Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Critical in kast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

DSCF1865.jpgDSCF1864.jpgDSCF1863.jpgDSCF1860.jpgDSCF1862.jpgDSCF1861.jpg
    Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Re: Critical in kast

Ziet er goed uit, mooie witte pistels. Houden zo jijdus....

Succes met het afbloeien!

Comment

Een hele hele vlugge fotoupdate.

DSCF1908.jpgDSCF1907.jpgDSCF1906.jpgDSCF1905.jpg
        Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Gaat lekker daar! mooi groen! Owja dat binden met dat "vuilniszakken draad" eff in de gaten houden bij mij begon dat naar verloop van tijd wat te roesten wel alles beter op 1 lijn nu!

groeten mafferd.

Comment

Tierips waren ff op, en ze groeide tegen de lamp aan, ghehe. Thanks voor de tip, zal er ff op letten!

Comment

Heb gister even een liter water (voor de 2) gegeven, bodem voelt alweer redelijk droog zover als dat mn vingers reiken (Dan is er dus nog flink wat grond over) maar 't lijkt wel alsof de dames het als erg prettig hebben ervaring.. Lijkt ineens een dag later alsof er 2x zoveel sneeuw ligt op de hoofdtoppen.

Maar a.d.h.v. vraagstelling blijf ik lekker half litertje per dag en dan aankijken, dagje rusten tussendoor zoals dat al de hele kweek gaat. Buiten regent 't tenslotte ook niet iedere dag zal ik maar zeggen. Bedankt iig voor tip.

Piccas volgen, begint er inmiddels uit te zien als drugs dus ben tevree.

Bij deze de foto's. Van alle toppen die boven het net steken een aparte voor de verandering, en dan nog 2 onder aanzichtjes.

DSCF1916.jpgDSCF1913.jpgDSCF1920.jpgDSCF1919.jpgDSCF1914.jpgDSCF1918.jpgDSCF1915.jpgDSCF1922.jpgDSCF1921.jpg
              Last edited by Ikdus; 23 March 2012, 20:24.

Comment

Ziet er toppie uit bij je goe bezig

nog ff
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

sigpic

Comment

Ziet er goed uit, niets op aan te merken

Veel success, ik spring hier zeker af en toe langs
                  Resident in Tenerife, Spanje.
                  3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

Comment

Deze zaden heb ik ook ergens liggen.
                    Ik kijk wel steevast mee voor groei/bloeiwijze, maar reageer nu dan wel ff, zodat je het weet

Comment

Weer wat kiekjes. Temp blijft goed stabiel, die extra fan boven mn lampen scheelt toch wel het nodige. (3.5 graad) en ondanks het wisselende weer buiten is het binnen goed stabiel.
                      Wel is het in de nacht natuurlijk nog beetje koud, maar goed, kan niet alles hebben.

Elke keer als ik de plantjes verzorg, bladeren wat recht doe evt wat dief plakken mn handen en de schaar ontzettend, dus ook dat blijft een leuke bijkomstigheid.

Ook qua water geven/voeding niks veranderd, topbooster op de max, NPK voeding .5ml per liter meer (10%) waar ze ook goed op schijnt te reageren, dit ga ik niet verder uitbouwen maar ik had wat bruine uiteindes op blaadjes geconstateerd en dit zo opgepakt.. Breid zich in ieder geval niet uit: Zal wel goed zijn.

Zal voor de leuk eens gaan tellen hoe lang ik nu op 12/12 sta. Ok ff gechecked en terug gekeken, is vandaag dag 39.
                      En kiekjes dus.
                      DSCF1924.jpgDSCF1925.jpgDSCF1928.jpgDSCF1929.jpgDSCF1938.jpgDSCF1943.jpgDSCF1946.jpgDSCF1948.jpg
                      Last edited by Ikdus; 27 March 2012, 18:16.

Comment

zien der lekker uit nice nice

keep it green m8
                        sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

Lekker, het lijkt wel goed te gaan he!!! Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik zal hier ook af en toe nog binnenspringen om hun laatste dagen/weken mee te maken
                          Succes nog, en doe zo verder zou ik zeggen!

Comment

Dat gat lekker zeg. Ga zoo door.

Comment

vet!

Comment

5/6 daagjes verder, nog maar wat foto's.
                                Heb bij 2 waterbeurten (ze vroeg er niet om, maar a.d.h.v. kweekschema) wat MG/CA boost erbij gedaan, heb tot nog toe zo blijkt geen tekorten (Alleen licht )
                                Temperatuur schommelt mijn inziens wat veel, die koude nachten/warme dagen zijn niet echt ideaal: 27.9 max, 16.2 min. En daar kan ik dus ook niks aan doen. Gemiddeld (Eigenlijk altijd als ik de kast open trek, ook in't weekend, en 't licht brand) staat ie op 25.iets, dus dat zit wel snor gedurende de 'dag'. Nacht is een probleem voor de volgende kweek.

Foto's, omdat dat gewoon mooi is. Blijkbaar is die crappy fujifilm van me toch in staat best leuke opnames te maken. Wat topjes apart en paar van benee, zijn niet alle 'grotere' toppen, daar moet ik m'n licht weer voor verhangen wil ik daar beetje foto van kunnen maken en dat zocht ik niet.

DSCF1979.jpgDSCF1989.jpgDSCF1988.jpgDSCF1987.jpgDSCF1986.jpgDSCF1985.jpgDSCF1984.jpgDSCF1983.jpgDSCF1982.jpgDSCF1981.jpgDSCF1980.jpgDSCF1990.jpg

Comment

Bezig...
                                X