Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dag 50 12/12, zo'n 6 weken bloei dus volgens RQS nog 1 week te gaan. Voor mij betekend dat toch nog net iets langer natuurlijk.
Ben inmiddels overgestapt op enkel K-boost ipv PK-boost. Al wat meer pistels beginnen bruin te worden, er komen niet meer tricho's, en de toppen zijn enkel aan het zwellen.
Een aantal buds haalt het niet om een mooie cola te worden, maar over t algemeen ziet t er lekker uit.
Nog een goeie week, anderhalf, misschien twee op K-boost, dan nog enkel water. Even kijken hoe de tricho's het gaan doen - zijn nu allemaal clear, zodra ze milky beginnen te worden zal ik er 1 gaan klieven en overstappen op enkel water. (Althans, ik dacht dat dit ongeveer het juiste moment was om dit te gaan doen?? Mocht ik er naast zitten hoor ik dat erg graag!!)
En wat piccas, wat met flits wat zonder beetje gekut met vergrootglas maar kben duidelijk geen fotograaf.
Ind die zien er heel potent en rijkelijk gevuld uit ^^
had deze totaal gemist...heerlijke volsmakende critical zekers de moeite !
GOgogo jijdaar ga nog meekijken tot je einde
Comment