt
              afgemaakt! En je hebt gelijk maar even knippen.
              Trichomen is een gevoel wat je kan meten of met
              beetje ervaring met blote oog.
              Perfect of iets minder je wordt
              er happy van alleen te vroeg knippen duurt het
              gevoel wat korter... dat is alles.....

              Vertel je nog wat je er vanaf hebt gekregen?
              Denk 4 a 5 gram droog, toch inkoop 50 euro!

              Comment


                #97
                Ipie Nee de trichomen check deed ik het met een digitale camera met een omgekeerde 50mm lens erop, zo kan ik trichromen op de grote scherm checken.

                Ja ik denk 3-5 gram. Want zo'n toppen van dit formaat van een dwergje is behoorlijk om te noemen. Volgende week gaat de schaar erin, als dat echt tijd voor is.
                ​​

                Comment


                  #98
                  week 14 en 4 dagen vanaf de ontkieming.
                  9 weken bloei.


                  Aan alles komt einde aan mijn experiment.
                  De schaar is erin geweest, omdat ik moest ingrijpen want een paar suikerbladeren begon ook te vergelen en verdorren.

                  Gelukkig is op de basis van trichomen check met de digitale camera bleek hieruit dat er voldoende trichomen milky is geworden en hier en daar wat amber kleurig is.

                  Dit is de resultaten van natte oogst, de drooggewicht vermeld ik het nog wel later als ik de toppen gedroogd hebt.
                  Attached Files
                  Last edited by DwarfGuy2019; 14 June 2019, 06:31.

                  Comment


                    #99
                    En gisteravond laat voordat ik naar bed ging, heb ik een beetje knipafval in mijn turkse mintthee met wat melk getrokken.
                    Smaakt voortreffelijk en een aangenaam rustige high'tje waarvan ik prima kon doorslapen.

                    Heel weinig drooggevallen vergeelde suikerblaadjes, dat nog geen grammetje is denk ik, geeft toch een beetje aangename gevoel. Opmerkelijk he?

                    Comment


                    • ganjagast
                      ganjagast commented
                      Editing a comment
                      Ik gebruik ook de bladen om er thee van te maken. Mijn moeder kan het wel waarderen
                  Bezig...
                  X