Kwam ik gistermiddag thuis rond 17.00 zag ik dat de lampen nog aanstonden godverdegodver,.,.. Het schema is 19u-07u, dus ze stonden al 22u aan ipv 12u
. Bleek dat er een storing was in mijn automatisering waardoor de lampen niet uit gingen... Gelijk uitgezet en de (zwave) schakelaar vervangen door een ouderwetse, zo'n draaiding stekker. Hopelijk niet teveel schade aangericht. Ik wilde nog een rondje ontbladeren maar daar wacht ik nog maar even mee, de dames even de tijd geven om bij te komen paar dagen.
Verder heb ik de strawberry cough zo gedraaid zodat de hogere stengels meer aan de buitenkant staan ipv pal in het midden. Zo is het wat gelijkmatiger verdeeld denk ik. En het smoelt wat beter
.
Verder doe de blueberry en de orange bud het ook nog steeds prima. Die moeten nog steeds verhuist worden naar de tent.
IMG_5804.jpg
IMG_5803.jpg
IMG_5798.jpg IMG_5799.jpg
IMG_5809.jpg
. Bleek dat er een storing was in mijn automatisering waardoor de lampen niet uit gingen... Gelijk uitgezet en de (zwave) schakelaar vervangen door een ouderwetse, zo'n draaiding stekker. Hopelijk niet teveel schade aangericht. Ik wilde nog een rondje ontbladeren maar daar wacht ik nog maar even mee, de dames even de tijd geven om bij te komen paar dagen.Verder heb ik de strawberry cough zo gedraaid zodat de hogere stengels meer aan de buitenkant staan ipv pal in het midden. Zo is het wat gelijkmatiger verdeeld denk ik. En het smoelt wat beter
Verder doe de blueberry en de orange bud het ook nog steeds prima. Die moeten nog steeds verhuist worden naar de tent.
IMG_5804.jpg
IMG_5803.jpg
IMG_5798.jpg IMG_5799.jpg
IMG_5809.jpg

Comment