De kleintjes doen het nog steeds. Links onder groeit gestaag verder en heeft minimaal last van nutriciun burn, de kleinste 2 hebben er wel veel last van maar de nieuwe aanwas ziet er wel beter uit. Rechtsonder heeft ook minimaal last maar is een stuk kleiner. Ik hoop dat links onder een vrouwtje is
.
IMG_5132.jpg
IMG_5133.jpg
De Strawberry Cough en Sour Diesel groeien beginnen de ruimte te vullen, vooral de SC. De hoofdstam stak alweer een stuk naar boven, diue heb ik meer plat gelegd naar voren. De andere takken ook verbonden en uit elkaar getrokken. De voorbloei is al een aantal dagen zichtbaar en ze begint ook lekker te ruiken. De strek is begonnen.
De SD heeft uiteindelijk toch 2 zijtakken gekregen waar ik haar getopt had. Ze begint nu ook zijtakken te vormen. Nog geen voorbloei te zien. De SC is duidelijk al een stuk verder.
IMG_5134.jpg
IMG_5135.jpg
IMG_5136.jpg
IMG_5132.jpg
IMG_5133.jpg
De Strawberry Cough en Sour Diesel groeien beginnen de ruimte te vullen, vooral de SC. De hoofdstam stak alweer een stuk naar boven, diue heb ik meer plat gelegd naar voren. De andere takken ook verbonden en uit elkaar getrokken. De voorbloei is al een aantal dagen zichtbaar en ze begint ook lekker te ruiken. De strek is begonnen.
De SD heeft uiteindelijk toch 2 zijtakken gekregen waar ik haar getopt had. Ze begint nu ook zijtakken te vormen. Nog geen voorbloei te zien. De SC is duidelijk al een stuk verder.
IMG_5134.jpg
IMG_5135.jpg
IMG_5136.jpg

. De Strawberry Cough en Sour Diesel zijn verder aan het aandikken. Ze krijgen nu elke week een booster, de ene week Bio PK-5-8 en de andere week compost thee, die laatste hebben ze gisteren gekregen.
Comment