Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

    Donderdag 15 Maart: (Dag 101 van 12/12 bloeiperiode, Oudste plantje nu 121 dagen boven de grond, jongste 118 dagen)

    Ze groeien nog steeds, en de laatste plant waar de top nog aan zit, wil maar niet 'bruin' worden. Dit was ook het laatste plantje dat destijds boven de grond kwam, en is heel lang (veel) kleiner gebleven dan de rest, dus het verbaast me weinig

    Comment


      Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

      OOGST-DAG !!! Maandag 19 Maart: (Dag 105 van 12/12 bloeiperiode, Oudste plantje is 125 dagen boven de grond geweest, jongste 122 dagen)

      Het is eindelijk zo ver, ik heb ze er allemaal helemaal uit gehaald Hier nog een laatste shot van het damesclubje tijdens hun allerlaatste bijeenkomst:


      Dit is wat ze uiteindelijk opgeleverd hebben (hier zitten de 4 toppen die ik al eerder heb gekapt niet bij):
      19032012899-totaal!.jpg

      Over anderhalf tot 2 weken ga ik dit allemaal wegen, en weten we wat het exact opgeleverd heeft
      Last edited by tha w0rst; 19 March 2012, 19:38.

      Comment


        Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

        Hier een filmpje van de opbrengst:

        Comment


          Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

          De Totale Opbrengst = 87 gram !!!

          Nu de rest van de planten ook helemaal droog zijn, heb ik het gewogen:
          31032012909-J1 10 gram.jpg 31032012908-J2 7 gram.jpg 31032012910-J3 11 gram.jpg 31032012911-Hawaiian Paars 18 gram.jpg 31032012912-Nevilles Oranje 19 gram.jpg

          J1 (rechtsachter)= 10 gram + eerder geknipte top van 4 gram = 14 gram !
          J2 (middenachter)= 7 + eerder geknipte top van 6 gram = 13 gram !
          J3 (linksachter) = 11 + eerder geknipte top van 9 gram = 20 gram !
          Hawaiian (Paars, linksvoor) = 18 + eerder geknipte top van 3 gram = 21 gram !
          Neville's (Oranje, rechtsvoor) = 19 (had geen eerder geknipte top) = 19 gram !

          Totaal: 87 gram !!!!!!

          Comment


            Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

            nice!!
            goed gedaan, laat het je smaken!

            Comment


              Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

              in die 87 gram zit nog wel veel (alle) blad afval bij ea, vergeet niet dat dat ook doorweegt, maar wil je nu niet gaan teleurstellen het ziet er allezins mooi uit
              voor 6x 18; 108 watt & 2 sl lampjes

              Comment


                Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

                erg mooie verslag"!

                Comment


                  Comment


                    Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

                    hha, is inderdaad goed te roken de smaak is nu net wat anders maar is wel oke
                    & wou je nu niet ontmoedigen maar wil maar zeggen reinig je ze zoals ik dan scheelt er nog maar de helft van over
                    maar ik verwijder dan ook echt al het blad zelfs tussen de buds+ steeltjes, nu zijn die van jou wel al gedroogt en vast heel wat moeilijker
                    & oke klinkt allezins ingewikkeld stel nu gewoon even 100 watt, & stel dat je geen blad hebt/ steel is het nog steeds meer als 0.5g/watt
                    erg goed dus.
                    nu maar hopen dat die lekker is

                    Comment


                      Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

                      laat het je smaken!

                      wat ga je de volgende keer anders doen??

                      Comment


                        Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

                        Ik ga het nu buiten proberen De eerste 2 plantjes zijn al een paar cm. boven de grond. De rest van de zaadjes willen nog niet echt.

                        Als ik het binnen weer zou doen, zou ik meteen het tentje gebruiken (geen kastje meer), kijken wat toppen van de plantjes doet, en ze bijtijds vast maken met een touwtje zodat er niks af kan breken
                        Maar het tentje gaat naar een vriend van me, ik ga niet meer binnen kweken. Voelde me er toch niet echt prettig bij (risico's met kortsluiting / warmte / gesnapt worden).

                        Grtz

                        Comment


                          Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

                          Heel verstandig tha worst! Op naar ons eiland!
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

                            Eiland? Nah, da's inmiddels ouderwets man!
                            Laten we gewoon naar Spaans voorbeeld een wiet-dorp beginnen!

                            http://spanje.blog.nl/noticias/2012/...dorp-in-crisis

                            Comment


                              Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

                              De wiet was iig wel lekker :p

                              Comment


                                Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

                                Zeer mooi en leuk verslag, laat het smaken

                                Comment

                                Bezig...
                                X