Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAGIC O.G. KUSH van Amsterdam Genetics in MINIGROWBOX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Echt prachtig gedaan je bonsai boompje, Echt compact met veel toppen!

    Comment


      #77
      2/07/2022

      dag 102 sinds bovenkomst
      dag 49 sinds 12/12
      dag 31 effectieve bloei... 5e week bloei is bezig.

      alles gaat wel goed denk ik. ik heb gisteren nog 1,5 liter water gemengd met 5ml plagron terra bloom, 1 ml plagron greensensation, 1,5 ml plagron sillic rock, 1,5 ml plagron sugar royal, 1,5 ml plagron pure zym.
      Ph 5,9

      DSC02434.jpg DSC02432.jpg DSC02431.jpg

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Bangelijk man mooi gedaan !!!!!!!!!

      • TegridyFarms
        TegridyFarms commented
        Editing a comment
        Ziet er echt goe gelukt uit

      #78
      Dat is niet meer normaal, doet me denken aan zo'n kebabhomp maar van wiet
      Hoe lukt het nog met het onderhoud ervan, kan je overal nog bij?

      Comment


      • giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Dat lijkt me indd ook lastig in zon laag kastje, lukt dat bij jou wel goed aman?

      • amanderine
        amanderine commented
        Editing a comment
        Het scrognet maakt het niet makkelijk om achteraan te geraken. Het maakt ook dat de plant er niet meer uit kan gehaald worden noch gedraaid. Eigenlijk is ze nu gevangen in de kast daardoor. LST lijkt me nog een betere keuze in de kast.

      #79
      Ik kan overal bij hoor. Moest ik willen zou ik de plant nog 2 CM kunnen laten zakken, ik kan m'n pot ronddraaien in m'n kast zo dat ik haar langs alle kanten kan bekijken en er is nog ruimte tussen alle toppen zo dat de lucht overal aan kan. Ik vind het helemaal prima. En volgens mij had Amsterdam genetics gelijk met hun omschrijving. Dit worden morbide obese toppen!

      ...en toch zal ik blij zijn als de ventilatorkes die ik gekocht heb aankomen...

      Comment


      • Captain fantasy
        Captain fantasy commented
        Editing a comment
        Het is idd allemaal ok! Rustig laten doen en genoeg eten in steken om vet te mesten. Nog 3 weken om te voederen. Dan 2 weken spoelen. En dan oogstfeest!

      • TegridyFarms
        TegridyFarms commented
        Editing a comment
        Waarom heb je ventilators gekocht?

      • amanderine
        amanderine commented
        Editing a comment
        ik denk om beter te verluchten, toprot-risico te beperken, denk ik he. Daarom heb ik ze toch gekocht.

      #80
      Ik kijk en lees mee. Zelf net begonnen met een kweek in minigrowbox en erg benieuwd naar ervaringen

      Comment


      #81
      "Ge kunt geen koei melken met uw handen in uw zakken", zegt m'n grootvader altijd minstens 1 keer in elk gesprek

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Yup
        En je mag het mes niet in het varken laten steken!!

        Opa's wijsheden gelden nog altijd, al zijn sommigen die vergeten

      #82
      Drie weken groei en een week bloei, soortje weet ik even niet meer

      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Captain fantasy
        Captain fantasy commented
        Editing a comment
        Ze ziet er een beetje droevig uit. Te veel water geven is den Duvel hey. Hoe is het nu met je plantje?

      #83
      Woensdag 13/7/2022

      Dag 113 sinds bovenkomst Dag 42 effectieve bloei

      27° C vandaag in m'n kastjes. Beter m'n ramen dichthouden als het zo warm is.

      7e week bloei begint, bijna tijd om te spoelen
      Waarschijnlijk ga ik haar nog 1 keer eten kunnen geven. Zondag vertrek ik voor een weekje op reis, dan komt een maat die ook kweekt m'n planten verzorgen.

      Allemaal kei goe.

      Bijna oogsttijd!

      IMG_20220713_152327.jpg

      Disco!




      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Echt een mooie plant, goed bezig, op naar de knipperdeknip, suc6 met de laatste loodjes

      • Captain fantasy
        Captain fantasy commented
        Editing a comment
        Ik ben idd een geduldig man, Tijnie. Zolang ik nog wiet op zak heb kan het me eigenlijk weinig schelen. Maar ik moet toegeven dat den deze wel echt lang duurde. Maar ja, zolang het kastje niet vol staat is het onnozel om het plantje in bloei te zetten. Amsterdam genetics omschreef het ook als een trage groeier waarbij het de moeite waard is om langer te laten groeien. Met idd een uitzonderlijk lekker smaakje naart schijnt. En een fucked up hard indica stonedje. Ik ben heel erg nieuwsgierig🐷

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        das ceker waar soms heeft het wat meer tijd nodig maar dat wordt beloont

      #84
      Ziet er mooi en verzorgd uit

      Comment


        #85
        Toch altijd een beetje stresserend, op reis gaan als kwekertje. Ben bezig met een stappenplan te schrijven voor de verzorging van m'n plantjes. Zo helder en duidelijk mogelijk. Voor m'n maat die m'n planten komt verzorgen... Ik hoop dat hij dat allemaal gaat willen doen....hij komt ook nog eens kijken, kan ik hem wat dingen laten zien en uitleggen. Dat verdient in ieder geval een goed glas wijn en een lekker bordje wiet. En ne stevigen joint!

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          Welkom @ the familie èé

        • Captain fantasy
          Captain fantasy commented
          Editing a comment
          hahahaha, merci Remco!

        • amanderine
          amanderine commented
          Editing a comment
          Goeie reis/trip!

        #86
        Allright!

        Tomatensoepje met room

        Kippenonderboutjes gevuld met look en salie in de oven Gebakken patatjes met rozemarijn

        Paarse puntpaprikas gegrild in de pan

        Gestoomde broccoli in de oven met snoeptomaatjes overstroomd met parmezaan

        Gestoomde aubergineschijfjes in laagjes in een ovenschaal, afgewisseld met zelfgemaakte tomatensaus


        selderslaatje met rode ui, citroensap, groene olijven, feta blokjes, gebakken pompoenpitten,

        Nepmagnum als dessertje

        Lekker biologisch rood wijntje

        dikke toeters

        M'n mateke heeft de 4blz voor- en achterzijde aandachtig gelezen en geluisterd naar de rest van m'n aanwijzingen. Een paar dingen aangegeven die het voor hem aangenamer zullen maken om voor m'n planten te zorgen.

        Komt goed.

        Hij zei dat ik een keiharde freak ben, maar hij zal alles doen wat ik hem vraag op de manier dat ik het graag wil. Het is belangrijk om duidelijke aanwijzingen te geven. Met " af en toe een beetje water bij kappen" gaan we er immers niet geraken!


        Comment


          #87
          Weekje verder Captain fantasy. Voor een eerste keer vind ik ‘m aardig bijgetrokken. Twee weken bloei nu
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • giinnoo
            giinnoo commented
            Editing a comment
            Zal geen top opbrengst worden maar wel een goede leer ervaring!

          #88
          Da’s wel de bedoeling voor een volgende ronde, heb altijd balkon kweken gedaan met frisian dews. Ruimte zat maar hier is net beperkter qua ruimte 😀😀

          Comment


            #89
            Goh...

            Ik was van de week een beetje in Frankrijk aan het rondbollen ( zonder wiet op zak) en toen ik uiteindelijk in Noord-Frankrijk aan de kust terechtgekomen was waren mijn sigarettenblaadjes bijna op.

            Dus ik naar de bar tabac om een koffietje te drinken en blaadjes te kopen. Ik wou afrekenen met m'n bankkaart, maar het bedrag was te laag, dus moest ik nog iets bijkopen. En toen viel m'n oog op een rij glazen potjes tussen de tabakswaren met een bordje erbij met "O.G. Kush", "Amnesia haze",... Etc... 12€ voor 2 grammekes. "Waarom ook niet", dacht ik. En ik vroeg een potje O.G.Kush van 2 grammekes. Toch enigzins argwanend, want ik heb thuis in Antwerpen ook al eens een pakje CBD wiet gekocht in de nachtwinkel en dat smaakte echt verkeerd. Rommel.
            Terug aan m'n vakantiehuisje na het eten eentje gerold, en dat was eigenlijk best wel lekker en zacht in de keel. En het deed ook iets, gek genoeg. Niet stoned zoals met een gewone joint, maar wel... Een aangenaam, rustig doefke. Moeilijk te omschrijven, maar het verschil in gevoel nadat ik dit spul gerookt heb is heel duidelijk in hoofd en lichaam te voelen. Geen idee of dit hetgeen is dat CBD doet bij iedereen ofdat mijn receptoren heel erg ontvankelijk zijn.

            In ieder geval, ik vind het best een toffe ontdekking. Ik heb het merk eens gegoogled en het bedrijf zit in Calais en verkoopt veel soorten bloemekes, hash, pure cbd kristallen, toppen ingesmeerd met pure CBD kristallen,...

            En nu heb ik spijt dat ik maar 2 grammekes gekocht heb. Dus heb ik online een bestellingske gedaan. Een kennismakingspakketje van 5 soortjes. 20 grammekes in totaal voor 120 euro. Ik ben eens curieus. Ik heb er niet echt schrik van dat het bedrijf me in't zak gaat zetten. Wel ben ik benieuwd hoe douane en Leveringsrakkers omgaan met een pakje CBD wiet...

            Ik heb eerst nog eens CBD shops in Antwerpen aan het googelen geweest, maar blijkbaar mogen die ook al niet meer CBD bloemekes verkopen. Enkel olie en schoonheidsproducties met CBD. Gek genoeg, ik dacht dat CBD wiet helemaal ok was als er zoals bij tabak een grote lelijke waarschuwing opstaat en een tax zegeltje aanhangt. Misschien dat ik van de week toch eens langs de flora Point ga om eens te informeren hoe het nu eigenlijk zit met die zever.

            Maar leuke ontdekking dus, en een klein beetje spannend met m'n bestellingske!

            IMG_20220725_181704.jpg IMG_20220725_181620.jpg

            Ik ben trouwens ook nogal blij met de legalisatieachtige situatie in Thailand. Mijn vader is getrouwd met een Thaise vrouw, en toen ik ze onlangs zag begonnen ze er over te babbelen dat ze wietthee hadden gedronken. 5 tasjes de man/vrouw. En dat ze goed gelachen hebben en keigoed geslapen. En m'n vader ging binnenkort in Thailand een massage met wietolie krijgen.
            Allemaal goeie stuff denk ik dan. En dan heb ik tegen m'n vader gezegd dat ik zelf wiet kweek, foto's laten zien van m'n planten, en dat vond hij toch wel knap. En gebabbeld over het achterlijk beleid in België. En over het feit dat het in Luxemburg nu mag om thuis te kweken, dat het in Duitsland bijna in orde is. Dat het in Nederland eigenlijk ook compleet achterlijk is. Dat ze in een achterlijk land als Amerika meer zin voor realiteit hebben, etc ...

            Tof!

            Net ook gelezen dat een aantal Europese politiekers aan het ijveren zijn voor een Europese wietdecriminalisatie. Tof!

            Dat de burgemeester van Brussel wietdecriminalisatie terug op tafel wil smijten en zegt dat Bart De Wever achterlijke klap verkoopt.
            Tof!

            Dat de burgemeester van Gent op de Gentse feesten meegedaan heeft met het record "langste joint oppaffen door meerdere mensen" , voor de camera. Supercool! Al was het maar een CBD joint.

            Misschien dat het op een dag zo gewoon wordt als het eigenlijk is. En misschien is die dag dichterbij dan we denken...


            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              Ik heb ook al eens wiet en hash online gekocht !! Was toen wel goe spul moet ik zeggen !!

            #90
            Ow my fucking Jebus....

            ....bruine verkleuring onderaan de stam....

            ...pythium....

            ​​​​​​ook wel gekend als wortelrot....

            Ik vond al dat er precies min of meer wat stilstand was in de verdikking van de toppen. En wat gele suikerblaadjes hier en daar in de toppen (die trouwens niet loskomen als ik er aan trek).

            Fuck it, Sevens gaat de ontsmette schaar er in.

            Naast morbide obese toppen werd ook een verhoogde kans op wortelrot aangeduid als eigenschap van de magic o.g. Kush door Amsterdam genetics...

            Ga ik volgende keer toch een beetje vermijden, zaadjes met verhoogde kans op wortelrot of andere mongoolgenen

            IMG_20220726_125754_1.jpg de verkleuring op de stam is in het echt veel bruiner, kreeg het niet goed op foto.

            Trichomen zijn nog voornamelijk helder.

            8e week bloei is min of meer afgelopen.

            Ik freak m'n dak er af...

            Comment

            Bezig...
            X