Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAGIC O.G. KUSH van Amsterdam Genetics in MINIGROWBOX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    - Dag 17 sinds bovenkomst - Dag 7 sinds verpotten in 15 liter pot gevuld met royal mix ( ongeveer 6 weken bemest)
    - vandaag eerste keer water gegeven sinds verpotten
    -----> 1 liter water met - 0,5 ml plagron pure Zym
    - 0,5 ml plagron root juice -----> 19,8 °C / ph 6,4
    -----> een beetjes langs boven, een beetje langs onder gegeven. Na 10 minuten nog eens gaan kijken en alles was geabsorbeerd

    plantje ziet er keigoed uit! Helemaal vrolijk in superheld houding.

    ...rustig laten doen... IMG_20220413_195412.jpg IMG_20220413_201524.jpg IMG_20220413_195642.jpg IMG_20220413_200650.jpg

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Das ni veel èé

      Btw - t'is een mooi plantje , kèép it grèén !!

    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Nieje, das ni veul... Maar groot genoeg om 1 plantje groot te brengen. M'n vorige plantje heb ik 6 weken laten groeien voor ik haar op 12/12 zette

    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Ziet er netjes uit, mooi kort!

    #17
    Die gaat goed, mooi kort en vol.
    mooi indica blad.
    happy happy

    Comment


    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Heel korte Internodes van 1,5 CM. Eerst nog een tijdje laten groeien zodat de onderste nodes wat langer worden en dan toppen om een gelijk veldje te maken met LST. Naart schijnt wordt het een bladmonster, dus ontbladeren en het onderkantje proper zetten zal ook gebeuren in de toekomst.

      Maar eerst nog goed groeien

    #18
    Na Remco's vraag voor de grap toch eens gemeten in m'n kastje. Nu staat m'n potrand op 25 cm van m'n lamp, en ik kan m'n pot nog 11 cm naar beneden zetten. 36 cm totaal dus.
    ...het is een kathedraaltje...

    Comment


      #19
      Dus de plant mag maar 36 cm hoog worden ?
      dat is niet erg groot.
      kun je een lagere bredere pot vinden, dan win je paar cm misschien?

      Comment


        #20
        een bakje maken die precies past in de kast daar win je ceker wat centimeters mee en win je ook wel wat aan meer liter inhoud grond win win

        Comment


          #21
          Ik vind het wel prima zo. Een bredere pot is geen optie want ik wil m'n pot in en uit m'n kast kunnen halen. En ik wil hem kunnen ronddraaien in m'n kast, zodat ik de plant van alle kanten kan bekijken en er aan werken. De pot die ik nu gebruik kan net door m'n deurgat. In het verleden heb ik ook wel eens een 10 L pot gebruikt, maar dat vond ik dan weer wat weinig grond.

          Ik gebruik nu in dit kastje dezelfde pot als in m'n ander kastje, en daar ging het eigenlijk prima.

          Prima pot! Een breder kastje, dat zou handig zijn. Hoogte maakt niet uit voor mij. IMG_20220413_201550.jpg zelfde pot in m'n ander kastje. Helemaal prima.

          Het is een kathedraaltje!

          Comment


            #22
            Ja inderdaad, je wilt kunnen draaien, dan kun je overal bij.
            het lijkt me een hele kunst zo weinig ruimte.
            Mijn schoen is 36 cm.
            daar maak jij dus een hele plant in.
            ik Heb wel maat 53 maar toch.

            succes ik ben benieuwd, en vind het erg leuk zo mini.
            mijn Kleinste kastje is 80 cm hoog. Die vind ik al klein.

            happy growing maar, en een mooie dag.

            Comment


            • Captain fantasy
              Captain fantasy commented
              Editing a comment
              Schoenmaat 53? Als dat geen grap is, is dat wel een dure grap om schoenen te kopen denk ik dan... Maar met het kweken van wiet bespaar je natuurlijk ook wel bakken poen, waarmee je dan op maat gemaakte uitzonderlijk grote schoenen kan kopen. Of zelf schoenen leren maken... Dat kan ook

            #23
            Als ik er een kleinere pot in steek om te kweken, dan zullen het 4 potten zijn. Ik heb gisteren aan het kijken geweest en m'n oog viel op potten van 3,5L die 15cm op 15cm met 20 cm hoogte meten. Een klein SOGje lijkt me wel wat...

            Comment


            • Heyz
              Heyz commented
              Editing a comment
              Yes! Dit lijkt mij ook wel wat. Wil het eigenlijk volgende ronde meteen uitvoeren.

            #24
            Nee is geen grap,
            ik ben 2.20 meter groot 125 kg en maat 53

            dat is groter dan een stoeptegel.
            Er is maar een plaats waar ik schoenen koop, een winkel die begint bij maat 50.
            ze hebben daar tot 70, dus ik ben nog klein.
            die man heet wessels en hij reist over de hele wereld om schoenen te maken voor de reuzen der aarde.

            maar ik ben niet groot, jullie zijn allemaal erg klein.😂
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.

            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              Mr magic - das pas nen voet als alles navenant is , dan wens ik uw vrouwtje veel suc6 èé

            • TegridyRandy
              TegridyRandy commented
              Editing a comment
              Dus eigenlijk loopt ge altijd met een verboden wapen rond?! xD

            #25
            Ken je het boek " de GVR" van Roald Dael ?

            Comment


              #26
              IMG_20220415_155215.jpg geen zin om plant uit kast te halen om foto te trekken. Groenig licht springt automatisch aan als ik het deurtje open. Sorry. Ik kan het ook fotograferen bij paars licht. Groenig licht is aangenamer.

              baby is nog goed gegroeid. Echt een fris boske. Ik heb nu een 5 tal nodes, dus ik denk dat ik dit weekend haar wat terug ga toppen.
              En al eens zien wat ik met de onderste nodes ga doen. Afknippen of gewoon laten staan zoals ik tot nu toe altijd gedaan heb. Komen eigenlijk doorgaans ook nog wel mooie toppen aan.

              Maar omdat dit een zwaarbladerige indica is waar veel op een hoop gaat zitten, is het vooruitzicht op wat ruimte ook wel aantrekkelijk. Ik zie wel. Nu blaakt ze van gezondheid. Prima moment om er in te snijden en haar te beginnen manipuleren om te groeien in de vorm die ik wil. Een plat vierkant vlakje zonder uitsteeksel met zo veel mogelijk toplocaties, en een goede luchtdoorstroming overal. Dat is het geen ik wil


              Comment


              • TegridyFarms
                TegridyFarms commented
                Editing a comment
                Ziet er goed uit man, ik merk net op dat je geen autoflower genomen hebt. Dacht dat het bijna verplicht was om autos te nemen als je de minigrow gebruikt.
                Over enkele weken kan ik opnieuw beginnen met een plantje te kweken in de minigrow. Was eerst van plan om de Auto Gorilla Glue te nemen, maar ben nu eerder geneigd om wat verder te kijken of misschien zelf ook de og kush van amsterdam genetics te nemen.

              #27
              Hey Gridyfarms,

              Ik gebruik feminised fotoperiod zaad omdat ik graag zelf kies wanneer het plantje in bloei gaat. Ik neem altijd wat meer tijd in de vegetatieve fase om het plantje te manipuleren in de vorm die mij ideaal lijkt. En daarvoor gebruik ik technieken die nogal stresserend zijn voor het plantje. De extra tijd gebruik ik dan om het plantje te laten herstellen van het misbruik, zodat het in goede gezondheid de bloeifase in kan gaan.

              Met autoflowers gaat dat niet. Je hebt maar 4 weken om het plantje groot te krijgen voor het in bloei schiet. Geen marge voor foutjes. Autoflowers zijn flauwe trezen met een eigen mening. Vind ik maar niks. Voor m'n eerste kweekjes had ik ook autoflowers gebruikt, maar omdat ik geen hol wist van wiet kweken zat ik direct met overvoeding en overwatering, en alhoewel ik altijd wel heb kunnen oogsten was het resultaat niet fenomenaal te noemen.
              feminised fotoperiod zaad vind ik veel relaxter.

              Maar als je echt autoflowers wil kweken, dan mag dat volgens mij zelfs van de kweekpolitie. Wiet is wiet.

              Heb je je pineapple express al geoogst? Zag er wel goed uit. Je hebt toch niet te vroeg geoogst

              Comment


              • TegridyFarms
                TegridyFarms commented
                Editing a comment
                Thanks voor de info, nee hoor nog nie geoogst, heb nog denk ik 2 weken te gaan. Ik heb nu eigenlijk hetzelfde probleem als jij had toen je autos kweekte, ondervoeden in mijn geval, te weinig water en ze zit te dicht bij de leds. Maar ze gaat desondanks nog redelijk goed door, maar zal het ondervoeden en water tekort wel merken in het eindresultaat. Ik dacht dat het makkelijker ging zijn om autos laag te houden in vergelijking met fotoperiod zaad, blijkbaar niet :p Het klinkt alleszins makkelijker om fotoperiod zaad te stresseren en dan tijd te geven om te herstellen. Bij autos kan ik dat ook doen maar je moet alles goed timen, wat als beginner nogal moeilijk is.

              #28
              IMG_20220417_131908.jpg IMG_20220417_132034.jpg IMG_20220417_132425.jpg dag 20 sinds geboorte, dag 10 sinds verpotten in 15 L royal mix.

              Het groeit en het ziet er goed uit. Prima!
              Worteltjes komen al van onderen piepen. Prima!

              Baby drinkt weinig vind ik. Maar dat is gewoon een observatie zonder oordeel. Dat plantje weet zelf goed genoeg wat het moet doen. Aan het gewicht van de pot te voelen zal ik er vanavond nog wel eens water bij mogen gieten. Prima!

              Er begint zich een vaag plan af te tekenen voor m'n geestesoog over het beginnen met de training van deze meid. Maar first things first, eerst gaatjes van een millimeter of 5 boren rondomrond de rand van m'n pot, m'n snoeischaar proper maken ( na m'n oogst van gisteren was het nogal een boeltje geworden) en ontsmetten. Dan een jointje rollen, effe 15 minuutjes een jongleer meditatie in de tuin terwijl ik de verschillende stappen van de training visualiseer. Dan een glaasje water drinken. Kakske doen. Thee'tje maken voor m'n vrouwtje (heeft Corona sinds gisteren, de duts).

              En dan.... Knippen/plooien/vastbinden !!!

              Vrolijk Pasen iedereen !



              Comment


              • giinnoo
                giinnoo commented
                Editing a comment
                Ziet er goed gezond uit, nodes mooi kort op elkaar en dikke stam👌🏼 Succes met trainen 😁

              • Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                Inderdaad een mooi plantje

                yup corona is in't land , in mijne vrienden kring zijn er ook twèé bij die het zitten hebben !!

              #29
              ...en een getrained plantje ziet er dan zo uit...

              Ik heb de onderste nodes dan toch maar laten hangen. Moest het later toch nog te gortig worden zal ik wel eens een blad wegknippen. Toplocatie is wiet in wording.
              Enkel de bovenkant heb ik er afgeknipt zodat ze opzij kan beginnen groeien.

              Ook nog een liter water met iets minder dan 1ml pure Zym en root juice gegeven (PH 6, 4)

              ...en dan ga ik nu beginnen aan de lamsbout!

              IMG_20220417_154607.jpg IMG_20220417_154637.jpg IMG_20220417_154712.jpg IMG_20220417_155058.jpg ...hopelijk kan ze tegen een stootje...



              Comment


                #30
                Ja volgens het boekje.
                goed bezig, dit gaat topper worden.

                lage vertakkingen, dikke stam juiste kleur.
                deze Pasen gaat blijkbaar alles goed 👍
                ga zo door

                Comment


                • Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  ze kunnen wel tegen wat mishandelingen haha

                • Corleone1933
                  Corleone1933 commented
                  Editing a comment
                  Vind het een kunst mannen, werken in zo'n klein kastje, keep up the good work en suc6
              Bezig...
              X