Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stef's zolderkweekjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kwam ik gistermiddag thuis rond 17.00 zag ik dat de lampen nog aanstonden godverdegodver,.,.. Het schema is 19u-07u, dus ze stonden al 22u aan ipv 12u . Bleek dat er een storing was in mijn automatisering waardoor de lampen niet uit gingen... Gelijk uitgezet en de (zwave) schakelaar vervangen door een ouderwetse, zo'n draaiding stekker. Hopelijk niet teveel schade aangericht. Ik wilde nog een rondje ontbladeren maar daar wacht ik nog maar even mee, de dames even de tijd geven om bij te komen paar dagen.
    Verder heb ik de strawberry cough zo gedraaid zodat de hogere stengels meer aan de buitenkant staan ipv pal in het midden. Zo is het wat gelijkmatiger verdeeld denk ik. En het smoelt wat beter .
    Verder doe de blueberry en de orange bud het ook nog steeds prima. Die moeten nog steeds verhuist worden naar de tent.

IMG_5804.jpg
    IMG_5803.jpg
    IMG_5798.jpg IMG_5799.jpg
    IMG_5809.jpg

Comment

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Oei, hopelijk komt er geen schade door te lang licht..
      Wel een prachtige lamp!

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Ik hoop met je mee..
      Anders de naam van je topic veranderen in Stef’s zolder avonturen 😉

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Haha ja dat klinkt beter ja!😁
      Thanks guys!

Net de Slush Mint Cake van dutch passion gekocht, met 30% en nog een korting voucher. Nou ben benieuwd, of het de hype de ze gecreeerd hebben ook daadwerkelijk voldoet en zo bijzonder is
    IMG_5811.jpg
    Last edited by stef273; 1 week geleden.

Comment

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Haha ja, het werkt wel aanstekelijk he😁!
      Die purple og punch lijkt me ook wel erg lekker!

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      was van plan niet mee te doen met die gekkigheid....
      Nog meer keuze stress 😱

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Echt he😁

ZAAD!
    IMG_5839.jpg
    IMG_5841.jpg

Comment

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Die had ik ook gekocht. Toen je zei dat je die besteld had ging ik even spieken en toen dacht ik, oeh die zou nog wel eens lekkerder kunnen zijn dan de blueberry og

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Ja dat heb ik dus ook steeds 😪

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Haha ja je steekt elkaar wel aan he

Het is weer tijd voor een update! De orange bud en de blueberry og zijn inmiddels verhuisd naar het tentje.
    De blueberry had een dubbele klap te verduren, namelijk overpotten en verhuisd naar tentje en dus gelijk op 12/12. Ik dacht misschien een teveel voor het plantje maar dit doe jij in principe toch ook Takketoelli ? Heb de ppfd gemeten ter hoogte van de BB en die was net onder de 300, beetje hoog misschien maar moet kunnen. De OB2 heb ik ook verhoogd om voldoende licht te krijgen.

Het gekke is dat mijn OB2 nu heel klein blijft, en de vorige ronde groeide het mijn kastje uit. Misschien een ander fenotype ofzo? Of had ze de vorige keer stress? Misschien een combinatie van beiden. Maar als ik dit geweten had, had ik haar wat langer voor gegroeid.

De Strawberry Cough (LA) zit nu in bloeiweek 8 (maar moet echt nog zeker wel een week of 3, zo niet meer) en de Sour Diesel (RA) zit in bloeiweek 7 (denk dat die wel in 3 weken klaar is, misschien wel eerder).

De luchtvochtigheid in het tentje hou ik netjes rond de 50% (mbv heater en ontvochtiger). De SC en de SD beginnen wel wat herfst kleuren te krijgen, vooral de SD. Denk dat ik beiden wel eind van de maand kan oogsten, heb ik wat te doen met oudjaars avond :-p

IMG_5930.jpg
    IMG_5947.jpg

Comment

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Ah ja, daar zit wel een groot verschil denk ik, ik ga van 65 watt naar 150 watt, maar in dit geval was de licht intensiteit ongeveer hetzelfde, om en nabij de 300 ppfd (gemeten ter hoogte van het plantje). De afstand tussen het plantje en de lamp is in de tent ook een stuk groter. Maar volgende keer zal ik wel ff wat dimmen inderdaad de eerste paar dagen voor minder stress. Bedankt voor de tips!

• Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      Ik heb ook bleu berry er bij staan
      Maar dit zijn mijn kleinste planten
      Stretchen weinig in de bloei
      Wel.zeer bossige dames
      Geen grote drinkers
      Ik dacht dat ze door mijn vorige ronde zo klein waren gebleven
      Maar deze ronde zijn ze krap aan 50cm

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Mijn vorige ronde had ik de blueberry (OG van Barney’s farm) 4 weken op 18/6, en groeide groter dan ik wilde uiteindelijk (probeerde haar klein te houden). Maar totale grootte zal ook ongeveer 50cm zijn geweest denk ik. Maar ze strekte een stuk meer dan ik dacht

Mooi gedaan zeg wat voor lamp heb je er boven goed ding zo te zien

Comment

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Dank je! Het is een Migro Aray 150 lamp. Ik heb hem net een paar weken. Stuk intenser qua licht dan m'n vorige lamp en goeie spreiding.
Bezig...
X